Wel bewerkelijk. Maar klinkt lekkerquote:
Can't see stone....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef 129383 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vertrouw alleen mn steen
Kom bij mij wonenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:42 schreef alors het volgende:
Oprotten met dat kutweer of ik ga emigreren!
Geweldigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef 129383 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef 129383 het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur 'm opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]![]()
Ik zou nog willen toevoegen:
Text gone : Acid rain
Vandaag al? Zonde. Met normaal weer slijten die dingen als de tyfus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:32 schreef Crazy-M het volgende:
Vandaag de winterbandjes eronder: Winter: komt u maar
niet zo ouwe nelen,quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vandaag al? Zonde. Met normaal weer slijten die dingen als de tyfus.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:01 schreef woid het volgende:
[..]
niet zo ouwe nelen,
boven de 15 graden en met hoge snelheden slijten die dingen harder.
(edit: en met hoog bedoel ik een beetje meer dan 150)
http://www.koertsbanden.nl/KB_Vredestein.htmquote:- Slijten winterbanden harder dan "gewone" banden ?
In principe slijten winterbanden tijdens winterse omstandigheden niet sneller dan "gewone" banden, maar blijft de gemiddelde temperatuur boven de 7 graden Celsius, dan neemt de slijtage van winterbanden behoorlijk toe.
vredestein...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
http://www.koertsbanden.nl/KB_Vredestein.htm
Hoe dan ook, je 15 graden + 150km/u verhaal is niet correct.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef woid het volgende:
[..]
vredestein...![]()
"klok en Klepel verhaal".
de 7 graden grens (er onder) is waar de winterband beduidend beter functioneert dan een zomer band.
en natuurlijk zal een winterband, ook onder de 7 graden, harder slijten in vergelijk met een zomer band, ze zijn nou eenmaal veel zachter.
zinloze discussie... (en daarbij komt, jullie in NL zijn er zelfs van overtuigd dat winterbanden niet eens nodig zijn)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je 15 graden + 150km/u verhaal is niet correct.
Winterbanden slijten enorm als je ze er nu al opzet.
Iemand die neerkijkt op Nederlanders, eigen ervaring boven onderzoeken stelt, is niet serieus te nemen. Zo kunnen we allemaal van alles roepen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef woid het volgende:
[..]
zinloze discussie... (en daarbij komt, jullie in NL zijn er zelfs van overtuigd dat winterbanden niet eens nodig zijn)
ik spreek uit ervaring, ik rijdt 250 km per dag (tussen Regensburg en Passau met een auto die zacht gezecht harder kan dan 150) en heb mn winterbanden (zoals altijd) al een paar weken er onder. en nee, die slijten niet harder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |