Ja, 20km/h rijden als er een centimeter sneeuw ligt kunnen we allemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig bijna als malloot beschouwd omdat ik zonder winterbanden auto kan rijden.
Lijkt me overigens wel super gaaf om lekker binnen te zitten bij de openhaard bij 21c als je de buitentemperatuur meter op -27 ziet staanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:31 schreef MouzurX het volgende:
Op 27 januari 1942 registreerde Winterswijk -27,4 graden, de laagste temperatuur van de eeuw in Nederland. Op veel plaatsen was het de koudste nacht van de eeuw met 20 tot 25 graden vorst.
Op 16 februari 1956 noteerde Uithuizermeeden -26,8 graden, op één na de laagste temperatuur van de eeuw.
In Winterswijk werd op 14 februari 1929 -21,5 graden gemeten,
Rot toch op met je -25.
Het was toch ook een horrorzomer, of niet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:35 schreef DemonRage het volgende:
Dat riepen ze de afgelopen jaren ook over de zomer. Daar bleek ook niets van te komen.
waarom denk je dat er in '43 zoveel kindjes zijn geborenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel super gaaf om lekker binnen te zitten bij de openhaard bij 21c als je de buitentemperatuur meter op -27 ziet staan
Hoe moet dat in 1942 wel niet zijn geweest voor de mensen in die tochtige huisjes. Die hadden toen geen HR++ glas en dakisolatie
Ja op zich... maar niet de hete zomer die verwacht werd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het was toch ook een horrorzomer, of niet dan?
Een paar weken sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef Jane het volgende:
Blij dat ik al een paar weken zon heb geboekt.
Ja heerlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Een paar weken sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuw
Dat zijn het precies.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef Ferdo het volgende:
Zijn dat diezelfde clubjes die ook de afgelopen bloedhete zomer al aan zagen komen?
Ik ben juist dol scherpe winters. Hoe wilder het weer buiten des te veiliger het gevoel thuis. Doe daar een lekkere kop warme chocomel bij. Een verse laptop met het fokforum als homepage. Kom maar op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef Sagarmatha het volgende:
Zijn dat diezelfde clubjes die ook de afgelopen bloedhete zomer al aan zagen komen?
Hiermee is alles gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Begin november zouden de temperaturen nog erg mild zijn,
Liggen er al bladeren op het spoor?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef Mercer het volgende:
Krijg je al dat gedoe met die faal NS weer. Die zitten hem nu al te knijpen.![]()
Die foto op de Noordzee moet in WOII zijn genomen. Ik zie namelijk iemand keurig met zijn rechterarm omhoog staanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bevroren Noordzee 1963:
[ afbeelding ]
Ze kunnen er gewoon overheen denderen heur, kwestie van risico's die ze willen nemen. En ze willen niet dat de koffie van de reizigers omvalt dus nemen ze het zekere voor het onzekere. Behoudens uiteraard sommige domme beslissingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef Mercer het volgende:
Krijg je al dat gedoe met die faal NS weer. Die zitten hem nu al te knijpen.![]()
Dat het -25 zou worden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:35 schreef DemonRage het volgende:
Dat riepen ze de afgelopen jaren ook over de zomer. Daar bleek ook niets van te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |