Of blijf daar wonenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmm, ik denk dat ik maar eens een weekje of 2 inplan in Marokko.²
Als we daar hadden gewoond was deze winter des doods een bloethete winter.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
De winter des doodsGodverdomme hé, als we in Siberië hadden gewoond, had ik het nog ergens gesnapt, maar we wonen in fucking Nederland.
Wat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens lees ik al 5 jaar achtereen deze berichten
Klopt, met dezelfde strekking. 'De winter kan koud zijn'.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens lees ik al 5 jaar achtereen deze berichten
Het kan vriezen het kan dooienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, met dezelfde strekking. 'De winter kan koud zijn'.
Nouja,als de sneeuw na 2011 begint te vallen,dan kun je dat wel een beetje zien als een voorbode voor de 21 december 2012.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef RedFever007 het volgende:
"Winter des Doods"![]()
2012 komt vroeg dit jaar![]()
Begint de hype weerquote:
Dit. Nooit verkeerd om wat blikken soep en bonen in huis te hebben, maar je instellen op 3 maanden binnenshuis moeten vertoeven is het andere uiterstequote:
MIDDENINDENACHTRICKquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Begint de hype weer
Ik word tegenwoordig bijna als malloot beschouwd omdat ik zonder winterbanden auto kan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |