Ik heb dat al een aantal keer gedaan, gaat rap met geld ja gewoon wat ouwe raids doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Net even Molten Core gecleared. Levert nog best veel geld op.
Ik krijg serieus net een mailtje dat het klaar isquote:
BWL geeft veel meer. Maar alleen als Hunter kan je Razorgore doen solo door te buggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Net even Molten Core gecleared. Levert nog best veel geld op.
Moet eerst een naam zoeken.quote:
Best leuk ook af en toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat al een aantal keer gedaan, gaat rap met geld ja gewoon wat ouwe raids doen
Ja, dat dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef drumstickNL het volgende:
Het Alliance/Horde strijd gevoel is een beetje weg.
Ik heal morgen wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Willen jullie morgen met mij mee voor de Headless Horseman? Zoek een healer en 3 dps
Ik ga tanken!
Dat hij jou dat wapen dan niet gunt.. als hij zelf toch al beter heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:33 schreef hans1988 het volgende:
Laat me shannox nou net weer die Bijl droppen die ik wil hebben, wint (zoals gewoonlijk) de warrior met het veel betere wapen hem weer -.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |