Alleen maar nerds hier op fok he, voor minder dan een 8 doen ze het niet..quote:
Werd hoog tijd, alleen al in Utrecht is de uitval 1/3 in het eerste jaar en het niveau van sommige van die pseudo-VWO/HBO vmbo-zwakstromers is om te huilen. En dan heb ik het nog niet eens zozeer over het niet beheersen van de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 24 november 2011 05:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
http://www.mareonline.nl/(...)het-aantal-studenten
Zat vandaag achter een groepje mensen die dus niet wisten hoe je letale longembolie schreefquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Werd hoog tijd, alleen al in Utrecht is de uitval 1/3 in het eerste jaar en het niveau van sommige van die pseudo-VWO/HBO vmbo-zwakstromers is om te huilen. En dan heb ik het nog niet eens zozeer over het niet beheersen van de Nederlandse taal.
Ik ook eerstejaars bachelor UvAquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Graag in OP (UvA). Eerste jaars masters.
ik zeg je, zulke types zouden ze eigenlijk gewoon een knoop in beide eileiders moeten aandoen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zat vandaag achter een groepje mensen die dus niet wisten hoe je letale longembolie schreef.
Wat schreef ze: ''lethale longempoey''.
welkom.quote:
Hoog. Ik ken mezelf en hoewel dat voor buitenstaanders niet zo lijkt is het niets voor mij om ergens mee te stoppenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
welkom.
en hoe hoog schat je de kans in dat we jou hier volgend jaar nog zien?
maar je weet dat je door het BSA geen keus hebt als je de norm niet haalt he; de norm al gehaald?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoog. Ik ken mezelf en hoewel dat voor buitenstaanders niet zo lijkt is het niets voor mij om ergens mee te stoppen
Nee. Ik heb op dit moment 0 van de 45 benodigde puntenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
maar je weet dat je door het BSA geen keus hebt als je de norm niet haalt he; de norm al gehaald?
ah, goed te vernemen dat je vertrouwen een solide basis heeft dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik heb op dit moment 0 van de 45 benodigde punten
Nee joh. Jij bekijkt alles veel te pessimistisch volgens mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ah, goed te vernemen dat je vertrouwen een solide basis heeft dan.
Er hangt vaak ook een negatieve ondertoon in dit topic. Zie hierbovenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:51 schreef DanielBackward het volgende:
Jullie ontmoedigen mensen wel heel erg om aan deze studie te beginnen he.
Precies, erg jammer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er hangt vaak ook een negatieve ondertoon in dit topic. Zie hierboven
Eeh?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Er hangt vaak ook een negatieve ondertoon in dit topic. Zie hierboven
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ah, goed te vernemen dat je vertrouwen een solide basis heeft dan.
40 toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik heb op dit moment 0 van de 45 benodigde punten
45 is de norm maar 40 wordt geaccepteerd als je die laatste 5 punten niet hebt gehaald doordat je een 5 had voor een 5-puntsvak had.quote:
Oei, waar ging het mis?quote:Op zondag 27 november 2011 18:21 schreef Fip het volgende:
Pf, dat tentamen Europees Recht was echt ongekend zwaar en lang.Dat wordt beslist herkansen. Meer Leidenaren die onderuit zijn gegaan?
Hij was inderdaad erg lang. Gelukkig had ik redelijke punten gescoord bij mijn schriftelijke opdracht, ik had vrijwel geen tijd om die laatste casus te maken dus die heb ik open gelaten.quote:Op zondag 27 november 2011 18:21 schreef Fip het volgende:
Pf, dat tentamen Europees Recht was echt ongekend zwaar en lang.Dat wordt beslist herkansen. Meer Leidenaren die onderuit zijn gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |