SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Niet zo he, over stormbannfuhrerin Priscillaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef BasEnAad het volgende:
Om maar even de discussie op te pakken:
1. Het duurt te lang voordat de finales beginnen.
2. Priscilla is echt een trut, maar wel een reden om te kijken vanwege haar gebitch.
Herhaling? Topchef komt tochneit in de herhaling?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk altijd de herhaling door DWDD. Helaas mis ik dan het meeste van de leuke slowchats hier.
Ik kan niet koken, maar deze groep is wel heel erg.
's Middags op RTL4 geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Herhaling? Topchef komt tochneit in de herhaling?
Ik kijk DWDD daardoor tegenwoordig in de herhaling, wat dat betreft is het geen handig tijdsslot.
Van 12 tot 13 de andere dag op RTL-4quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Herhaling? Topchef komt tochneit in de herhaling?
Ik kijk DWDD daardoor tegenwoordig in de herhaling, wat dat betreft is het geen handig tijdsslot.
3 uur lang Topchef?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van 10 tot 13 de andere dag op RTL-4
Nu erachteraan dus Ramsey.
Je bent me voorquote:
ach ja, natuurlijk.. da's me te vroeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
's Middags op RTL4 geloof ik
Was een leuke uitzending. Vooral de eerste 20 minuten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Gordon Ramsey opgenomen, die kijk ik vanavond na topchef.
Tenzij er iets anders leuks komt ipv "wie trouwt mijn zoon"
twitter:DennisWeening twitterde op woensdag 26-10-2011 om 14:19:26Even een 8 gangen diner nuttigen bij de finale van Topchef! En dan mag ik mijn mening geven...hmmmm. Kom maar door finalisten! reageer retweet
Pff, echt he!quote:
Moet je sowieso eens een programma zien te vinden zonder dennis weeningquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
Typisch RTL, in al die programma's komen steeds weer dezelfde rtl-collega's opdraven.
Waar moet ik hem van kennen ? De naam komt me vaag bekend voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je sowieso eens een programma zien te vinden zonder dennis weening
Ieder RTL5 programma (oa: So you think you can dance)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar moet ik hem van kennen ? De naam komt me vaag bekend voor.
Dat dit kan in Nederlandquote:
Mja er gebeurt nog niet veel boeiends... vorige week had je 2x per aflevering PLAISTER!!!!quote:
Ja, saaie groep dus... ze koken rauw...quote:
Technisch gezien is iets rauw laten niet kokenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, saaie groep dus... ze koken rauw...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Technisch gezien is iets rauw laten niet koken
Daarom netquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Technisch gezien is iets rauw laten niet koken
Heb ik ook over gedacht... het gerecht qua moeilijkheid/leukheid/weet ik veel krijgt, 2 sterren, maar voor de bereiding krijgen ze een 8. De appers proeven niet.. dus lijkt me lastig te beoordelen..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:20 schreef Dekatria het volgende:
Dit gerecht krijgt twee sterren! Wij geven het een 8!
Wat een reclame zeg
PATATquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef SiGNe het volgende:
Pont Neuf van aardappelgewoon een stapeltje patat (of friet, ligt eraan waar je vandaan komt)
Saus was niet lobbig genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:38 schreef Burner82 het volgende:
Hebben de chefs geen sex gehad of zo...
2 toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:39 schreef SiGNe het volgende:
exit Erik dus..
maar ja.. als een 5 ook het hoogste cijfer is dat je hebt gekregen en daar ook maar 1 van hebt..
best lullig dat amateurs het veel beter doen.
Als hij bij mij in dienst zou zijn (als ik een restaurant had) dan zou ik toch nog eens gaan nadenken om een nieuwe chef in dienst te nemen.
Even in de herhaling in het spitsuurquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Jullie zijn de fanatiekelingen hè, vorige week of twee weken geleden, was er zo'n kandidaat die het niet meer zag zitten en die deed van BOEM tegen zijn hoofd en aan de andere kant splash. Hebben jullie daar een gifje van?
Daar heb ik al antwoord op gegevenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even in de herhaling in het spitsuur
Ach, ze moeten af en toe wat te zeuren hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Wat een gezeik tegen mark, om hem vervolgens een 7 te geven...
Ik zou hebben gevraagd of sympathie extra punten zou opleverenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Wat een gezeik tegen mark, om hem vervolgens een 7 te geven...
De Kraan die iets tegen de tafel aan sloegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ben benieuwd naar het GIF moment, wat was dat precies?
Dat met die kruiden zeker? Dat was wel ergquote:
"als je te weinig tijd hebt gebruik je de expertise van een ander"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat met die kruiden zeker? Dat was wel erg
Paul je bent de held van de maand......super!!quote:
Deze week ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:44 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Paul je bent de held van de maand......super!!
En er komt nog een schitterend moment aan van de Kraan, hihihi!! Dus....blijf maar stand-by!
Ja, ik denk vanavond, Kraan doet dan zo grappig met zijn handen, alsof ie iets uit elkaar trekt of zo, je zag het al in een voorstukje. Ik zal de foto van Juul even neerzetten hier.quote:
Die kop ook weerquote:
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:07 schreef Cateye2011 het volgende:
Hey Bobbie, ben je er vanavond ook weer bij?
En die werkt als kok.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:31 schreef Albertoooo het volgende:
Erik heeft toch al 22 punten uit 5 gerechten
Mooi gemiddelde van een 4,4...
In plaats van wordfeud kun je ook Bullshit-bingo gaan spelen op zo een dagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:16 schreef Cateye2011 het volgende:
Hm, ik hoop dat ik er dan wel bij ben, heb een business unit dag van mijn werk. Lees: een saaie luisterdag, bleh!
Ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi allemaal, ik zit er weer klaar voor, wie komt me vergezellen?
Wat gaan jullie eten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:01 schreef zoem het volgende:
Kut, we eten vandaag weer laat. Kan ik het eerste stuk niet meekijken
Lekker ramptoeristenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:05 schreef Ole het volgende:
Kijken wat het vandaag weer voor een drama wordt
Ja, sinds Mark zijn ze niet meer vies van een beetje homo-erotische bewegingenquote:
Op basis van paprikasap...quote:
Past ook wel bij Juul's huidige gemoedstoestandquote:
Is gewoon in een studioquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:26 schreef Cateye2011 het volgende:
wat is het steeds mooi weer met die lunch...en dat na deze shitzomer?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
Valt me nog mee dat de Kraan niet zegt dat de wentelteef nat moet zijn.
Hij is geen martin gaus hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
Valt me nog mee dat de Kraan niet zegt dat de wentelteef nat moet zijn.
Als hij dan weer de kantjes er vanaf loopt, is hij aan het kantenklossenquote:
Dit kan zooooo fout worden uitgelegd hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa het zuigmoment van Kraan! Paul?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit kan zooooo fout worden uitgelegd he
Zijn alle chefs niet 'kwaaien' volgensmij kun je anders geen topkeuken hebbenquote:
Ze houden er niet van als mensen mooie producten kapot maken.quote:
Dat zei ik gisteren ook al tegen mezelf, en de dag daarvoor...quote:
Hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al tegen mezelf, en de dag daarvoor...
Het wordt niks deze week![]()
Ach de kandidaten zijn toch niet zo geweldig.
Maar zelf kan 'ie niet eens Nederlands. Ik zou 't wel weten als ik kandidaat wasquote:
Nederlands "kan" je ook niet, het is geen werkwoordquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar zelf kan 'ie niet eens Nederlands. Ik zou 't wel weten als ik kandidaat was
Moshik is een zelfgetrainde chef uit Israël en hoewel z'n Nederlands beperkt is kan ie voortreffelijk (moleculair) koken. We hebben intussen 2x bij hem en Els gegeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
Maar zelf kan 'ie niet eens Nederlands. Ik zou 't wel weten als ik kandidaat was
Ik geniet als ze te keer gaan, maar vind het ook mooi als ze complimenten geven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef SiGNe het volgende:
Chef van morgen gaat inderdaa wel flink tekeer maar bij de beoordeling zegt hij ook dat iemand het subliem heeft gedaan, flink compliment dus.
Geen culinaire hoogstandjes idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef Specularium het volgende:
Vrij matig allemaal, geldt eigenlijk voor dit hele seizoen.
Dit is al de zoveelste niet leuke groep, maar het is gewoon opvallend rustig deze week. We doen al bijna drie dagen met één topicquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen leuke groep deze week, valt ook weinig te zeggen
Het is pas net begonnen, zo saai begon het toch nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:12 schreef Cateye2011 het volgende:
hoi mensen, ik was in slaap gevallen
business unit dag gehad van mijn werk, grootste deel uiterst saaaaaaaaaaaaaaaaai....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is pas net begonnen, zo saai begon het toch niet
De Kraan heeft er een keer een blauwtje gelopen, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
We konden het niet vinden
Zo vaak komen ze er dus
Eens!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Chef heeft haar best wel genaaid door haar vanaf seconde 1 onzeker te maken over alles wat ze deed
Daar heeft ie bijna z'n tweede vriendin leren kennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Kraan heeft er een keer een blauwtje gelopen, waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar heeft ie bijna z'n tweede vriendin leren kennen
Echt wat een uitdrukkingquote:
Patat?quote:
Zijn favoriete groente!quote:
Dacht vast dat Juul de saus van die vorige nog in die pelikaanhals/2e onderkin van hem had bewaard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
EN dan juist Juul geen saus geven, die gaat zorgen dat Emile het niet haalt
Niet haten op Juulquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Dacht vast dat Juul de saus van die vorige nog in die pelikaanhals/2e onderkin van hem had bewaard.
Ik denk steeds dat ik uit bed moetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Cateye2011 het volgende:
elke keer denk ik dat mijn keukenwekkertje gaat
Israëlquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Waar komt die gast vandaan eigenlijk?
Doet denken, dat is hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu weet ik waar die Ronald me aan doet denken: FatBastard
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Zei hij dat nou echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Eentje was mislukt en daarom ben je dom?
Echt, al de hele week denk ik, waar lijkt ie nou op? En die close up shot deed het 'mquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Echt, al de hele week denk ik, waar lijkt ie nou op? En die close up shot deed het 'm
ik neem het op, morgen nog maar eens luisteren/kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik kan ècht niet naar die chef luisteren.
jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Burn your fucking fingers?
Zei ie dat nou?
QFTquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Inkomen het volgende:
Die chef maakt wel meer los dan de rest van de week bij elkaar
In deze groep zaten ook geen persoonlijkheden. Deze Chef daarentegen is zo'n grote klootzak dat hij het voor de hele week inhaaltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Inkomen het volgende:
Die chef maakt wel meer los dan de rest van de week bij elkaar
Avatar versie!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Cateye2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Paul gemaakt, schitterend hè?
Da's het zuigmoment van de Kraanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar wat doet de Kraan hier eigenlijk?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Cateye2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Paul gemaakt, schitterend hè?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Die gif ziet er ook net uit alsof de Kraan z'n special combo loslaat op een noodlottige kandidaat
Het is weer bijna zo verquote:
Te veel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Szura het volgende:
Hoeveel zou je nou betalen voor die 3 happen
die truffels waren toch 750 euro de kilo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Szura het volgende:
Hoeveel zou je nou betalen voor die 3 happen
Ik wilde het net postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |