Dat moet je verdienenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Tally het volgende:
[..]
O daar ben ik ook best voor in hoor
Ik ben eigenlijk best voor veel in
Maar ook dat mag ik alleen maar denken he
die... *pets* bedoel.... *pets*... ik... *pets* ... ja *PETS*quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
die... *pets* bedoel.... *pets*... ik... *pets* ... ja *PETS*
Ik heb nog es gespiekt (en nog es). En je hebt zo'n bekend gezicht.quote:
Tja het is dat ik moeder benquote:
Ik doe het dan wel stiekem Cuequote:
Mag ik vragen hoe je foto's kan zien van iemand. Nieuw hier en er nog steeds niet achter hier alles werktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog es gespiekt (en nog es). En je hebt zo'n bekend gezicht.
Maar ik ken weinig mensen uit Grun.
Hij lijkt op barbquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog es gespiekt (en nog es). En je hebt zo'n bekend gezicht.
Maar ik ken weinig mensen uit Grun.
Recht boven in een post krijg je allemaal icoontjes te zien als je er over heen gaat met je muis.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je foto's kan zien van iemand. Nieuw hier en er nog steeds niet achter hier alles werkt![]()
Ik ben ook een groningse en nu natuurlijk wel nieuwsgierig geworden...
Ja vind je? Vind ik eigenlijk niet.quote:
PM mequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je foto's kan zien van iemand. Nieuw hier en er nog steeds niet achter hier alles werkt![]()
Ik ben ook een groningse en nu natuurlijk wel nieuwsgierig geworden...
Ik heb van Barb wel meer gezien. Maar als ik die foto van hem bekijkt, nee vind ik van niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft er wel van weg.. maar ken van beiden maar 1 foto.
Zo ben ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft er wel van weg.. maar ken van beiden maar 1 foto.
Daar krijg je er meer? Want dan hang ik daar ook in!quote:
Aah okequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb van Barb wel meer gezien. Maar als ik die foto van hem bekijkt, nee vind ik van niet.
Try mequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar krijg je er meer? Want dan hang ik daar ook in!
Thanxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Recht boven in een post krijg je allemaal icoontjes te zien als je er over heen gaat met je muis.
Daar staat een camera bij. Als je die indrukt kom je op de fotoboekpagina van de persoon terecht.
Ik kan er niet op komen. Maar misschien komt het nogquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah okewas de enige waarvan ik dacht.. joah daar heeft ie wel ietsjes van weg.
wie weet ooitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan er niet op komen. Maar misschien komt het nog
Sorry...moest toch even spiekenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:23 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Zeg, wat een gluurders op m'n fobokssssst
Ik krijg in eens hele onkuize gedachtesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:32 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Laat dan ook even iets achter in m'n fobo.
WAarom? hebben toch niets te zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:32 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Laat dan ook even iets achter in m'n fobo.
Hij bedoelt een complimentje Cue. Of iets negatiefs natuurlijk!quote:
Ik heb beide niet te zeggen. Daarbij schijnt ie toch te oud te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij bedoelt een complimentje Cue. Of iets negatiefs natuurlijk!
Kies maar!
Dat vond mijn baas niet leuk! Ik kalkte met een zwarte stift op het beeld van mijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Of gewoon een 'I was here'... beetje zoals vroeger
O, misschien issie wel vaderquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb beide niet te zeggen. Daarbij schijnt ie toch te oud te zijn
Ik zit op het werk, met een dip en buikkrampen en koppijn.. ja ik ben wat onverschillig op dit momentquote:
De vara zal trots op je zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, met een dip en buikkrampen en koppijn.. ja ik ben wat onverschillig op dit moment
Die ken ikquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft, doe er wat leuks mee zou ik zeggen.Rustig aan.
bedoelde er eig gewoon echt mee wat ik zei. Heb t niet maandelijks.. en vaak alleen de krampen een dagjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ken ik
Tijd van mijn leven gewoon eigenlijk
Nou ja. Ik heb tot aan mijn 32ste nog nooit uit zichzelf gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bedoelde er eig gewoon echt mee wat ik zei. Heb t niet maandelijks.. en vaak alleen de krampen een dagje
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:11 schreef Tally het volgende:
Nou ja. Ik heb tot aan mijn 32ste nog nooit uit zichzelf gehadEn sinds een maand of 4 wel
Dat bedoelde ik eigenlijk
Spermadonor?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
Mijn pen houdt ermee opgelukkig heb ik die van de donorclub meegenomen
Ze zijn tegenwoordig ontzettend knap Cue! Dus misschien in de toekomst mogelijk! Je weet het niet!quote:
Dan zou ik aan mezelf kunnen donerenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig ontzettend knap Cue! Dus misschien in de toekomst mogelijk! Je weet het niet!
Nou ja. Ze kunnen uit beenmerg al spermacellen kweken. Dus misschien in de toekomst kan je zelf doneren!quote:
Je bedoelt eigenlijk dat je jezelf gewoon kloont als vrouw?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja. Ze kunnen uit beenmerg al spermacellen kweken. Dus misschien in de toekomst kan je zelf doneren!
Ik wil geen tweede Cue op fok/aarde hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk dat je jezelf gewoon kloont als vrouw?
Dus je wilt toch wel kinderen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil geen tweede Cue op fok/aarde hoorDan liever iets/iemand die je nog wat kan verbeteren
Daar zit ook zaad in!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:32 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Dan zit je op zich goed, met komkommers.
Ik heb mezelf leren pijpen op een komkommer. Ik kokhals nogal snel en ik wilde niet schrapen met mijn tanden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kweet nie wat jij met komkommers doet
Okay..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf leren pijpen op een komkommer. Ik kokhals nogal snel en ik wilde niet schrapen met mijn tanden.
Een dergelijke cursus zou in de basisverzekering moeten zitten!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf leren pijpen op een komkommer. Ik kokhals nogal snel en ik wilde niet schrapen met mijn tanden.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over barb! oplettenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Well well dus dat is de infamous Babs?
Maar.. ziekig? wat is er gebeurd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zo blauw als afgelopen zaterdag...
Ik ben nogal perfectionistisch.. ik moet en zal de beste zijn, zeker in seks.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Een dergelijke cursus zou in de basisverzekering moeten zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |