Daar zit ook zaad in!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:32 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Dan zit je op zich goed, met komkommers.
Ik heb mezelf leren pijpen op een komkommer. Ik kokhals nogal snel en ik wilde niet schrapen met mijn tanden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kweet nie wat jij met komkommers doet
Okay..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf leren pijpen op een komkommer. Ik kokhals nogal snel en ik wilde niet schrapen met mijn tanden.
Een dergelijke cursus zou in de basisverzekering moeten zitten!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf leren pijpen op een komkommer. Ik kokhals nogal snel en ik wilde niet schrapen met mijn tanden.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over barb! oplettenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Well well dus dat is de infamous Babs?
Maar.. ziekig? wat is er gebeurd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zo blauw als afgelopen zaterdag...
Ik ben nogal perfectionistisch.. ik moet en zal de beste zijn, zeker in seks.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Een dergelijke cursus zou in de basisverzekering moeten zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |