Ik ook niet. Meer dat andere er mee bezig waren wat weer gespreksstof op leverde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb me nooit bezig gehouden met kloons ontdekken eigenlijk. Maar de SC was toen wel erg gezellig.
hehe jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:18 schreef Tally het volgende:
Ik ook niet. Meer dat andere er mee bezig waren wat weer gespreksstof op leverde.
Pfff.. Ik zou niet weten. In de 12 jaar dat ik hier rond hang (ja ja ik weet het) heb ik heel veel kloontjes voorbij zien komen. Veel daar van zijn ontmaskert maar weet niet meer welke er in SEX alleen rond hingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:19 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
En hoeveel zijn er ontmaskerd destijds?
Dan heb je weinig leven hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
Als je dat wel zou onthouden zou het niet kloppen
Nee ik weet hetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:23 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
12 jaar?! en je houdt geen lijstjes bij?
nee, maar was tinkerbel niet overledenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je weinig leven he
Maar heb jij nog wel eens iets van de rest gelezen? Een Tinkerbel of iets dergelijks?
Ik zou het echt niet weten.quote:
Gelukkig maar. Maar als Tinkerbel een belletje doet rinkelen dan de rest ook wel in die periode.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:24 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Er zijn al teveel lul-users, dus schaam je er niet voor tally
Kan me herinneren dat ik ooit zoiets hoorde.. via m'n hyves, maar die heb ik verwijderd dus kan niet terugkijken.quote:
Ik heb eigenlijk nooit mensen van FOK! op mijn hyves gehad. O wacht dat lieg ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ik ooit zoiets hoorde.. via m'n hyves, maar die heb ik verwijderd dus kan niet terugkijken.
Ik ook maar 3 ofzo.. in het tijdperk dat ik alweer vna hyves weg was, dus boeide het me niet echtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit mensen van FOK! op mijn hyves gehad. O wacht dat lieg ik
Wat Oldbies. Voor de rest niets. Dus ik zou het echt niet weten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
En Sexy_Sadie natuurlijk niet vergeten.
Ooit nog een valentijnskaart gehad van haar
Iedereen was jaloers op haarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:32 schreef Tally het volgende:
Daar was ik jaloers op! Tenminste dat dacht ze
En al die rukkertjes die er achter aan liepenquote:
zoals ik zei, mooie tijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
En al die rukkertjes die er achter aan liepen
En die hebben nooit wat gezienJa delen van het lichaam
Ja vertel mij wat. Ik voel me oud.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zoals ik zei, mooie tijd
Maar men wat gaat de tijd hard zegZag dus ook net dat ik al in 2007 in Singles kwam.. en dus net daarvoor al in SEX.. en stage.. pfff, sommige dingen lijken pas een jaar of 2 geleden
Jij hebt een kind, dus je hoort oud te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Ik voel me oud.
Ja ja ik ben het ook
O jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt een kind, dus je hoort oud te zijn
Ja?quote:
Ja.quote:
Ik was heel verlegen, ben pas uit m'n schulpquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.
Ik zie trouwens dat je een user bent uit 2003 maar eigenlijk ben je me nooit opgevallen.
Is dat stom?
Heb je z'n postgeschiedenis al doorgebladerd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.
Ik zie trouwens dat je een user bent uit 2003 maar eigenlijk ben je me nooit opgevallen.
Is dat stom?
Tuurlijk wel, nemen we mijn definitie van 'oud en jong', akkoord?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar kan je niet om wedden.. want het is subjectief!
Dan is de uitkomst al bekend, dus geen weddenschap waardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:25 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, nemen we mijn definitie van 'oud en jong', akkoord?
Gezellig! Blijf vooral posten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Ik was heel verlegen, ben pas uit m'n schulp
Mij ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:26 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Ok, dan ben je een jong blaadje, komkommer. Mij om het even.
Ga m'n best doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Gezellig! Blijf vooral posten zou ik zeggen
26quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Maar leeftijd, Cue_? For the record...
Oudjes doen niet meer aan SEX misschien moet ik mijn modschap ook maar aan de wilgen hangenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Niiiiiice ;-) Niet jong, niet oud.
Je bent moeder, je mag geen seks hebben!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Oudjes doen niet meer aan SEX misschien moet ik mijn modschap ook maar aan de wilgen hangen
Hoe was onze weddenschap dan afgelopen?..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Niiiiiice ;-) Niet jong, niet oud.
Nee, uitgezakt en verloren op de bank met een bak chips jij!quote:
Tally dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:31 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Nee, uitgezakt en verloren op de bank met een bak chips jij!
Want?.. niet jong.. niet oud.. dus geen uitkomstquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:31 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Ik had gewonnen
Ik had gewonnen. Uiteraard.
Uitgezakt ja. De rest nee dank je. Ik lust geen chips!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:31 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Nee, uitgezakt en verloren op de bank met een bak chips jij!
Ik hou gewoon niet van verliezen. Maar ok, ik geef je deze. Remise een keertje?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want?.. niet jong.. niet oud.. dus geen uitkomst![]()
Dus geen winnaar!
Maak me gek!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Uitgezakt ja. De rest nee dank je. Ik lust geen chips!
En op de bank hangen krijg ik pijn in mijn kont van
Lijkt me mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:32 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van verliezen. Maar ok, ik geef je deze. Remise een keertje?
O uhm..quote:
Wat een postquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
O uhm..
Ik heb ook last van haar uit val.
En wil graag kezen voor een broertje of zusje voor mini.
En ik lust wel graag chocolade! Maar ik ben al zo dik
Ennuh... Ik pas geen enkel kledingstuk meer dat ik in de kast heb liggen/hangen.
Zoiets?
Nog nooit in OUD gekeken zeker?quote:
Fuck yeah!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
O uhm..
Ik heb ook last van haar uit val.
En wil graag kezen voor een broertje of zusje voor mini.
En ik lust wel graag chocolade! Maar ik ben al zo dik
Ennuh... Ik pas geen enkel kledingstuk meer dat ik in de kast heb liggen/hangen.
Zoiets?
Yeah baby yeah!quote:
Jij denkt het, ik zeg het niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Yeah baby yeah!
Het logische gevolg zal nu zijn: Neuken?!?
Maar ik ben moeder. Dus dat zou je eigenlijk niet kunnen maken.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen JE MAG NIET!!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Yeah baby yeah!
Het logische gevolg zal nu zijn: Neuken?!?
Maar ik ben moeder. Dus dat zou je eigenlijk niet kunnen maken.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen JE MAG NIET!!!!!
Nee nee. Ik tikte het. Maar eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:38 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Jij denkt het, ik zeg het niet.
Ik blijf er aan denken Cuequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je dacht het ook wel, doe je toch onbewust wel voor je het typt volgens mij.. ofzoiets
Uhm nee. Zo'n groot gat hek nie!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:40 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Heb je geen cuecumber bij de hand?
Haha... Oh..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm nee. Zo'n groot gat hek nie!
Ik had een keizersnede. Alles is nog netjes in tact
En wat nou oud. Ik heb dan wel een kind maar jij bent ouderquote:
Je mist er trouwens niets aan hoorquote:
33. Maar ik lieg altijd over m'n leeftijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
En wat nou oud. Ik heb dan wel een kind maar jij bent ouder
Dat merk ik jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:52 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
33. Maar ik lieg altijd over m'n leeftijd
DILFs schijnen het ook goed te doen, tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik dacht dat een MILF juist helemaal hot was tegenwoordig?!
Oeh, daar kom ik tegenwoordig niet meer mee weg denk ik... ik zal me even scherenquote:
En ik ben alleen maar oud...waar is mijn recht om te neukenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:54 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
DILFs schijnen het ook goed te doen, tegenwoordig
All the way he. Niet alleen je baard.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Oeh, daar kom ik tegenwoordig niet meer mee weg denk ik... ik zal me even scheren
Er is ook een markt voor als je gewoon lekker bent hoor, oud of jong. Dus voor jou kansen genoegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En ik ben alleen maar oud...waar is mijn recht om te neuken
Smooth as a baby's butt. Van voor tot achter moehaquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:59 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Er is ook een markt voor als je gewoon lekker bent hoor, oud of jong. Dus voor jou kansen genoeg
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Smooth as a baby's butt. Van voor tot achter moeha
Zeg, je zou het alleen denken (of tikken) !!!quote:
O jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:02 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Zeg, je zou het alleen denken (of tikken) !!!
O daar ben ik ook best voor in hoorquote:
Ik was bij collegasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:48 schreef Tally het volgende:
O ja en dan zijn "ze" opeens nergens meer te bekennen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |