Prima TT, maar vandaag is geen slowchatdag op het forumquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:58 schreef Leonilein het volgende:
Fok is om te janken al de hele dagWat een ramp, 80 keer verversen enzo..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:46 schreef Leonilein het volgende:
@ Litpho: Het is JUIST SLOWchat vandaag![]()
Hm, ik ga gauw ff kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:40 schreef Leonilein het volgende:
Ik leid...
Jeuzus, die scenes in 'Dirt' liegen er ook niet om.
Denk dat het leuke eral vanaf is.. heb ook gezapt, maar zie weinig bijzondersquote:
Zie ook niks bijzondersquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het leuke eral vanaf is.. heb ook gezapt, maar zie weinig bijzonders
Tis weer goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:03 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ga zo ATWT kijken, Jennifer gaat dood
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:03 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ga zo ATWT kijken, Jennifer gaat dood
Huh? Wie wou wie beschermen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis weer goed dat je het zegt
Ach horen we tenminste vaak: Hij wou mij alleen maar beschremenMaarja wel zonde
Die hele familie wil elkaar de hele tijd 'beschermen'.. Zolang ze het minder vaak gaan zeggen, dan is het goed dat ze dood gaatquote:
Gelukkig heeft ze nog net op tijd afscheid van iedereen kunnen nemen voordat ze haar laatste adem gaat uitblazen straks, en morgenmiddag weer en de dag erop 's ochtends ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die hele familie wil elkaar de hele tijd 'beschermen'.. Zolang ze het minder vaak gaan zeggen, dan is het goed dat ze dood gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |