Slim van je man! (Net zo slim als die van mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef NotTheSame het volgende:
Hubbie hier heeft met de werkgever afgesproken dat hij na de bevalling + 2 wettelijke dagen nog 3 weken vakantie neemt. Hij heeft bewust in de zomer geen vakantie genomen daarvoor. Gelukkig is het in zijn branche in de winter niet zo druk dus de baas doet er niet moeilijk over.
Fee-nix, heb je al een mama-fiets uitgezocht? Of was je puur ter oriëntatie in de fietsenwinkel?
Ik ga zometeen eens lekker in bad liggen denk ik. En na het verhaal van Bitterend zal ik de telefoon maar langs het bad leggen. Manlief is gelukkig thuis, dan 'piep' ik hem wel op als ik er niet meer uit kan.
Maaaar eerst even m'n laatste stukkie Limburgse vlaai opeten*nomnomnom*
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:10 schreef Kaarr het volgende:
Nirak en Faithz gefeliciteerd!
Wat een mooie naam
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:51 schreef Faithz het volgende:
Geboren vandaag om half zes:
[ afbeelding ]
Onze kleine Danne.
Nirak heeft het super gedaan en we maken het allemaal goed! Later meer.
Ja, daarom ging ik zelf ook ff zoekenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kyra, ik haalde even de naam van het verlof door de war maar mijn uitleg was wel correct
Ohhh, wat sweeeet! Die wangetjes. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:51 schreef Faithz het volgende:
Geboren vandaag om half zes:
[ afbeelding ]
Onze kleine Danne.
Nirak heeft het super gedaan en we maken het allemaal goed! Later meer.
uhm, hoe denk je dat de 10 weken verlof van jou heten na de bevalling? Juist ja, bevallingsverlof. Ik denk niet dat er vrouwen zijn die 10 weken over de bevalling doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef Kyara het volgende:
ben ik dan de enige die het niet logisch vind dat een man bevallingsverlof krijgt NADAT het kind geboren is?
Dit begreep ik later ook. Ik moet niet meer posten tijdens het koken. Lezen en nadenken gaan dan niet zo goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat ze schrijft "Zeg mannen krijgen 2 vrije dagen van hun werkgever. 1 bevallingsdag en 1 dag om z'n kind aan te geven"
En dat is dus niet zo.
Bevallingsdag en kind aangeven heeft niets met die 2 dagen te maken, en staan daar los van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |