Ja dat gaat snel he met die nieuwe zwangeren, gelukkig maarquote:
quote:

Hoe vermoeider je raakt, hoe harder de pijn aankomt. Bij mij leek na 24 uur elke wee haast pijnlijker te worden, ik was ook blij dat ik toen eindelijk pijnbestrijding kreeg. (waar ik vooraf aangegeven had het liever zonder te doen.)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef Aventura het volgende:
Flugeltje, dat klopt. Na 10 uur weeen vroeg ik om pijnbestrijding, maar goed ook want daarna moest ik nog 6 uur waarvan anderhalf uur persen. Ik kreeg remifentanil en het nam lang niet alle pijn weg maar verzachtte wel en gaf me idee dat ik zlef iets kon doen. Ik kon al niks door alle slangetjes en apparatuur.

quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef Aventura het volgende:
Flugeltje, dat klopt. Na 10 uur weeen vroeg ik om pijnbestrijding, maar goed ook want daarna moest ik nog 6 uur waarvan anderhalf uur persen. Ik kreeg remifentanil en het nam lang niet alle pijn weg maar verzachtte wel en gaf me idee dat ik zlef iets kon doen. Ik kon al niks door alle slangetjes en apparatuur.

10 uur is toch de gemiddelde bevaltijd? Ik dacht iig dat ontsluiting normaal gesproken met zo'n 1 cm per uur gaat. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je je daar van tevoren een beetje op instelt en dat het zo'n teleurstelling is als blijkt dat je na 10 uur pijn nog maar op de helft bent ofzo. En het idee dat je nóg eens 10 uur moet helemaal een hel moet zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goh na 10 uur pas![]()
Damn Aventura

Een uur of tien voor het ontsluiten... en dan moet je nog persen hèquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
10 uur is toch de gemiddelde bevaltijd? Ik dacht iig dat ontsluiting normaal gesproken met zo'n 1 cm per uur gaat. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je je daar van tevoren een beetje op instelt en dat het zo'n teleurstelling is als blijkt dat je na 10 uur pijn nog maar op de helft bent ofzo. En het idee dat je nóg eens 10 uur moet helemaal een hel moet zijn.

Oh ja, dat ook nogquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Een uur of tien voor het ontsluiten... en dan moet je nog persen hè

Dit postte Faithz vanochtend:quote:
En daarna hebben we van beide dames helemaal niets meer gehoord.... Ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat ze bezig is jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef Faithz het volgende:
Haai dames! Ik hoop dat iedereen zich goed voelt vandaag
Wie weet wat de dag ons vandaag gaat brengen!

Ja Susie heeft gepost met 8 cm!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het wel belachelijk dat ze niet tussendoor updaten hoor

Zo zo! waarom een KS? omdat de ontsluiting niet vorderde?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn weeën duurden van dinsdagmiddag 13:00 tot woensdagavond 19:00 uurUiteindelijk is hij met een keizersnee gehaald, spoedje nog wel! En dat terwijl ik een enorme hekel heb aan naalden, ziekenhuizen en medicatie
Maar wat moet, dat moet! En een dag later was ik alles alweer vergeten...
![]()

quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:36 schreef Kyara het volgende:
Zo, aanval van koopziekte.... bestellinkjes geplaatst bij Zara, Esprit en Babywalz![]()
D'r zal wel t een en ander van teruggestuurd worden maar ik ben toch weer even zoet geweest![]()
De bevallingshorror sla ik voor het gemak maar even over![]()
Zo, en nu ga ik een stofzuiger kopen

Oeh spannend!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit postte Faithz vanochtend:
[..]
En daarna hebben we van beide dames helemaal niets meer gehoord.... Ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat ze bezig is ja

Maar daarna ook niets meer, want allemaal mensen aan bed in slaapkamer en in een ziekenhuis is het ook allemaal ff anders (en geen tijd, want weeen waren best heftig zeg maar....)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:15 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja Susie heeft gepost met 8 cm!!

Zo dat is ruim bedeeld zomaar 2 volle weken. Is dat omdat het 'zo'n lieve werkgever is. Ik vind het wel bijzonder eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben in een weekend bevallen en toen lag het juist overvol
Martijn krijgt overigens 2 volle werkweken van de werkgever.... Dus die doet er zelf nog een weekje bij en is dan mooi 3 weken thuis na de bevalling
Nou inderdaad ik vind het eigenlijk tamelijk absurd gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef Susie het volgende:
is ook belachelijk TJ! Als ik zie wat mijn lief hier allemaal doet, omdat ik het ff niet red?! Nee hoor, mannen moeten minimaal 2 weken verlof krijgen vind ik...

Lees postbus51 even goed na: bevallingsdag is calamiteitenverlof, en aangifte is kortverlof. Die twee dagen hoef je niet te gebruiken hiervoor, maar moeten wel binnen 4 weken opgenomen worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:08 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben benieuwddddd naar Nirakkkkkkkk
Net een pinnige mevrouw van de verloskamers aan de telefoon gehad, nee, we konden niet komen want alles lag vol.
We hadden een betere kans in het weekend want dan schijnen vrouwen niet zoveel te bevallen![]()
Zeg mannen krijgen 2 vrije dagen van hun werkgever. 1 bevallingsdag en 1 dag om z'n kind aan te geven. Maar krijgen ze geen extra dagen om ons lieve vrouwen bij te staan in de weeén die zoals ik lees dagennnnnn kunnen duren![]()
![]()
Of is dit gewoon pech en een snipperdag.
Beetje raar geregeld en matigjes vind ik eigenlijk

Gemeente Nijmegen... Weet niet waarom ze daar zo voor gekozen hebben... Zijn enigen in NLquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo dat is ruim bedeeld zomaar 2 volle weken. Is dat omdat het 'zo'n lieve werkgever is. Ik vind het wel bijzonder eigenlijk.
[..]

En in welk opzicht zou de post van TJ dan niet kloppen? Of waarom vind je dat ze postbus 51 goed moet lezen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Lees postbus51 even goed na: bevallingsdag is calamiteitenverlof, en aangifte is kortverlof. Die twee dagen hoef je niet te gebruiken hiervoor, maar moeten wel binnen 4 weken opgenomen worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |