jep, wel gehaald, alleen nog niet hoeven gebruiken, dus ik weet nog niet of het werkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:38 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
Summerbreeze, heb je de Antagel nog gehaald gisteren?
Kuukske 19 weken!
Webkim vandaag de SEO!
Zoe 13 weken!
Soempie 30 weken!
En ik herken het ook, eerst dacht ik WOW 30 weken, dan ben je al ver! Ik ben er al bijna 31 nu, nog een weekje of 8 tot 10 en dan issie er *schiet in paniekmodus!*
Clauwhee 5 weken!
En gewoon bellen meis, er is niks zo vervelend als in de stress te zitten!
(booh wat veel mijlpalen vandaag!)
Hier ook weer wakker, met drukke Draak in de buik. Vannacht als een roosje geslapen, alleen zei manlief dat ik gewoon weer op dinsdagavond naar de walvissen-club moet, want ik was in m'n slaap aan het puffen!
Nou heeft hij vannacht een hectare bos omgezaagd, dus hij moet niks zeggen!
en hoe zou ik je dan kunnen vinden? En handig dat kraambed. Wij hebben er ook naar gekeken, maar we hebben er de ruimte niet voor. Nu moet het bed dus op klossen wat nog een grote klus gaat worden. We hebben een dubbele boxspring met in totaal 12 poten en dan nog eens 6 poten van de ombouw. Die zullen allemaal op klossen moeten ben ik bang.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef Vlindur het volgende:
Bitterend, dat is een bekken-bal
Het ziekenhuis belde net. Ik had voor 2 november nog een afspraak, maar die hoeft niet.
2 november nu om 8:30 bloedprikken en dan donderdag om 07:00 ()melden bij de verloskamers.
En dan ga ik niet eerder het ziekenhuis weer uit dan dat de baby er is. Dus mn Netbook gaat mee en mn mobiel. Kan ik mooi updaten en mee blijven lezen.![]()
Updaten doe ik vooral op twitter denk ik. Dus zoek me maar op als je me nog niet hebt
Was dit een hint, het is al een paar uur ERG rustig aan jullie kant!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef Faithz het volgende:
Haai dames! Ik hoop dat iedereen zich goed voelt vandaag
Wie weet wat de dag ons vandaag gaat brengen!
SPAM!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jongetjes mama's to be[OUD] Vraag en aanbod 83
Natuurlijk zou ik dat heel leuk vinden, maar als ik zie wat je nog moet doen voor je zelf....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef innepin het volgende:
Sly, niet té gauw hoorIk moet nog een heleboel! Iets met een muurschildering maken enzo...
Goh mooie tuin, en mooie tuindeuren en een lelijk bedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef Vlindur het volgende:
Covie, je moet je bed op klossen of een kraambed in huis. Ik beval in het ziekenhuis en we vinden klossen daarom niet nodig. Een kraambed is geen probleem, we hebben beneden de ruimte wel. Die is verplicht zodat de kraamverzorger de controles bij je kan doen
Vrijdagochtend weer naar de gyn. Es kijken of ik wat duidelijkheid kan krijgen over het beleid ten opzichte van, nou ja, eh, mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik dat heel leuk vinden, maar als ik zie wat je nog moet doen voor je zelf....
Wanneer moet je weer naar de gyn voor controle?
Ik was net van plan om te kijken hoe het ligt. Ik lig nu tussen de middag op de bank als Rienk slaapt maar ga nu even het bed testen. Ik weet nog dat we bij Rienk een eenpersoonsmatras van onszelf er op hadden gelegd, maar we hebben alle losse matrassen die we hadden in huis naar het stort gebracht van de zomer omdat ze zolder het kantoor werd. We hebben nu dus geen matras meer over en zal het aanzienlijk minder lekker liggen.. Magoe. Anders kan Rienk hem mooi als springkussen gebruikenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh mooie tuin, en mooie tuindeuren en een lelijk bed![]()
Maar misschien wel handig, hoef je bed ook niet op klossen en kan je alleen effe in dat lelijke bed kruipen voor de controles.
Verder ga je er toch niet in liggen of wel?
Dat dus! maar ik heb denk ik nog even...hoewel ik denk dat ik toch vandaag zal beginnen met de babykleding te wassen...die moeten ook nog gestreken worden en daar heb ik een hekel aan dus het gaat even durenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef innepin het volgende:
Ohja! Shit. Klossen. Die moeten ook nog.
En een ziekenhuistas.
En alle babykleertjes nog wassen.
Nee, ik ben echt heerlijk op tijd met alles deze keer
Dan help ik wel effe..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Webkim een jongen erbij !![]()
En Ik vergeet nu alweer de rest... Volgens mij heb Ik mijn laatste beetje geheugen er uit gespuugd..
Blij !! Baby ligt wederom cvibi !! Gewoon goed en klaar voor de bevalling!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:43 schreef innepin het volgende:
Hoe gaat het met jou dan, evenstar?
Afgezien van je geheugen dan hè
Dat dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan help ik wel effe..
Doe maar zeggen; "Goedzo fluugs dat je goedgekeurd bent en nog maar 1,5 kilo aangekomen bent"
En
"Oh Nirakje waarschijnlijk bezigZet 'm op dames
![]()
"
Of zoiets dan...
Ieuw... Nee dat heb ik gelukkig niet...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh en vraagje wordt jullie buik ook ineens heul harig? Ik heb echt ineens een pad zoals sommige mannen hebben dat schaam Naar borst doorloopt..
Lijk wel fucking bokito man
Niet op mn buikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef bitterend het volgende:
![]()
Ikke nie maar vlindur heeft een oerwoud
Gewoon veel gaan scheren danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik bedoel echt op de buik bij de navel...
Volgens mij is het nu de tijd om al die kraamverbanden en matjes van het kraampakket alvast klaar te zetten, maar ik zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:11 schreef bitterend het volgende:
Ah Vlindur het is gelukt! fijn
TJ heb je alles al klaar liggen?
Dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef innepin het volgende:
Nou evenstar, een pluim heb je zeker wel verdiend voor je doorzettingsvermogen hoor, dat je er nog niet helemaal doorheen zit vind ik echt bewonderenswaardig! Waar je die pluim vervolgens steekt moet je zelf weten
Nou inderdaad!!! Ik had geklaagd totdat ik een ons woogquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef innepin het volgende:
Nou evenstar, een pluim heb je zeker wel verdiend voor je doorzettingsvermogen hoor, dat je er nog niet helemaal doorheen zit vind ik echt bewonderenswaardig! Waar je die pluim vervolgens steekt moet je zelf weten
Oh en ik heb donshaar op m'n buik. Geen oerwouden :p
Ja misschien toch beter van niet, ik zeg wel gelijk scheren, maar straks zit je er je hele leven daardoor aan vastquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Huh wanneer is poezebeest opgenomen?![]()
En die haren wegscheren leek me ook niet wijs.. Maar lelijk is t wel.
En thnx![]()
Ohwwwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef bitterend het volgende:
TJ er is dus wat aan de gang bij jou![]()
Slapen jullie ook zo slecht de laatste weken? (nouja nog 4 te gaan dus) als ik op mijn linker zij lig, wordt uk erg boos! dan krijg ik een elleboog of arm in mijn navel..echt auw! dan ga ik omdraaien en heb ik pijn in mijn heup....![]()
en de vk zegt dat je moet uitgerust je bevalling beginnen...yeah right
Ja ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:38 schreef Aventura het volgende:
Ik ben eigk zo benieuwd naar jouw bevalling, Tj!
quote:
Ik zit op 1 juli al!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:07 schreef Kyara het volgende:
En Marjolijntjes ouders weten dat ze opa en oma worden![]()
Leuk die nieuwe aanwas trouwens. We zitten al eind juni![]()
Ja dat gaat snel he met die nieuwe zwangeren, gelukkig maarquote:
quote:
Hoe vermoeider je raakt, hoe harder de pijn aankomt. Bij mij leek na 24 uur elke wee haast pijnlijker te worden, ik was ook blij dat ik toen eindelijk pijnbestrijding kreeg. (waar ik vooraf aangegeven had het liever zonder te doen.)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef Aventura het volgende:
Flugeltje, dat klopt. Na 10 uur weeen vroeg ik om pijnbestrijding, maar goed ook want daarna moest ik nog 6 uur waarvan anderhalf uur persen. Ik kreeg remifentanil en het nam lang niet alle pijn weg maar verzachtte wel en gaf me idee dat ik zlef iets kon doen. Ik kon al niks door alle slangetjes en apparatuur.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef Aventura het volgende:
Flugeltje, dat klopt. Na 10 uur weeen vroeg ik om pijnbestrijding, maar goed ook want daarna moest ik nog 6 uur waarvan anderhalf uur persen. Ik kreeg remifentanil en het nam lang niet alle pijn weg maar verzachtte wel en gaf me idee dat ik zlef iets kon doen. Ik kon al niks door alle slangetjes en apparatuur.
10 uur is toch de gemiddelde bevaltijd? Ik dacht iig dat ontsluiting normaal gesproken met zo'n 1 cm per uur gaat. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je je daar van tevoren een beetje op instelt en dat het zo'n teleurstelling is als blijkt dat je na 10 uur pijn nog maar op de helft bent ofzo. En het idee dat je nóg eens 10 uur moet helemaal een hel moet zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goh na 10 uur pas![]()
Damn Aventura
Een uur of tien voor het ontsluiten... en dan moet je nog persen hèquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
10 uur is toch de gemiddelde bevaltijd? Ik dacht iig dat ontsluiting normaal gesproken met zo'n 1 cm per uur gaat. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je je daar van tevoren een beetje op instelt en dat het zo'n teleurstelling is als blijkt dat je na 10 uur pijn nog maar op de helft bent ofzo. En het idee dat je nóg eens 10 uur moet helemaal een hel moet zijn.
Oh ja, dat ook nogquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Een uur of tien voor het ontsluiten... en dan moet je nog persen hè
Dit postte Faithz vanochtend:quote:
En daarna hebben we van beide dames helemaal niets meer gehoord.... Ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat ze bezig is jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef Faithz het volgende:
Haai dames! Ik hoop dat iedereen zich goed voelt vandaag
Wie weet wat de dag ons vandaag gaat brengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |