Dan help ik wel effe..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Webkim een jongen erbij !![]()
En Ik vergeet nu alweer de rest... Volgens mij heb Ik mijn laatste beetje geheugen er uit gespuugd..
Blij !! Baby ligt wederom cvibi !! Gewoon goed en klaar voor de bevalling!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:43 schreef innepin het volgende:
Hoe gaat het met jou dan, evenstar?
Afgezien van je geheugen dan hè
Dat dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan help ik wel effe..
Doe maar zeggen; "Goedzo fluugs dat je goedgekeurd bent en nog maar 1,5 kilo aangekomen bent"
En
"Oh Nirakje waarschijnlijk bezigZet 'm op dames
![]()
"
Of zoiets dan...
Ieuw... Nee dat heb ik gelukkig niet...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh en vraagje wordt jullie buik ook ineens heul harig? Ik heb echt ineens een pad zoals sommige mannen hebben dat schaam Naar borst doorloopt..
Lijk wel fucking bokito man
Niet op mn buikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef bitterend het volgende:
![]()
Ikke nie maar vlindur heeft een oerwoud
Gewoon veel gaan scheren danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik bedoel echt op de buik bij de navel...
Volgens mij is het nu de tijd om al die kraamverbanden en matjes van het kraampakket alvast klaar te zetten, maar ik zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:11 schreef bitterend het volgende:
Ah Vlindur het is gelukt! fijn
TJ heb je alles al klaar liggen?
Dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef innepin het volgende:
Nou evenstar, een pluim heb je zeker wel verdiend voor je doorzettingsvermogen hoor, dat je er nog niet helemaal doorheen zit vind ik echt bewonderenswaardig! Waar je die pluim vervolgens steekt moet je zelf weten
Nou inderdaad!!! Ik had geklaagd totdat ik een ons woogquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef innepin het volgende:
Nou evenstar, een pluim heb je zeker wel verdiend voor je doorzettingsvermogen hoor, dat je er nog niet helemaal doorheen zit vind ik echt bewonderenswaardig! Waar je die pluim vervolgens steekt moet je zelf weten
Oh en ik heb donshaar op m'n buik. Geen oerwouden :p
Ja misschien toch beter van niet, ik zeg wel gelijk scheren, maar straks zit je er je hele leven daardoor aan vastquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Huh wanneer is poezebeest opgenomen?![]()
En die haren wegscheren leek me ook niet wijs.. Maar lelijk is t wel.
En thnx![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |