SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Or thisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met Angelina bedoelde je denk ik?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef mrk.n het volgende:
Deze is sowieso wel leuk ja. Ook algemeen geaccepteerd door de fokkers.
Ja, deze uiteraard niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die met Angelina bedoelde je denk ik?
radio 49 en singles gaan harder volgens mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef Under_Score het volgende:
nieuw deel, mischien dat ik dit nou wel eens kan volgen. snelste slowchat ooit volgens mij
Haha is niet te volgen dit of je moet er continu op zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef Under_Score het volgende:
nieuw deel, mischien dat ik dit nou wel eens kan volgen. snelste slowchat ooit volgens mij
daar kom ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
radio 49 en singles gaan harder volgens mij
En het is niet eens een sc... kun je nagaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef Under_Score het volgende:
Heuh baas, al wat cola gehad? Whewhequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En het is niet eens een sc... kun je nagaan.
KSC ook denk ik, en UDOWU.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
radio 49 en singles gaan harder volgens mij
Nee neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heuh baas, al wat cola gehad? Whewhe
waar ga je op stap?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:29 schreef Under_Score het volgende:
morgen avond weer de kroeg inkijken of ik dan eindelijk is geluk heb
Wat is je strategie?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:29 schreef Under_Score het volgende:
morgen avond weer de kroeg inkijken of ik dan eindelijk is geluk heb
Je lul tussen twee broodjes doen en dan doen alsof het een hotdog is doet het altijd goedquote:
Lijkt me zeer pijnlijk ..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je lul tussen twee broodjes doen en dan doen alsof het een hotdog is doet het altijd goed
bier drinken tot iemand hallo zegtquote:
of waarom posten zoveel mensen uit enscede in een ik kan niet versieren threadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
Waarom wonen er hier zoveel mensen in Enschede?
Lach en heb lol. Kijkt er een vrouw naar je, ongeacht of je haar leuk vind of niet. Langer aankijken dan dat zij het doet. Niet als een gek staren, maar met een neutraal blik. Let op een vrouw's lichaamstaal. Open houding/lachen en dan naar je kijken etc. Zodra je meer dan een aantal hints hebt opgevangen dat ze je ziet staan, dan pas je move maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef Under_Score het volgende:
[..]
bier drinken tot iemand hallo zegtof lang mijn kant op kijkt. ofzo.
geen idee eigenlijk.maar eens proberen in gesprek te komen met een leuke dame, als die er al zijn.
[..]
of waarom posten zoveel mensen uit enscede in een ik kan niet versieren thread
Ga je alleen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef Under_Score het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.maar eens proberen in gesprek te komen met een leuke dame, als die er al zijn.
[..]
of waarom posten zoveel mensen uit enscede in een ik kan niet versieren thread
Gooood, you?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eeey.. how you doin' this time of day?
Zolang je je naar je zin hebt gehad, nothing more important. In ieder geval sweet dreams babequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gooood, you?
Ik val alleen wel bijna om dus ga zo maar eens slapen denk.
Idd, gewoon relax wat drinken met wat vrienden; maar op het moment dat je ff oogcontact hebt met iemand; stap er dan ook gewoon op af. Zelfde geldt voor een situatie waarin je aan de bar staat en naast je staat een meid die wat wil bestellen... ook een mooie situatie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef Under_Score het volgende:
quote:
vooralsnog niet, met een kameraad. maar die heeft nog wel eens de neiging om af te zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
Waarom wonen er hier zoveel mensen in Enschede?
ja dat werkte de laatste keer ook niet helemaal zoals ik wou, maar in de toekomst zeker nog maar eens proberen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor een situatie waarin je aan de bar staat en naast je staat een meid die wat wil bestellen... ook een mooie situatie.
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef Under_Score het volgende:
ja dat werkte de laatste keer ook niet helemaal zoals ik wou, maar in de toekomst zeker nog maar eens proberen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je je naar je zin hebt gehad, nothing more important. In ieder geval sweet dreams babe
eerst ineens aandacht krijgen terwijl ze letterlijk tegen je aan staat te leunen. en de week erop loopt ze langs me heen zonder ook maar te kijken. terwijl ik toch vrij duidelijk liet merken geinterreseerd te zijn, wat ik al vaker bij haar had gedaan btw.quote:
Zucht. Ik vat samen vanaf gisteren. Kan serieus een boek over dat ding schrijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:07 schreef kree het volgende:
Effe een samenvatting voor mij?
Heb het allemaal niet gevolgd
Aha, dus het was niet een random dame die toevallig naast je aan de bar stond... maar je hebt het momenteel gemunt op iemand in het bijzonder dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
eerst ineens aandacht krijgen terwijl ze letterlijk tegen je aan staat te leunen. en de week erop loopt ze langs me heen zonder ook maar te kijken. terwijl ik toch vrij duidelijk liet merken geinterreseerd te zijn, wat ik al vaker bij haar had gedaan btw.
Naja, als je al 2 leuke dates hebt gehad (weet niet hoe die gingen; heb je al gezoend bijvoorbeeld?); dan vindt ik het wel meevallen met achter iemand aanlopen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:54 schreef Nairua het volgende:
En normaliter blijf ik niet zo lang achter iemand aan lopen maar dit is qua fysiek zo'n type waar ik 10 jaar terug alleen maar naar kon kwijlen.
Ok klinkt klote allemaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:50 schreef Nairua het volgende:
[..]
Zucht. Ik vat samen vanaf gisteren. Kan serieus een boek over dat ding schrijven.
Enfin, maandag zouden we een date hebben. no3. Maandagavond belt ze. Had nog niets gehoord van haar stageplaats waar ze een brief naar had gestuurd en was dus een beetje uit haar doen. Ofzo. Kwartier lopen lullen maar het kwam erop neer dat ze niet in de stemming was voor een date. Dus ging ze maar Spaans leren. Ondertussen vroeg ze wel wanneer ik kon en ik zei zoiets van 'ergens volgende week lukt wel'. Was ze niet happy mee, dus voor vandaag/dinsdag/de volgende dag afgesproken. Ze moest dan eerst nog naar dansen maar dan zouden we daarna wat gaan doen. Had d'r vanmiddag nog gesmet, maar geen reactie gehad. (Is ook normaal, want ze heeft geen krediet op haar telefoon dus smst/belt ze altijd met de telefoon van d'r moeder)
Maar ik heb dus niets meer van haar vernomen vandaag..
PS: Voor de gein had ik afgelopen nacht nog anoniem haar kaart herladen voor 50 smsjes. Normaliter moest ze daar een sms over ontvangen hebben dus had ze mij best kunnen sms'en met haar eigen telefoon.
gemunt is niet helemaal de juiste term denk ik. geinterreseerd is beter. maar omdat ik om en om dan wel en dan geen goed gevoel erbij heb twijfel ik enorm. ene moment kijkt ze me aan en een moment later weer niks en zo gaat het voor mij al te lang. heb al geprobeerd contact te zoeken op verschillende manieren, maar ze is of te verlegen, of gewoon niet geinterreseerd genoeg. dus ik laat dat maar een beetje gaan nu denk ik. beetje rondkijken naar iemand die wel wil.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Aha, dus het was niet een random dame die toevallig naast je aan de bar stond... maar je hebt het momenteel gemunt op iemand in het bijzonder dus?
Tuurlijk heb ik gezoend man. Wat denk je wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:56 schreef Axel1988 het volgende:
Naja, als je al 2 leuke dates hebt gehad (weet niet hoe die gingen; heb je al gezoend bijvoorbeeld?); dan vindt ik het wel meevallen met achter iemand aanlopen...
Je weet in welk topic je zit he....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:00 schreef Nairua het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gezoend man. Wat denk je wel.
Oh ja. Sorry.quote:
afwachten denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:05 schreef Nairua het volgende:
[..]
Oh ja. Sorry.
Goed, om aan het topic te voldoen: Wat nu? Wat nu? Smsje sturen? "Hey, waarom heb je gisteren niet even iets laten weten"? Bellen? Paar dagen niets doen? Uit m'n hoofd zetten? Stalken?
Argh! Teveel opties..
Het klinkt mij in de oren als een soort van bindingsangst... 2 succesvolle dates; ze vindt je wel leuk... maar is wellicht toch om wat voor reden dan ook nog bang om verder te gaan. Misschien twijfelt ze over bepaalde dingen over jou; of over of ze wel weer een relatie wil etc... Maar dit is speculeren; daar zul je het uiteindelijk toch met haar over moeten hebben. Ff een dagje relax achterover zitten; eens kijken of zij morgen contact opneemt zou ik zeggen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:06 schreef Nairua het volgende:
En waarom de neuk gaat iemand Spaans leren ipv op date te gaan als er problemen zijn met je stageplaats?
Really? Is this where the world is coming to?
ff voor de info, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:09 schreef Nairua het volgende:
Ja, precies. Als ze doorheeft dat ze kan sms'en. En anders sms ik d'r moeder wel.
Mevrouw begon zelf op date no2 met een uitspraak als "als je maar van me houdt". Dat was dus ook diezelfde muts die nog voor ik haar ging ophalen voor de tweede date belde met de vraag of ze achteraf bij me mocht slapen. Wat niet doorging, maar goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:11 schreef Axel1988 het volgende:
Het klinkt mij in de oren als een soort van bindingsangst... 2 succesvolle dates; ze vindt je wel leuk... maar is wellicht toch om wat voor reden dan ook nog bang om verder te gaan. Misschien twijfelt ze over bepaalde dingen over jou; of over of ze wel weer een relatie wil etc... Maar dit is speculeren; daar zul je het uiteindelijk toch met haar over moeten hebben. Ff een dagje relax achterover zitten; eens kijken of zij morgen contact opneemt zou ik zeggen...
klinkt erg tegenstrijdig allemaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:17 schreef Nairua het volgende:
[..]
Mevrouw begon zelf op date no2 met een uitspraak als "als je maar van me houdt". Dat was dus ook diezelfde muts die nog voor ik haar ging ophalen voor de tweede date belde met de vraag of ze achteraf bij me mocht slapen. Wat niet doorging, maar goed.
OK join the club hahaquote:
Wat ze zeggen ligt niet altijd in een lijn met wat ze daadwerkelijk voelen; ook al zeggen ze nog zo eerlijk te zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:17 schreef Nairua het volgende:
[..]
Mevrouw begon zelf op date no2 met een uitspraak als "als je maar van me houdt". Dat was dus ook diezelfde muts die nog voor ik haar ging ophalen voor de tweede date belde met de vraag of ze achteraf bij me mocht slapen. Wat niet doorging, maar goed.
Eerste date was kort, een uurtje. Ik had die avond nog een afspraak staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:21 schreef Axel1988 het volgende:
Maargoed; waar het met name om gaat is hoe de tijd was die jullie samen waren. Konden jullie gewoon helemaal relax jezelf zijn; terwijl er toch seksuele aantrekkingskracht ontstond?... of ontbrak er toch iets?
Haha simpel, niet genoeg aan gedaan vroeger.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:27 schreef Nairua het volgende:
[..]
Why?
En ja, ik wil ook niet desperate overkomen..
Ach, ik hecht er geen oordeel aan hoor. Probeer je het wel? Datingsites oid?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
Haha simpel, niet genoeg aan gedaan vroeger.
En nu is het moeilijker om iemand te vinden.
Maargoed heb in ieder geval gezoend een keer
Trouwens ik zeg hier maar gewoon de waarheid.
Kan me ook niks schelen wat iedereen ervan vindt eigenlijk.
Maar voor mezelf vindt ik het jammer, maarja das achteraf
Ja net nog een nieuw contact op paiq en verder hou ik mn ogen open in het sociale levenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:34 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ach, ik hecht er geen oordeel aan hoor. Probeer je het wel? Datingsites oid?
Die positieve, open instelling doet al veel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:35 schreef kree het volgende:
Ja net nog een nieuw contact op paiq en verder hou ik mn ogen open in het sociale leven
Heb de hoop niet verloren om iemand te vinden hoor
Ja is ook zo, bedoel er zullen ook nog wel zat meiden zijn die met hetzelfde zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:36 schreef Nairua het volgende:
[..]
Die positieve, open instelling doet al veel.
Haha ja dank je maar ik ga ook maar eens slapenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:44 schreef Nairua het volgende:
Mwa, op onze leeftijd heb je juist meer kans op iets serieus. Lijkt me.
Goed, ik ga richting bed. Veel plezier nog op Paiq.
Ik ben blij dat je er nog zo over denkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja net nog een nieuw contact op paiq en verder hou ik mn ogen open in het sociale leven
Heb de hoop niet verloren om iemand te vinden hoor
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:50 schreef Nairua het volgende:
[..]
Zucht. Ik vat samen vanaf gisteren. Kan serieus een boek over dat ding schrijven.
Enfin, maandag zouden we een date hebben. no3. Maandagavond belt ze. Had nog niets gehoord van haar stageplaats waar ze een brief naar had gestuurd en was dus een beetje uit haar doen. Ofzo. Kwartier lopen lullen maar het kwam erop neer dat ze niet in de stemming was voor een date. Dus ging ze maar Spaans leren. Ondertussen vroeg ze wel wanneer ik kon en ik zei zoiets van 'ergens volgende week lukt wel'. Was ze niet happy mee, dus voor vandaag/dinsdag/de volgende dag afgesproken. Ze moest dan eerst nog naar dansen maar dan zouden we daarna wat gaan doen. Had d'r vanmiddag nog gesmet, maar geen reactie gehad. (Is ook normaal, want ze heeft geen krediet op haar telefoon dus smst/belt ze altijd met de telefoon van d'r moeder)
Maar ik heb dus niets meer van haar vernomen vandaag..
PS: Voor de gein had ik afgelopen nacht nog anoniem haar kaart herladen voor 50 smsjes. Normaliter moest ze daar een sms over ontvangen hebben dus had ze mij best kunnen sms'en met haar eigen telefoon.
Basket case? Kaart: Dmv de eerste vier cijfers uitgezocht wie de operator is en dan op hun site het nummer invoeren & herladen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe oud is ze?
Sorry maar ze klinkt als een basket case....
Vooral in combinatie met het houden van op de 2e date en meteen willen blijven slapen
Je zegt dat ze mooi is maar ik weet niet of ze meteen relatie materiaal is hoor.. Een rocky relatie misschien
En hoe kun je haar kaart herladen zonder dat zij jou daar gegeven voor gegeven heeft?
M.a.w. zou ze daar onbewust niet op aan gestuurd hebben?
http://en.wikipedia.org/wiki/Basket_Casequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef Nairua het volgende:
[..]
Basket case? Kaart: Dmv de eerste vier cijfers uitgezocht wie de operator is en dan op hun site het nummer invoeren & herladen.
Mogelijk hoor. Dat idee had ik vanaf moment 1.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Basket_Case
Iemand die ze niet allemaal op een rijtje heeft
Waarom ren je nu niet de andere kant op dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:01 schreef Nairua het volgende:
[..]
Mogelijk hoor. Dat idee had ik vanaf moment 1.
Oh ja, en ze is 23. Was ik even vergeten te melden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom ren je nu niet de andere kant op dan?
Ja en dan straks topics openen dat je niet weet hoe je van je crazy stalker ex vriendin af komtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef Nairua het volgende:
[..]
Oh ja, en ze is 23. Was ik even vergeten te melden.
Waarom: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #367 Aardbeien
Spannend he, dat speelt ook voor een grote rol mee denk?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:01 schreef Nairua het volgende:
[..]
Mogelijk hoor. Dat idee had ik vanaf moment 1.
Is dat positief of negatiefquote:
Ligt eraan hoe laat je ging slapen en wat je gedaan hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goedemorgen. Of nouja, middag, maar ik kom net uit bed
Is dat positief of negatief?
Positiefquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goedemorgen. Of nouja, middag, maar ik kom net uit bed
Is dat positief of negatief?
Wat? Doe jij het nu ook al met Sinji?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Positief
Mijn nachtrust bestond weer eens niet vandaag.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat? Doe jij het nu ook al met Sinji?
Ik ben in de war...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat? Doe jij het nu ook al met Sinji?
Ik ben in de war...
Sinji zegt wat een nachtquote:
Iemand vroeg of het positief was om tot half vier in bed te liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sinji zegt wat een nacht
En iemand vraagt is dat positief
En lokasenna geeft antwoord dat dat positief is!
Dan moet ze er op zijn minst bij zijn geweest lijkt me
Ja, maar ze vatte het volgens mij op alsof die vraag of het positief was ging over dat ik zo laat was opgestaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sinji zegt wat een nacht
En iemand vraagt is dat positief
En lokasenna geeft antwoord dat dat positief is!
Dan moet ze er op zijn minst bij zijn geweest lijkt me
Ah ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, maar ze vatte het volgens mij op alsof die vraag of het positief was ging over dat ik zo laat was opgestaan. Ik dacht dat je gewoon irritant aan het doen was
Nee dat stond er nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand vroeg of het positief was om tot half vier in bed te liggen
En ik antwoordde dat ik vond van wel.
Grappig, ik ook. Was naar m'n SPV'erquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was vanmorgen naar de psycholoog.
Volgens mij heb ik er geen barst aan.
waarom heb je dat gevoel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was vanmorgen naar de psycholoog.
Volgens mij heb ik er geen barst aan.
Ligt er trouwens ook aan wat voor soort psycholoog 't was, en of 't bijv een intake gesprek was of iets anders.quote:
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er trouwens ook aan wat voor soort psycholoog 't was, en of 't bijv een intake gesprek was of iets anders.
Ligt ook aan welke instantie/organisatie 't was enz
Ik heb er maar 1 maar ben ook mega gestresstquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:01 schreef minibeer het volgende:
Ik word nu al gestresst als ik mijn tentamenweek zie, 3 tentamens op 1 dag
Bij mij zit er ook altijd een dag tussen dat ik 'KANKERZOOI!!!' door het huis schreeuw (en dan hoop ik achteraf altijd dat de buren niet thuis zijn) en allemaal spullen door mijn kamer gooi. Maar dat hoort een beetje bij het proces bij mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 maar ben ook mega gestresst
ik kan daar nooit zo goed mee om gaan
Let maar op, maandag ga ik huilen (dat is gewoon mijn time line haha hoe ik ook mijn best doe, het eindigt altijd in tranen)
O dat moet je bij mij niet doen. M'n buurvrouw is dit jaar overleden aan kanker, helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bij mij zit er ook altijd een dag tussen dat ik 'KANKERZOOI!!!' door het huis schreeuw (en dan hoop ik achteraf altijd dat de buren niet thuis zijn) en allemaal spullen door mijn kamer gooi. Maar dat hoort een beetje bij het proces bij mij
O kut man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat moet je bij mij niet doen. M'n buurvrouw is dit jaar overleden aan kanker, helaas
Ze was gelukkig wel al oud, maar wel heel raar om in 1x een buurvrouw kwijt te zijn. Nu woont de man alleen en ik ben nou eenmaal niet een "Hey buurman! Koppie koffie!?!"-type persoonquote:
Het is interessant omdat het niet-standaard is. Ze mag zo vaag zijn als ze wilt, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Ik trek ook soms hele vage types aan. En dan weet je diep van binnen laat gaa, ga er niet op in negeer het. Maar toch doe je het juist wel. Is spannend en je houd er leuke verhalen aan over....
Dat klinkt een beetje tegenstrijdig ergens...:Pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef Nairua het volgende:
[..]
Het is interessant omdat het niet-standaard is. Ze mag zo vaag zijn als ze wilt, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben.
Anders vraag je lantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef Nairua het volgende:
Natuurlijk. Als ze me nu gewoon even zou neuken en zou uitnodigen met kerst, dan weet ik waar ik aan toe ben.
Ik gok dat je bij haar dan nog niet weet waar je aan toe bentquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef Nairua het volgende:
Natuurlijk. Als ze me nu gewoon even zou neuken en zou uitnodigen met kerst, dan weet ik waar ik aan toe ben.
Dat is toch dat je de hele tijd doorschuift als het ware? Dan moet je er wel op de een of andere manier uitspringen, denk ik. Dus als je gewoon wat standaardvragen gaat stellen en standaardantwoorden gaat geven gaat dat denk ik niet werken. Maar wat je dan wel moet doen weet ik ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef Nairua het volgende:
En ik herhaal m'n vraag even, ik zit vanavond bij een speeddate iets: Iemand daar ervaring mee? Hoe gaat dat? Tips?
Ben geen homo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, waarom niet een keertje speeddaten met iedereen van AVNZMG?
omdat je daar snel nieuwe mensen leert kennen en gewoon mag aangeven als het niks is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Speeddaten lijkt me wel lachen om te proberen trouwens
Maar ik ken niemand hier, alleen via het forumquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je daar snel nieuwe mensen leert kennen en gewoon mag aangeven als het niks is?
No offence maar jullie zijn een kliek
Jullie kennen en elkaar en er komt drama gok ik
Lijkt me op een of andere manier geen goed plan, ik denk dat er nogal vreemde situaties zouden ontstaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Speeddaten lijkt me wel lachen om te proberen trouwens
Ik bedenk me net, het is wat lastig om te organiseren, inclusief het aanmelden en zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me op een of andere manier geen goed plan, ik denk dat er nogal vreemde situaties zouden ontstaan
Veel beter ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef Nairua het volgende:
Maak er gewoon een meeting van, no strings attached.
Idd. Speeddaten is nou niet bepaald je van het als bijna elke vrouwelijke poster al bezet is en er verder geen biseksuelen bijzitten...quote:
Hihi, geen string.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef Nairua het volgende:
Maak er gewoon een meeting van, no strings attached.
Ja dat is al veel meer kennen dan je ooit via zo'n speeddate gaat bereikenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik ken niemand hier, alleen via het forum
Klopt, je leert hier volgens mij best goed iemands persoonlijkheid kennen, door de manier waarop users hier best vrij over zichzelf en hun problemen praten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is al veel meer kennen dan je ooit via zo'n speeddate gaat bereiken
Daarnaast is het aantal mannen significant hoger dan het aantal vrouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me op een of andere manier geen goed plan, ik denk dat er nogal vreemde situaties zouden ontstaan
Ik bedoelde niet speeddaten met alleen maar wij, maar wij naar een speeddate gaan waar meer mensen zijn!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast is het aantal mannen significant hoger dan het aantal vrouwen.
Oh.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet speeddaten met alleen maar wij, maar wij naar een speeddate gaan waar meer mensen zijn!
Maar lamaar zitten...
Wil ik ook wel eens doen voor de grap.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet speeddaten met alleen maar wij, maar wij naar een speeddate gaan waar meer mensen zijn!
Maar lamaar zitten...
Heb er ook eens over zitten denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wil ik ook wel eens doen voor de grap.
Aaaach gossie. Knuffel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
Heb er ook eens over zitten denken.
Hoop dat het anders gaat als op paiq
"geen contacten gevonden"
Elke keer
Vertelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
Oh ja helemaal vergeten ik kwam om te vertellen dat ik dreig verliefd te worden.
Nou er was een nieuw meisje bij volleybal.quote:
Ga met haar praten/flirten ;Dquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er was een nieuw meisje bij volleybal.
Nog leuker dan de volgende.![]()
Vandaag zag ik haar weer op school en tsja het begon te kriebelen.
Alleen ik heb echt geen zin om verliefd te worden eigenlijk.
Ik zorg er liever voor dat dit gevoel net zo snel weg gaat als het is gekomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga met haar praten/flirten ;D
''Verliefd'' op iemand (beginnen te worden) die je nog nooit hebt gesproken en niet kent. Ik blijf het iets vinden voor 13/14-jarige kinderen. Vervang het verliefd worden dan gewoon voor; lijkt me een leuk meisje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er was een nieuw meisje bij volleybal.
Nog leuker dan de volgende.![]()
Vandaag zag ik haar weer op school en tsja het begon te kriebelen.
Alleen ik heb echt geen zin om verliefd te worden eigenlijk.
Geen idee hoe al die datingsites werken maar zo'n speeddate lijkt mij gunstiger. Is meer op de man af en je weet gelijk hoe iemand d'r uitziet enzovoort. Lijkt me wel leuk om mee te doen voor de grap.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
Heb er ook eens over zitten denken.
Hoop dat het anders gaat als op paiq
"geen contacten gevonden"
Elke keer
Het is in het begin stadium ik ben niet smoorverliefd ik zeg dat ik er voor vrees.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
''Verliefd'' op iemand (beginnen te worden) die je nog nooit hebt gesproken en niet kent. Ik blijf het iets vinden voor 13/14-jarige kinderen. Vervang het verliefd worden dan gewoon voor; lijkt me een leuk meisje.
Moet je zelf weten maar het is triest imo. Vrezen om verliefd te worden op iemand die je nog nooit hebt gesproken op je zeventiende. Kweek ballen en spreek haar dan ook gewoon aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is in het begin stadium ik ben niet smoorverliefd ik zeg dat ik er voor vrees.
En mag ik nog altijd zelf bepalen hoe ik mijn gevoelens verwoord? Dank je.
Je leest niet goed vriend, ik zeg dat ik vrees dat ik verliefd word niet dat ik het al ben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Moet je zelf weten maar het is triest imo. Vrezen om verliefd te worden op iemand die je nog nooit hebt gesproken op je zeventiende. Kweek ballen en spreek haar dan ook gewoon aan.
Euh je kan ook verliefd worden zonder dat je iemand spreekt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Moet je zelf weten maar het is triest imo. Vrezen om verliefd te worden op iemand die je nog nooit hebt gesproken op je zeventiende. Kweek ballen en spreek haar dan ook gewoon aan.
Hij begint gewoon verliefd te worden, na wat contact te hebben gehad. Hij vindt haar dus overduidelijk leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nergens staat dat ze contact hebben gehad, er staat zelfs dat ze nieuw is (ik neem aan dus voor 't eerst heeft gezien vandaag).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hij begint gewoon verliefd te worden, na wat contact te hebben gehad. Hij vindt haar dus overduidelijk leuk.
Beetje overdreven om zo te reageren.
Jij leest niet goed. Ik zeg al in beide posts verliefd worden namelijk. Nergens zeg ik dat je het bent.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je leest niet goed vriend, ik zeg dat ik vrees dat ik verliefd word niet dat ik het al ben.
Mwah advies is niet meteen nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hij heeft haar nog maar nauwelijks gezien en hij komt het hier even melden. Ik neem aan dat hij ons advies wil horen.
"Kweek ballen" is misschien wel goed bedoelt, maar niet zo constructief
Trouwens, ik ben al 33 en kan ook nog steeds verliefd worden. Ik werd altijd al heel makkelijk verliefd
Vind je haar leuk?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah advies is niet meteen nodig.
Alleen als het verergert.
Ik hoop liever dat het gewoon overwaait.
Waarom hoop je dat het overwaait?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah advies is niet meteen nodig.
Alleen als het verergert.
Ik hoop liever dat het gewoon overwaait.
Ja, anders zou ik er toch niet bang voor zijn dat ik verliefd op haar word.quote:
Niet dus. Ballen kweken mag ook wel 'n keertje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hij heeft haar nog maar nauwelijks gezien en hij komt het hier even melden. Ik neem aan dat hij ons advies wil horen.
"Kweek ballen" is misschien wel goed bedoeld, maar niet zo constructief
Trouwens, ik ben al 33 en kan ook nog steeds verliefd worden. Ik werd altijd al heel makkelijk verliefd
Probeer dan met haar te flirten of een gesprekje te beginnen. Om te zien of ze al bezet is en allesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik er toch niet bang voor zijn dat ik verliefd op haar word.
Dat niet eens joh.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef Supersoep het volgende:
Omdat je je van tevoren maar alweer wijsmaakt dat er verder niks inzit?
Trouwens, wat de fuk heeft ballen kweken überhaubt met verliefd worden te maken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niet dus. Ballen kweken mag ook wel 'n keertje.
Je kan verliefd worden op iemand die je alleen maar ziet en nooit een woord mee hebt gewisseld? Dat vind ik erg triest op deze leeftijden, meen ik. Spreek dan ook gewoon aan.
Ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niet dus. Ballen kweken mag ook wel 'n keertje.
Je kan verliefd worden op iemand die je alleen maar ziet en nooit een woord mee hebt gewisseld? Dat vind ik erg triest op deze leeftijden, meen ik. Spreek dan ook gewoon aan.
Je wordt verliefd op iemand terwijl je de persoon nog nooit hebt gesproken maar je durft die persoon niet aan te spreken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, wat de fuk heeft ballen kweken überhaubt met verliefd worden te maken?
Waar de fuk haal je vandaan dat ik verliefd word zonder iemand ooit aangesproken te hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je wordt verliefd op iemand terwijl je de persoon nog nooit hebt gesproken maar je durft die persoon niet aan te spreken.
Wat de fuk heeft ballen kweken daarmee te maken? Wat denk je zelf, eigenlijk?
Ik heb het niet specifiek over jou.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar de fuk haal je vandaan dat ik verliefd word zonder iemand ooit aangesproken te hebben?
Nee alleen tijdens het volleybal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef HiddenResponse het volgende:
Heb je al contact met haar gehad heloef ?
Maar je quote mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over jou.
Welk misverstand?
Nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar de fuk haal je vandaan dat ik verliefd word zonder iemand ooit aangesproken te hebben?
Kijk, nu hebben we de oorsprong van dit misverstandje te pakken
Hij quote mij ipv heloef, supersoepquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee.
Hij heeft het nog steeds over heloef. Zo worden argumenten soms gebracht, snap je? ''Je gaat lopen protesteren tegen het kapitalisme, maar ondertussen sta je wel in de rij bij Starbucks'' als iemand tegen je klaagt over Occupy, bijvoorbeeld. De ''je'' moet je niet persoonlijk aantrekken.
Maar je vraagt toch iets aan mij? Daar antwoord ik op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij quote mij ipv heloef, supersoep
Ja, omdat je hem een vraag stelde. Betekent niet dat zijn eerste zin op jou slaat. Dat was enkel een situatieschets.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij quote mij ipv heloef, supersoep
Het is maar goed dat Flepke er niet is.quote:
Ik snap wel wat je wilt zeggen, maar ik vroeg mrk helemaal niets. Ik stelde alleen dat "ballen kweken" heloef niet verder helptquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, omdat je hem een vraag stelde. Betekent niet dat zijn eerste zin op jou slaat. Dat was enkel een situatieschets.
Hahaha ja, nouja prima manier als het voor hem werkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Flepke er niet is.
Mja, ik vind 't best dat 'ie er niet is. Kunnen we wat serieuzer on topic gaan hier zonder al teveel gezwetsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Flepke er niet is.
Ik vond het wel hilarisch dat ie volgens mij 7 dagen lang elke dag heeft gevraagd hoe het met haar ging.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha ja, nouja prima manier als het voor hem werkt.
maar niet mijn manier ook
Met sommige dingen hadden ze wel gelijk hoor. Alleen het toontje waarop, was niet altijd prettig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mja, ik vind 't best dat 'ie er niet is. Kunnen we wat serieuzer on topic gaan hier zonder al teveel gezwets
Jongens geen ruzie maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je quote mij
Niet heloef
Eensquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:24 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Met sommige dingen hadden ze wel gelijk hoor. Alleen het toontje waarop, was niet altijd prettig.
Vlak voor firefly's ban reageerde hij door te zeggen dat m'n toenmalige vriendin moest huilen omdat ik lelijk was. Nou...nee, daar heb ik niks aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:24 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Met sommige dingen hadden ze wel gelijk hoor. Alleen het toontje waarop, was niet altijd prettig.
Ik las er gewoon overheen meestal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vlak voor firefly's ban reageerde hij door te zeggen dat m'n toenmalige vriendin moest huilen omdat ik lelijk was. Nou...nee, daar heb ik niks aan.
Ikzelf heb dan ook niks aan ze gehad. Ik vond ze alleen maar storend
Ik heb er uitgepakt waar ik dacht dat ik wat aan had.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vlak voor firefly's ban reageerde hij door te zeggen dat m'n toenmalige vriendin moest huilen omdat ik lelijk was. Nou...nee, daar heb ik niks aan.
Vergeet flepke en ga flirten!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
Flepke heeft nog best lieve dingen over me gezegd.
Wel om 04:00 s'nachts maar goed.
haha nouja, voor de discussie is het ook wel leuk dat ze er waren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel weer leuk om te horen dat ze tenminste niet volkomen nutteloos waren hehe
Heloef, ga haar aanspreken ;D
Dat heb ik dan gemist, maar ik zei ook somsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou aangeven dat hij nog best aardig tegen me was.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vergeet flepke en ga flirten!!
Ga versieren!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou aangeven dat hij nog best aardig tegen me was.
Heb je ook een klik met dat meisje van volleybal ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor niks mis met die gast en firefly ook niet trouwens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga versieren!!
Go for it tigerrrr
Ik probeerde verdorie subtiel van onderwerp te veranderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Heb je ook een klik met dat meisje van volleybal ?
Dus wel een mogelijke klik van jou kant maar je denkt dat zij dat niet heeft ten opzichte van jou?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde verdorie subtiel van onderwerp te veranderen.![]()
Maar een klik met haar? Nee waarschijnlijk niet.
Nee, ik bedoel ik heb 5 woorden met haar gewisseld en het is allemaal nog redelijk oppervlakkig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Dus wel een mogelijke klik van jou kant maar je denkt dat zij dat niet heeft ten opzichte van jou?
"Heb je een kwartje voor" o wacht, das 6 woordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ik heb 5 woorden met haar gewisseld en het is allemaal nog redelijk oppervlakkig.
Nou als je haar leuk vindt dan kun je toch wel wat meer praten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ik heb 5 woorden met haar gewisseld en het is allemaal nog redelijk oppervlakkig.
Ja, volgens mij gaat heloef volleybal een heeel stuk leuker vinden nu!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou als je haar leuk vindt dan kun je toch wel wat meer praten?
Lijkt me makkelijk als je beide dezelfde sport doet.
We doen niet dezelfde sport.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou als je haar leuk vindt dan kun je toch wel wat meer praten?
Lijkt me makkelijk als je beide dezelfde sport doet.
Nou praat over haar met iets wat jullie gemeenschappelijk leuk vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
We doen niet dezelfde sport.
We zitten op dezelfde school.
Dit is een soort van gym.
Ik denk dat heloef niet zo'n zin heeft om hierover te praten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou praat over haar met iets wat jullie gemeenschappelijk leuk vinden.
Dan kom je toch wel verder als 5 woorden.....
Is goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat heloef niet zo'n zin heeft om hierover te praten.
Kree, morgen kruisverhoren we heloef weer verder, zelfde tijd. Goed?
Welk bandje?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
Is goed
Of onee morgenavond ben ik er niet oefenen met bandje
Cover band.quote:
Ok is goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
Cover band.
Maar ik ga het hier niet neerzetten want dan kent iedereen me gelijk![]()
Beetje anoniem wil ik nog wel blijven
We hadden trouwens nog een "Als versieren niet zo makkelijk gaat" band topic.quote:
Tijd voor een ander onderwerp.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je hoort 't heloef, ga versieren! Doubletime!!1
Denk dat het nooit van de grond gaat komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik speel geen instrumenten.
Zochten jullie nog een naam trouwens?
Vertel wel effe hoe het ging dan.quote:
Speeddaten heb ik een keer gedaan was best leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel wel effe hoe het ging dan.
Ben daar echt benieuwd naar.
Succes dan maar vanavond en rustig aan
Last minute tips? Welke vragen te stellen? Haar laten leuteren? Etc?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Speeddaten heb ik een keer gedaan was best leuk.
Probeer het out-of-the-box te gooien (ofja, dat is vaak mijn tactiek)... probeer het over iets anders te hebben dan de standaard eerste 5 vragen die je normaal zou stellen. Wellicht val je dan juist op tussen de restquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:05 schreef Nairua het volgende:
[..]
Last minute tips? Welke vragen te stellen? Haar laten leuteren? Etc?.
Geen standaard vragen stellen wat Axel dus ook zegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:05 schreef Nairua het volgende:
[..]
Last minute tips? Welke vragen te stellen? Haar laten leuteren? Etc?.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Iets met chicks?.... of was het zo zwaar nou ook weer niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaagje hier, escaleertje daar![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Was studentenavond hier
[ afbeelding ]Is dat "escaleren" nu een fok woordje, of loop ik weer achter ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaagje hier, escaleertje daar![]()
PUA term volgens mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:30 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Is dat "escaleren" nu een fok woordje, of loop ik weer achter ?
Geen ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar heloef, wanneer ga je die volleyballster weer zien?Leuke hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Welke hond?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar heloef, wanneer ga je die volleyballster weer zien?Volgende week dinsdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna zie ik haar niet meer en kan ik haar hopelijk gewoon vergeten.
En inderdaad een leuke hond.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hoezo vergeten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag.
En inderdaad een leuke hond.[ afbeelding ]
Geen zin om verliefd te worden en weer al die ellende mee te maken van de vorige 4x.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Was studentenavond hier
[ afbeelding ]Dat balkje op die foto zit wat laag, meestal dekken mensen de ogen af om onherkenbaar te blijven. Het meisje ziet er leuk uit trouwens, dus je mag trots zijn. Ik ben in elk geval jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaagje hier, escaleertje daar![]()
![]()
Makkelijk verliefd worden is niet leuk nee..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen zin om verliefd te worden en weer al die ellende mee te maken van de vorige 4x.
Hoho ik ben het nog niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:12 schreef Sinji het volgende:
Welke hond
[..]
Makkelijk verliefd worden is niet leuk nee..
http://mens-en-gezondheid(...)efd-doe-de-test.html
Vraag 1 zijn de antwoorden allemaal positief trouwens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Makkelijk verliefd worden is niet leuk nee..
http://mens-en-gezondheid(...)efd-doe-de-test.html
Dus als je iemand ECHT leuk vind, wil je haar niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag 1 zijn de antwoorden allemaal positief trouwens.
Terwijl ik het nou niet echt als iets positiefs zie.
Alles wat je hebt is niet leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus als je iemand ECHT leuk vind, wil je haar niet?
Waarom dan niet?
Okee de voorgaande verliefdheden eindigden allemaal desastreus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus als je iemand ECHT leuk vind, wil je haar niet?
Waarom dan niet?
Hoezo zie je haar niet meer daarna ? Dus je hebt nog maar 1 kans !?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag.
En inderdaad een leuke hond.[ afbeelding ]
Dan zijn voor haar klas de lessen volleybal afgelopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hoezo zie je haar niet meer daarna ? Dus je hebt nog maar 1 kans !?
En waarom wil je perse niet verliefd worden....
Mijn horoscoop had vanochtend voor het eerst gelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:19 schreef Myraela het volgende:
"De gepassioneerde – De meeste C.
U speelt het spel met vuur. Soms bent u zich niet bewust dat het alleen maar een schijn is. Raak alstublieft niet in de war met echte liefde. Let er bovendien op dat het gevoel verliefd te zijn, niet belangrijker is dan de partner. Uw partner wordt dan vervangbaar. Verliefd zijn is geweldig, maar u loopt het gevaar andere pijn te doen. Als de eerste liefdesgevoelens voorbij zijn, zoekt u vaak een nieuw ‘object’. Geniet van uw gevoelens! Maar schakel wat meer verstand in."
Hoe minder je een meisje/vrouw ophemelt in je eigen gedachten, hoe beter dat is voor jezelf. Vrouwen zijn niet specialer dan mannen. Het zijn maar zoogdieren net als wij. Plaats ze niet als een ongrijpbaar entiteit. Killing voor je kansen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee de voorgaande verliefdheden eindigden allemaal desastreus.
Had niks met hun te maken, lag puur aan mij.
Ik heb geen zin in het continu aan haar denken, de twijfel, de spanning en bovendien in een eventuele afwijzing.
Waarom zou dat deze keer anders zijn? Wie weet vind ze jou wel leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen zin om verliefd te worden en weer al die ellende mee te maken van de vorige 4x.
Alleen spannend als je dat risico durft te nemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn horoscoop had vanochtend voor het eerst gelijk.
"Er breekt een spannende tijd aan in de liefde"
True that.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe minder je een meisje/vrouw ophemelt in je eigen gedachten, hoe beter dat is voor jezelf. Vrouwen zijn niet specialer dan mannen. Het zijn maar zoogdieren net als wij. Plaats ze niet als een ongrijpbaar entiteit. Killing voor je kansen.
Ik hemel haar ook niet echt op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe minder je een meisje/vrouw ophemelt in je eigen gedachten, hoe beter dat is voor jezelf. Vrouwen zijn niet specialer dan mannen. Het zijn maar zoogdieren net als wij. Plaats ze niet als een ongrijpbaar entiteit. Killing voor je kansen.
Afwijzing is altijd een optiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hemel haar ook niet echt op.
Maar niet iedereen kan je leuk vinden, afwijzing is altijd een optie.
Nou laat me daar eerst eens achter komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou dat deze keer anders zijn? Wie weet vind ze jou wel leuk.
Inderdaad en ik twijfel enorm daar over.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen spannend als je dat risico durft te nemen.
Dat is zeker waar. Maar er zijn manieren om haar jóu leuker te laten vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hemel haar ook niet echt op.
En dat kan alleen door met haar te gaan pratenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou laat me daar eerst eens achter komen.
Wat? Echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
Dus zie je een leuk meisje, denk altijd; ik weet zeker dat ze ook wel eens uit haar neus peutert.
Das wel leuk gebrachtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
Plus, hoe hoger je haar plaatst op de berg. Des te harder je valt zodra je van die berg wordt afgeduwd.
Dus zie je een leuk meisje, denk altijd; ik weet zeker dat ze ook wel eens uit haar neus peutert.
Of in mijn geval, die is vast ook eens onzeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
Plus, hoe hoger je haar plaatst op de berg. Des te harder je valt zodra je van die berg wordt afgeduwd.
Zie je, je hebt wel humor.quote:
Goeie avondquote:
Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
tuurlijk meerdere keren , met sommige waar ik achteraf van dacht what the hell zag ik in hem en ook andere waar ik juist wel een zwak voor ben blijven houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:43 schreef Sinji het volgende:
Hi, wel eens verliefd geweest ex-snoepje?
Bradaaaaaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Het is toch ziekelijk dat je door je angst om afgewezen te worden je eigen gevoelens weg drukt?
En hoe kan je überhaupt afgewezen worden als je geleidelijk stappen zet?
Indruk (proberen) te maken op vrouwenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:49 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je om heel eerlijk te zijn vind ik die juist die periode dat je dingen onderneemt om indruk te maken het leukst, je denkt natuurlijk wel aan de afwijzing die kan komen maar juist het ondernemen maakt het al leuk omdat je voor jezelf wel een stap vooruit gaat
Dit moet een way of life worden. Zo trek je mensen aanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:49 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je om heel eerlijk te zijn vind ik die juist die periode dat je dingen onderneemt om indruk te maken het leukst, je denkt natuurlijk wel aan de afwijzing die kan komen maar juist het ondernemen maakt het al leuk omdat je voor jezelf wel een stap vooruit gaat
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Indruk (proberen) te maken op vrouwen
Inderdaad, leuke dingen doen is toch geen indruk maken op mensen/vrouwen, komop zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit moet een way of life worden. Zo trek je mensen aan
Gelukkig is dat bij mij een way of lifequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit moet een way of life worden. Zo trek je mensen aan
Ik ben de eerste die dit beaamt hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Het is toch ziekelijk dat je door je angst om afgewezen te worden je eigen gevoelens weg drukt?
En hoe kan je überhaupt afgewezen worden als je geleidelijk stappen zet?
Ik heb ook een kast vol t-shirts daaromquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die dit beaamt hoor.
Waarom doe je er niks aan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die dit beaamt hoor.
Dag mevrouwquote:
Dit is wel een leuke, lees 'm even nog een paar keer hehequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:49 schreef formerjellybean het volgende:
Je snapt de essentie toch? hehehe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke, lees 'm even nog een paar keer hehe
Hoe willen anderen jou interessant vinden als je nooit/nauwelijks wat onderneemt? Vrouwen zijn op zoek naar spanning yoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke, lees 'm even nog een paar keer hehe
Ik vind het ondernemen eigenlijk juist eng
Wat moet ik er aan doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom doe je er niks aan?
Niemand in je omgeving die lef/versier skills heeft?
Passief & ander volgen is nou eenmaal makkelijker dan actief ondernemen en andere leiden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het ondernemen eigenlijk juist eng
Nou, niet natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe willen anderen jou interessant vinden als je nooit/nauwelijks wat onderneemt? Vrouwen zijn op zoek naar spanning yo
Goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag mevrouwhoe is het met jou?
True. Helaas onderneem ik ook geen fuckquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe willen anderen jou interessant vinden als je nooit/nauwelijks wat onderneemt? Vrouwen zijn op zoek naar spanning yo
't probleem voor mij is dat ik nagenoeg geen leuke vrouwen tegen 't lijf loop, überhaubt. Maar working on it!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
True. Helaas onderneem ik ook geen fuck.
Wat onderneem jij dan zoal?
Angst overwinnen.quote:
Ook op vrouwen afstappen die je niet "leuk" vind. Dat komt vanzelf wel als je ze leert kennen.quote:Ja het doen dat snap ik nog wel maar goed.
Dat gaat ook niet zo 1,2,3 als je gewend bent alles dicht te metselen als je iemand leuk vind.
De bal ligt bij jou.quote:En ja ik weet dat het niet eeuwig zo door kan gaan.
Ga maar vroeg slapen danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
GoedEcht totaal gesloopt nou, gelukkig heb ik maar eens in de week zo'n idioot lange dag
Onderneem je uberhaupt wel iets dan ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't probleem voor mij is dat ik nagenoeg geen leuke vrouwen tegen 't lijf loop, überhaubt. Maar working on it!
Eerst nog even wat uitzieken, vandaag ging al een stuk beter dan gisteren
Same herequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
True. Helaas onderneem ik ook geen fuck.
Wat onderneem jij dan zoal?
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Onderneem je uberhaupt wel iets dan ?
Hij gaat amsterdam in over anderhalve weekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Onderneem je uberhaupt wel iets dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |