SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Or thisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met Angelina bedoelde je denk ik?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef mrk.n het volgende:
Deze is sowieso wel leuk ja. Ook algemeen geaccepteerd door de fokkers.
Ja, deze uiteraard niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die met Angelina bedoelde je denk ik?
radio 49 en singles gaan harder volgens mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef Under_Score het volgende:
nieuw deel, mischien dat ik dit nou wel eens kan volgen. snelste slowchat ooit volgens mij
Haha is niet te volgen dit of je moet er continu op zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef Under_Score het volgende:
nieuw deel, mischien dat ik dit nou wel eens kan volgen. snelste slowchat ooit volgens mij
daar kom ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
radio 49 en singles gaan harder volgens mij
En het is niet eens een sc... kun je nagaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef Under_Score het volgende:
Heuh baas, al wat cola gehad? Whewhequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En het is niet eens een sc... kun je nagaan.
KSC ook denk ik, en UDOWU.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
radio 49 en singles gaan harder volgens mij
Nee neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heuh baas, al wat cola gehad? Whewhe
waar ga je op stap?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:29 schreef Under_Score het volgende:
morgen avond weer de kroeg inkijken of ik dan eindelijk is geluk heb
Wat is je strategie?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:29 schreef Under_Score het volgende:
morgen avond weer de kroeg inkijken of ik dan eindelijk is geluk heb
Je lul tussen twee broodjes doen en dan doen alsof het een hotdog is doet het altijd goedquote:
Lijkt me zeer pijnlijk ..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je lul tussen twee broodjes doen en dan doen alsof het een hotdog is doet het altijd goed
bier drinken tot iemand hallo zegtquote:
of waarom posten zoveel mensen uit enscede in een ik kan niet versieren threadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
Waarom wonen er hier zoveel mensen in Enschede?
Lach en heb lol. Kijkt er een vrouw naar je, ongeacht of je haar leuk vind of niet. Langer aankijken dan dat zij het doet. Niet als een gek staren, maar met een neutraal blik. Let op een vrouw's lichaamstaal. Open houding/lachen en dan naar je kijken etc. Zodra je meer dan een aantal hints hebt opgevangen dat ze je ziet staan, dan pas je move maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef Under_Score het volgende:
[..]
bier drinken tot iemand hallo zegtof lang mijn kant op kijkt. ofzo.
geen idee eigenlijk.maar eens proberen in gesprek te komen met een leuke dame, als die er al zijn.
[..]
of waarom posten zoveel mensen uit enscede in een ik kan niet versieren thread
Ga je alleen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef Under_Score het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.maar eens proberen in gesprek te komen met een leuke dame, als die er al zijn.
[..]
of waarom posten zoveel mensen uit enscede in een ik kan niet versieren thread
Gooood, you?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eeey.. how you doin' this time of day?
Zolang je je naar je zin hebt gehad, nothing more important. In ieder geval sweet dreams babequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gooood, you?
Ik val alleen wel bijna om dus ga zo maar eens slapen denk.
Idd, gewoon relax wat drinken met wat vrienden; maar op het moment dat je ff oogcontact hebt met iemand; stap er dan ook gewoon op af. Zelfde geldt voor een situatie waarin je aan de bar staat en naast je staat een meid die wat wil bestellen... ook een mooie situatie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef Under_Score het volgende:
quote:
vooralsnog niet, met een kameraad. maar die heeft nog wel eens de neiging om af te zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
Waarom wonen er hier zoveel mensen in Enschede?
ja dat werkte de laatste keer ook niet helemaal zoals ik wou, maar in de toekomst zeker nog maar eens proberen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor een situatie waarin je aan de bar staat en naast je staat een meid die wat wil bestellen... ook een mooie situatie.
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef Under_Score het volgende:
ja dat werkte de laatste keer ook niet helemaal zoals ik wou, maar in de toekomst zeker nog maar eens proberen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je je naar je zin hebt gehad, nothing more important. In ieder geval sweet dreams babe
eerst ineens aandacht krijgen terwijl ze letterlijk tegen je aan staat te leunen. en de week erop loopt ze langs me heen zonder ook maar te kijken. terwijl ik toch vrij duidelijk liet merken geinterreseerd te zijn, wat ik al vaker bij haar had gedaan btw.quote:
Zucht. Ik vat samen vanaf gisteren. Kan serieus een boek over dat ding schrijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:07 schreef kree het volgende:
Effe een samenvatting voor mij?
Heb het allemaal niet gevolgd
Aha, dus het was niet een random dame die toevallig naast je aan de bar stond... maar je hebt het momenteel gemunt op iemand in het bijzonder dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
eerst ineens aandacht krijgen terwijl ze letterlijk tegen je aan staat te leunen. en de week erop loopt ze langs me heen zonder ook maar te kijken. terwijl ik toch vrij duidelijk liet merken geinterreseerd te zijn, wat ik al vaker bij haar had gedaan btw.
Naja, als je al 2 leuke dates hebt gehad (weet niet hoe die gingen; heb je al gezoend bijvoorbeeld?); dan vindt ik het wel meevallen met achter iemand aanlopen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:54 schreef Nairua het volgende:
En normaliter blijf ik niet zo lang achter iemand aan lopen maar dit is qua fysiek zo'n type waar ik 10 jaar terug alleen maar naar kon kwijlen.
Ok klinkt klote allemaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:50 schreef Nairua het volgende:
[..]
Zucht. Ik vat samen vanaf gisteren. Kan serieus een boek over dat ding schrijven.
Enfin, maandag zouden we een date hebben. no3. Maandagavond belt ze. Had nog niets gehoord van haar stageplaats waar ze een brief naar had gestuurd en was dus een beetje uit haar doen. Ofzo. Kwartier lopen lullen maar het kwam erop neer dat ze niet in de stemming was voor een date. Dus ging ze maar Spaans leren. Ondertussen vroeg ze wel wanneer ik kon en ik zei zoiets van 'ergens volgende week lukt wel'. Was ze niet happy mee, dus voor vandaag/dinsdag/de volgende dag afgesproken. Ze moest dan eerst nog naar dansen maar dan zouden we daarna wat gaan doen. Had d'r vanmiddag nog gesmet, maar geen reactie gehad. (Is ook normaal, want ze heeft geen krediet op haar telefoon dus smst/belt ze altijd met de telefoon van d'r moeder)
Maar ik heb dus niets meer van haar vernomen vandaag..
PS: Voor de gein had ik afgelopen nacht nog anoniem haar kaart herladen voor 50 smsjes. Normaliter moest ze daar een sms over ontvangen hebben dus had ze mij best kunnen sms'en met haar eigen telefoon.
gemunt is niet helemaal de juiste term denk ik. geinterreseerd is beter. maar omdat ik om en om dan wel en dan geen goed gevoel erbij heb twijfel ik enorm. ene moment kijkt ze me aan en een moment later weer niks en zo gaat het voor mij al te lang. heb al geprobeerd contact te zoeken op verschillende manieren, maar ze is of te verlegen, of gewoon niet geinterreseerd genoeg. dus ik laat dat maar een beetje gaan nu denk ik. beetje rondkijken naar iemand die wel wil.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Aha, dus het was niet een random dame die toevallig naast je aan de bar stond... maar je hebt het momenteel gemunt op iemand in het bijzonder dus?
Tuurlijk heb ik gezoend man. Wat denk je wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:56 schreef Axel1988 het volgende:
Naja, als je al 2 leuke dates hebt gehad (weet niet hoe die gingen; heb je al gezoend bijvoorbeeld?); dan vindt ik het wel meevallen met achter iemand aanlopen...
Je weet in welk topic je zit he....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:00 schreef Nairua het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gezoend man. Wat denk je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |