Van iemand houden is een lang proces..quote:
Ik denk dat er weinig te stoken valt, daar ben je zelf al actief mee bezig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt. Ik vind je nu ook een kutwijf.
Wat zitten jullie allemaal te stoken
maar ik ben wel een kutwijf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig te stoken valt, daar ben je zelf al actief mee bezig.
Vind ik me niet zo moeilijk voor te stellen, ze zijn allebei een beetje raar, dan kan je daardoor juist een enorme klik met elkaar hebben, tot er een vonk overslaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mlig.
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er iets seksueels heeft plaatsgevonden. Tenzij hij heel anders blijkt irl dan op internet.
Vind ik ook maar als ze zelf alles hier open bloot verteld kun je reacties verwachten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk vind ik dit iets wat ze gewoon zelf uit moeten zoeken , maar he wie ben ik .........
ja laat dat danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Vind ik ook maar als ze zelf alles hier open bloot verteld kun je reacties verwachten.
Ik vind het juist een goede eigenschap van me dat ik dingen niet verberg, het is misschien niet volgens jullie normen, maar jullie kunnen er vanuit gaan dat ik geen dingen verzwijg, dat zit niet in mijn aard.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Vind ik ook maar als ze zelf alles hier open bloot verteld kun je reacties verwachten.
Lijkt me sowieso wel duidelijk dat MLiG meer zou willen. Alleen daarom al...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:31 schreef Sinji het volgende:
En verplaats je je in die jongen, denk je nou echt dat hij de nacht wil doorbrengen puur om even naar de ellende van een teenager te luisteren?
Naïef en emotioneel erg bambino
Je hoeft niet altijd alles te vertellen , je kan er ook voor kiezen wat dingen prive te doen, want dat scheelt gewoon een gewoon een boel gebemoeiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goede eigenschap van me dat ik dingen niet verberg, het is misschien niet volgens jullie normen, maar jullie kunnen er vanuit gaan dat ik geen dingen verzwijg, dat zit niet in mijn aard.
this one night the little guy forgot to turn off his swagger and woke up, covered in bitchesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:41 schreef Sinji het volgende:
Ok jongens, terug op versieren.
Kijkt een van jullie ook Game of Thrones? Ik wil even een punt maken over lichaamstaal/stemgebruik en overall swag. Die lilliputter in de serie heeft het allemaal op de juiste manier begrepen. Gast heeft zijn looks niet mee, maar als zo'n character echt zou bestaan zou hij echt wel die chimeids kunnen hosselen. Ai ai
Wat een baasje
Hij zegt dat hij gewoon vrienden met me wil zijn omdat we zoveel dezelfde problemen hebben en daar goed over kunnen praten. Ik geloof hem wel daarin.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel duidelijk dat MLiG meer zou willen. Alleen daarom al...
Hij wil met je blijven omgaan, maar dat betekent verder niet dat hij ook niet meer zou willen. Hem een beetje kennende wil hij dat echt wel. Vriendschap is beter dan niets.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij gewoon vrienden met me wil zijn omdat we zoveel dezelfde problemen hebben en daar goed over kunnen praten. Ik geloof hem wel daarin.
Maar hij is bang voor alles en durft niets. Ik kan het me niet voorstellen, maar goed, dat kon ik ook niet toen ze hadden gezoend. Ik vind het allemaal maar vreemd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik me niet zo moeilijk voor te stellen, ze zijn allebei een beetje raar, dan kan je daardoor juist een enorme klik met elkaar hebben, tot er een vonk overslaat.
Misschien helpen z'n medicijnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar hij is bang voor alles en durft niets. Ik kan het me niet voorstellen, maar goed, dat kon ik ook niet toen ze hadden gezoend. Ik vind het allemaal maar vreemd.
Oja, haha, dat kan maar zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien helpen z'n medicijnen.
ja helemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:54 schreef volgjezelf het volgende:
Ik denk dat als je te veel aandacht richt op hoe je het beste overkomt je te weinig aandacht richt op je omgeving en wat in de ander speelt. Het gaat niet zozeer hoe jijzelf bent, meer of je begrip aandacht en interesse kan tonen in de ander, ongeacht hoe jij je zelf voelt over de situatie. Toon zachtheid in de weg van de ander en denk er verder niet over na. dan komt het vanzelf.
Heerlijk hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou?
Ik zal even wat wierook aansteken..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:54 schreef volgjezelf het volgende:
Ik denk dat als je te veel aandacht richt op hoe je het beste overkomt je te weinig aandacht richt op je omgeving en wat in de ander speelt. Het gaat niet zozeer hoe jijzelf bent, meer of je begrip aandacht en interesse kan tonen in de ander, ongeacht hoe jij je zelf voelt over de situatie. Toon zachtheid in de weg van de ander en denk er verder niet over na. dan komt het vanzelf.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heerlijk hier!Ja lekker , weer copic erbij dus kon weer verder met tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou?
Hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oja, haha, dat kan maar zo.Dit plaatje moet je zo houden trouwens.
Laat maar weten wanneer je een tekening af hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja lekker , weer copic erbij dus kon weer verder met tekenen
nomnomnom!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond het toch maar niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem leuker. Schattig. Deze is zo standaard.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond het toch maar niks.
ik denk eigenlijk dat je gewoon jezelf moet zijn en verder helemaal niks als ik denk hoe ik mijn vriendin heb ontmoet. gewoon maar meegaan met de flow, in ieder geval als je weinig ervaring heb met relaties, dan is het gewoon altijd spannend. en dan kan het helemaal niet helpen als je jezelf anders voordoet denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:58 schreef Sinji het volgende:
Juist niet aandacht en begrip tonen in de ander in eerste instantie. Meest dodelijke in het versieren.
Niet kinderachtig?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker. Schattig. Deze is zo standaard.
Je hebt het nu over relaties en dergelijke, ik heb het over in eerste instantie oppervlakkig flirten en versieren van een vreemde.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:01 schreef volgjezelf het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat je gewoon jezelf moet zijn en verder helemaal niks als ik denk hoe ik mijn vriendin heb ontmoet. gewoon maar meegaan met de flow, in ieder geval als je weinig ervaring heb met relaties, dan is het gewoon altijd spannend. en dan kan het helemaal niet helpen als je jezelf anders voordoet denk ik
Nee. Sowieso leuker vind ik maar wellicht zijn daar weer de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet kinderachtig?
Ik wil deze ook nog wel veranderen. Maar ik weet dus niet waarin.
Volg jezelf dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:01 schreef volgjezelf het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat je gewoon jezelf moet zijn en verder helemaal niks als ik denk hoe ik mijn vriendin heb ontmoet. gewoon maar meegaan met de flow, in ieder geval als je weinig ervaring heb met relaties, dan is het gewoon altijd spannend. en dan kan het helemaal niet helpen als je jezelf anders voordoet denk ik
Ik niet, de nieuwe was zeer onsexy. Dees is omnomnomquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Sowieso leuker vind ik maar wellicht zijn daar weer de meningen over verdeeld.Ik zeg houden.
Meer lijnen uitgooien. Meer kans op een vis.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:06 schreef Nairua het volgende:
Okee. Muts heeft niets meer laten weten. Wat doe ik?
Ik heb het over die van nu. Die's nieuw.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik niet, de nieuwe was zeer onsexy. Dees is omnomnom
Effe een samenvatting voor mij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:06 schreef Nairua het volgende:
Okee. Muts heeft niets meer laten weten. Wat doe ik?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:06 schreef volgjezelf het volgende:
[..]
whou ik kan alleen maar tegen jou zeggen, ga lang mij heen, jou weg is de goede weg.
Targghh, niet doen strawbeery. Met dat gedrocht krijg ik het gevoel dat je een 12 jarig meisje bent met een gekke obsessie voor aardbeienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb het over die van nu. Die's nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |