Hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oja, haha, dat kan maar zo.Dit plaatje moet je zo houden trouwens.
Laat maar weten wanneer je een tekening af hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja lekker , weer copic erbij dus kon weer verder met tekenen
nomnomnom!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond het toch maar niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem leuker. Schattig. Deze is zo standaard.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond het toch maar niks.
ik denk eigenlijk dat je gewoon jezelf moet zijn en verder helemaal niks als ik denk hoe ik mijn vriendin heb ontmoet. gewoon maar meegaan met de flow, in ieder geval als je weinig ervaring heb met relaties, dan is het gewoon altijd spannend. en dan kan het helemaal niet helpen als je jezelf anders voordoet denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:58 schreef Sinji het volgende:
Juist niet aandacht en begrip tonen in de ander in eerste instantie. Meest dodelijke in het versieren.
Niet kinderachtig?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker. Schattig. Deze is zo standaard.
Je hebt het nu over relaties en dergelijke, ik heb het over in eerste instantie oppervlakkig flirten en versieren van een vreemde.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:01 schreef volgjezelf het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat je gewoon jezelf moet zijn en verder helemaal niks als ik denk hoe ik mijn vriendin heb ontmoet. gewoon maar meegaan met de flow, in ieder geval als je weinig ervaring heb met relaties, dan is het gewoon altijd spannend. en dan kan het helemaal niet helpen als je jezelf anders voordoet denk ik
Nee. Sowieso leuker vind ik maar wellicht zijn daar weer de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet kinderachtig?
Ik wil deze ook nog wel veranderen. Maar ik weet dus niet waarin.
Volg jezelf dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:01 schreef volgjezelf het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat je gewoon jezelf moet zijn en verder helemaal niks als ik denk hoe ik mijn vriendin heb ontmoet. gewoon maar meegaan met de flow, in ieder geval als je weinig ervaring heb met relaties, dan is het gewoon altijd spannend. en dan kan het helemaal niet helpen als je jezelf anders voordoet denk ik
Ik niet, de nieuwe was zeer onsexy. Dees is omnomnomquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Sowieso leuker vind ik maar wellicht zijn daar weer de meningen over verdeeld.Ik zeg houden.
Meer lijnen uitgooien. Meer kans op een vis.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:06 schreef Nairua het volgende:
Okee. Muts heeft niets meer laten weten. Wat doe ik?
Ik heb het over die van nu. Die's nieuw.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik niet, de nieuwe was zeer onsexy. Dees is omnomnom
Effe een samenvatting voor mij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:06 schreef Nairua het volgende:
Okee. Muts heeft niets meer laten weten. Wat doe ik?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:06 schreef volgjezelf het volgende:
[..]
whou ik kan alleen maar tegen jou zeggen, ga lang mij heen, jou weg is de goede weg.
Targghh, niet doen strawbeery. Met dat gedrocht krijg ik het gevoel dat je een 12 jarig meisje bent met een gekke obsessie voor aardbeienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb het over die van nu. Die's nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |