Sorry meid, maar vind je het niet een beetje laag dan? Je kan vast wel met meer mensen goed praten. Je vriend zit in de put, misschien moet je met hem praten in plaatst van met je hossel. Daar ben je immers vriendje en vriendinnetje voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Kunnen jullie niet over iets anders praten?
Ik mag MLiG graag en vind het daarom leuk om met hem te praten. Dat hebben we gedaan en verder niets. Ik zie er niets onrespectvols in verder, ook was het een nogal vervelende situatie waar ik die avond in zat waarin hij me heeft geholpen weer wat uit de stress te raken, dat had ik gewoon even nodig, sorry hoor.
Ik heb geen vrienden in Enschedequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry meid, maar vind je het niet een beetje laag dan? Je kan vast wel met meer mensen goed praten. Je vriend zit in de put, misschien moet je met hem praten in plaatst van met je hossel. Daar ben je immers vriendje en vriendinnetje voor.
Als je dat niet respectloos vindt dan ben je nog niet klaar voor een relatie en moet je nog een aantal jaartjes je moraal ontwikkelen, me dunkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Kunnen jullie niet over iets anders praten?
Ik mag MLiG graag en vind het daarom leuk om met hem te praten. Dat hebben we gedaan en verder niets. Ik zie er niets onrespectvols in verder, ook was het een nogal vervelende situatie waar ik die avond in zat waarin hij me heeft geholpen weer wat uit de stress te raken, dat had ik gewoon even nodig, sorry hoor.
Doen we ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry meid, maar vind je het niet een beetje laag dan? Je kan vast wel met meer mensen goed praten. Je vriend zit in de put, misschien moet je met hem praten in plaatst van met je hossel. Daar ben je immers vriendje en vriendinnetje voor.
Ja ik weet dat soort dingen, Minibeer. Ik weet ook wanneer jij voor het laatst aan je pielemuis hebt lopen trekken!quote:
Zorg dat ze der mond spoelt als je weer met der zoent, je weet maar nooit. SOA testje misschien.quote:
mijn ex vroeg aan mij of ik zin had om af te spreken, maar ik had op dat moment ruzie met mijn vriend, natuurlijk spreek je dan niet af. Dat is not done.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
Onuitgesproken regel, maar sommige dingen moeten voor sommige mensen toch uitgesproken worden; Je spreekt niet af met mensen waarmee je eerder al de fout in bent gegaan.
Tegenkomen op een feestje, of uitgaan met een groep is een ander iets. Maar alleen. Nee. Nooit. Vertrouwen is namelijk geen recht, vertrouwen moet je verdienen door een afstand te kunnen creëren.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef Supersoep het volgende:
Het is dus aan de man om de immer losbandige vrouw te beteugelen, opdat ze niet steeds in de fout gaat. Keukendeur voortaan op slot.
Gelukkig mag ik zelf weten hoe ik leef enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
Onuitgesproken regel, maar sommige dingen moeten voor sommige mensen toch uitgesproken worden; Je spreekt niet af met mensen waarmee je eerder al de fout in bent gegaan.
Tegenkomen op een feestje, of uitgaan met een groep is een ander iets. Maar alleen. Nee. Nooit. Vertrouwen is namelijk geen recht, vertrouwen moet je verdienen door een afstand te kunnen creëren.
jij komt er welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef Supersoep het volgende:
Het is dus aan de man om de immer losbandige vrouw te beteugelen, opdat ze niet steeds in de fout gaat. Keukendeur voortaan op slot.
Als je respectloos naar je omgeving wil leven moet je dat vooral doen ja. Succes met het behouden van relaties.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf weten hoe ik leef enzo
Zo vaak kom ik geen mensen tegen waarmee ik goed over mijn problemen kan praten, en die het ook nog begrijpt. Ik kan zelf wel bepalen of ik met mensen omga of niet.
Dank jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je respectloos naar je omgeving wil leven moet je dat vooral doen ja. Succes met het behouden van relaties.
Maaar.. heb je dan aan alleen newbie niet genoeg om over je problemen te praten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik geen mensen tegen waarmee ik goed over mijn problemen kan praten, en die het ook nog begrijpt. Ik kan zelf wel bepalen of ik met mensen omga of niet.
Goed argument. Je hebt je inderdaad totaal niet te houden aan mores. Ga zo verder.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als MLiG me niet had opgehaald van het station was ik daar waarschijnlijk ergens gestrand in de toiletten en daar niet vandaan gekomen voordat de laatste bus vertrokquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maaar.. heb je dan aan alleen newbie niet genoeg om over je problemen te praten?
jij moet hulp zoekenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als MLiG me niet had opgehaald van het station was ik daar waarschijnlijk ergens gestrand in de toiletten en daar niet vandaan gekomen voordat de laatste bus vertrok
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Alles ging mis in het OV, ik kan daar gewoon niet tegen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |