abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:41:57 #2
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_103563079
Wil ik net wat posten, gaat het topic dicht. :*

Maar, Annachbar (hoe spel je dat?) kan prima naar Excelsior. Lekker elke wedstrijd spelen, heeft ook goed upgepakt voor Clasie.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_103563148
Ik zit ff te denken over de klassieker zondag.. Als Fernandez nou bij die rode kaart van Vermeer door was gegaan, en hij schoot die bal er alsnog in, zou Vermeer dan alsnog rood krijgen?
pi_103563178
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zit ff te denken over de klassieker zondag.. Als Fernandez nou bij die rode kaart van Vermeer door was gegaan, en hij schoot die bal er alsnog in, zou Vermeer dan alsnog rood krijgen?
Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103563210
quote:
Nee, dan had de tackle zelf rood waard moeten zijn. Nu was het rood vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:44:10 #6
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_103563214
quote:
Nee, want dan heeft ie de aanval toch niet verneukt door de doorgebroken speler neer te halen?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_103563287
Dat is toch vreemd of niet?
Dat hij hem neerhaalt is feitelijk spelbederf dus zou hij alsnog rood moeten krijgen.
pi_103563339
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat is toch vreemd of niet?
Dat hij hem neerhaalt is feitelijk spelbederf dus zou hij alsnog rood moeten krijgen.
Nee, hij krijgt rood voor het ontnemen scoringskans, als Fernandez die bal had gescoord had hij de scoringskans uiteraard niet ontnomen. Had hij maximaal geel kunnen krijgen voor de overtreding an sich.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103563347
Nee daar is niks vreemds aan.
pi_103563366
Hij bederft het spel door Fernandez van scoren af te houden, als Fernandez doorgaat en scoort bederft hij dus niks ook.
pi_103563400
In Deventer wonen ook aardig wat Feyenoorders toch? i.t.t. Zwolle waar veel Ajacieden zijn
pi_103563427
Ok, naja dan verschillen wij van mening... :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:48:18 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103563461
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ok, naja dan verschillen wij van mening... :P
Nouja, het is niet eens verschillen van mening. Zijn gewoon duidelijke spelregels.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103564712
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Ties02 het volgende:
In Deventer wonen ook aardig wat Feyenoorders toch? i.t.t. Zwolle waar veel Ajacieden zijn
Ik hoor juist dat veel FC Zwolle supporters ook Feyenoord een warm hart toedragen.
pi_103564853
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:12 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik hoor juist dat veel FC Zwolle supporters ook Feyenoord een warm hart toedragen.
Hmm apart, iig als ik in Deventer ben zie ik allemaal Feyenoord vaantjes in auto's :') Ik blijf het maar raar vinden zoiets..
Support your local
pi_103566814
quote:
Koeman opvallend kritisch over Feyenoord: 'Ik zie te weinig progressie'

Feyenoord is uitstekend aan het nieuwe seizoen begonnen en staat na tien speelronden op een keurige vierde plaats in de Eredivisie. Ronald Koeman loopt echter niet mee in de polonaise en blijft kritisch op zijn spelers, van wie hij meer verwacht. Wanneer de coach wordt gevraagd naar de daadwerkelijke progressie van Feyenoord, is hij opvallend kritisch: “Die zie ik te weinig.”

Koeman wil zijn ploeg beter zien voetballen: “Tegen ADO Den Haag en VVV-Venlo hebben gewoon niet goed gespeeld, daar verandert een resultaat tegen Ajax niets aan. Wij hebben moeite het spel te maken, kunnen niet dicteren in een kleine ruimte”, zegt hij in Voetbal International. “Ik dacht dat we geleerd hadden van de wedstrijd tegen ADO Den Haag, maar tegen VVV-Venlo zie ik ons dan toch wéér diezelfde fouten maken. Dat snap ik dan niet.”

De opvolger van Mario Been tikt ook Ron Vlaar op de vingers: “Ik verwacht meer van Ron Vlaar. Samen met John Guidetti brengt hij leven in de brouwerij, maar het moet niet doorslaan. Het moet gepaard gaan met prestaties. John is ook pas negentien, hij moet ook nog alles leren, in zijn voetballen, zijn druk zetten. Hij kan en moet meer gaan brengen”, aldus Koeman.
Koeman. ^O^

Hoe kan je je zo vergissen in een trainer. Vooralsnog. :X
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103567103
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:15 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hmm apart, iig als ik in Deventer ben zie ik allemaal Feyenoord vaantjes in auto's :') Ik blijf het maar raar vinden zoiets..
Support your local
Hier is het inderdaad vooral GAE / Feyenoord / Twente wat de klok slaat, in het dorp noordwaards is het vooral hun club / Ajax. Komt eigenlijk ook vanwege de historie van beide steden, mensen hier zullen zich eerder associeren met een arbeidersclub zoals Feyenoord dan met eentje die niet zo'n historie heeft.

Dat heeft de gemeente hier trouwens ook gerealiseerd, de reden dat er geen rare regels zijn opgesteld (zoals geen drank schenken voor aanvang van de wedstrijd in de kroegen) is omdat ze zich realiseerden dat een club als Feyenoord heel anders word ontvangen dan een club als Ajax.

Ik zag dit weekend voor het eerst sinds 30 jaar een Ajax fan in de stad, 100% in een mallotenpak gehesen, remi alleen op weg naar het station, dat zegt al genoeg over hoe men hier over die club denkt als hij echt de enige is in een wijde omtrek van een paar kilometer die die kant op gaat.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:15:46 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103567227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Koeman. ^O^

Inderdaad. Ik denk ook niet dat de verwachtingen van Koeman onrealistisch zijn.
2000 light years from home
pi_103567353
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik denk ook niet dat de verwachtingen van Koeman onrealistisch zijn.
Hij kiest gewoon een perfect moment om weer druk op de ketel te zetten, voordat de heren na die goede wedstrijd van zondag weer met hun hoofd in de wolken gaan lopen. De komende 2 wedstrijden zijn ook enorm belangrijk, misschien nog wel 'belangrijker'. Daar waar elk punt in de arena eigenlijk gewoon een bonuspunt is.

Waar een Been constant riep dat de groep nog jong was en ze er ook niks aan konden doen heeft Koeman daar lak aan, hij is veeleisend en zit er naar mijn idee dicht bovenop en bovenal leest het spelletje goed, weet exact waar de pijnpunten liggen. Had vooraf helemaal niet dat idee van hem, dacht dat hij ook een redelijk 'losse' coach was. Echt een verademing.

Wellicht zit hem in het feit dat Koeman exact weet wat je ervoor over moet hebben om aan de top te komen, terwijl Been zijn carriere gewoon zelf om zeep heeft geholpen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103568093
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Hoezo zou hj het niet meer bij kunnen houden?
Dat was de mening aan tafel bij VI, dat alleen Vlaar dit seizoen eigenlijk stil stond, terwijl de rest stappen maakte. Hij vroeg zich af of Vlaar nog wel ooit die stappen ging maken, of dat dit z'n plafond was en hij op den duur door een jeugdspeler voorbij gestreefd ging worden.

Ik kan ook gewoon niet begrijpen hoe hij nou net ons eigenlijk een punt kost (door z'n kinderlijke fout bij de 1-1, dat duel had ie moeten winnen), terwijl hij nou gezien z'n leeftijd, ervaring en status eigenlijk degene is die voorop moet met z'n team om de 2-0 te maken.
-
pi_103568241
@Caland: ik heb het over Achabar slechts tot komende zomer bij Excelsior stallen, niet nog een jaar of 2 jaar lang natuurlijk. Bij ons speelt ie toch niet/nauwelijks, en bij Excelsior kan ie zich de komende 6 a 7 maanden beter ontwikkelen dan bij de A1 of bij ons op de bank. Bovendien is het, zoals ik al zei, denk ik wel van belang om Excelsior in de eredivisie te houden dit seizoen.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 oktober 2011 @ 02:15:12 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103569218
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Koeman. ^O^

ach.... overal zijn ze in het begin positief over Koeman.... dat trekt nog wel bij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_103569445
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 02:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]
[php]
ach.... overal zijn ze in het begin positief over Koeman.... dat trekt nog wel bij
Volgens mij is dit ook de eerste keer dat hij ergens die Tonnie Bruins Slot niet bij zich heeft als assistent. Wellicht heeft hij dit keer de juiste technische staf om zich heen, die zijn tekortkomingen compenseren. Gio als ex-speler die veel indruk maakt en waar jonge spelers naar luisteren en tegen opkijken mede omdat ze hem vorig jaar nog een WK-finale hebben zien spelen en v. Gastel kent elke jeugdspeler op het complex uit z'n hoofd en maakt jonge spelers duidelijk beter. Koeman zelf zet de poppetjes goed neer, werkt tactieken uit en houdt de jonge spelers uit de wind in de pers terwijl hij af en toe nog even een speler persoonlijk bij hem roept om aan een vrije trap of pass te werken.

Tot nu toe verbaast ie me in elk geval met z'n tactische inzicht en z'n perfectionisme/oog voor detail en verbeteringen. Beide had ie als speler al, maar dat zag je daarna niet meer zo terug als trainer. Bij AZ stond hij nog bekend zoals z'n voorganger Been ook bij ons bekend stond: makkelijk en vrij. Hoewel je dat misschien al vrij snel bent als je na v. Gaal komt. :')

Aan de andere kant: Been in z'n eerste half jaar bij ons leek Feyenoord ook richting de top terug te loodsen en iedereen was lyrisch, maar dat zakte ook snel weg. Hoewel volgens mij het voetbal toen wel matig was, en hij bovendien nog over bijna alle 'toppers' zoals Makaay beschkking had.
Ben benieuwd hoe we over een jaar hier over Koeman praten.
-
  woensdag 26 oktober 2011 @ 06:48:51 #24
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_103569780
Zo ver ik heb begrepen is Koeman ook meer de coach, weer Van Gastel en Van Bronckhorst de veldtrainers zijn.

Ben vooralsnog zeer tevreden over dit trio.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_103570594
quote:
Feyenoord hoeft niet nóg een speler van Man City

Manchester City is zeer te spreken over de manier waarop Feyenoord omgaat met aanvaller John Guidetti. De steenrijke club heeft intensief contact met technisch directeur Martin van Geel en stuurt eerdaags spelersbegeleider Fergal Harkin weer naar de Kuip om te overleggen.

John Guidetti
De Engelse club stelde onlangs voor om nog een jonge middenvelder te verhuren aan Feyenoord. Een dergelijk talent maakt echter weinig kans op speelminuten, omdat op die positie spelers als Jordy Clasie en Kamohelo Mokotjo lopen. 'Dus gaat het niet door. Maar zoiets geeft wel aan hoe Manchester City met ons meedenkt', zegt Van Geel in het AD.

Dat er in de winterstop door Feyenoord nog actie zal worden ondernomen op de transfermarkt, is hoogst onwaarschijnlijk. 'Er is geen salarisbudget meer en wij mogen nog altijd geen transferzaken doen omdat wij in categorie één zitten', zegt Van Geel. 'Door het wegvallen van Kaj Ramsteijn en de langdurige absentie van Bart Schenkeveld zitten wij in defensief opzicht niet heel ruim in onze spelers. Er mag niet te veel meer gebeuren. We kijken of er jeugdspelers in aanmerking komen om door te schuiven. De winterstop is dan een mooi moment', meent Van Geel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')