Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zit ff te denken over de klassieker zondag.. Als Fernandez nou bij die rode kaart van Vermeer door was gegaan, en hij schoot die bal er alsnog in, zou Vermeer dan alsnog rood krijgen?
Nee, dan had de tackle zelf rood waard moeten zijn. Nu was het rood vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zit ff te denken over de klassieker zondag.. Als Fernandez nou bij die rode kaart van Vermeer door was gegaan, en hij schoot die bal er alsnog in, zou Vermeer dan alsnog rood krijgen?
Nee, want dan heeft ie de aanval toch niet verneukt door de doorgebroken speler neer te halen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee, hij krijgt rood voor het ontnemen scoringskans, als Fernandez die bal had gescoord had hij de scoringskans uiteraard niet ontnomen. Had hij maximaal geel kunnen krijgen voor de overtreding an sich.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat is toch vreemd of niet?
Dat hij hem neerhaalt is feitelijk spelbederf dus zou hij alsnog rood moeten krijgen.
Nouja, het is niet eens verschillen van mening. Zijn gewoon duidelijke spelregels.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ok, naja dan verschillen wij van mening...
Ik hoor juist dat veel FC Zwolle supporters ook Feyenoord een warm hart toedragen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Ties02 het volgende:
In Deventer wonen ook aardig wat Feyenoorders toch? i.t.t. Zwolle waar veel Ajacieden zijn
Hmm apart, iig als ik in Deventer ben zie ik allemaal Feyenoord vaantjes in auto'squote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat veel FC Zwolle supporters ook Feyenoord een warm hart toedragen.
Koeman.quote:Koeman opvallend kritisch over Feyenoord: 'Ik zie te weinig progressie'
Feyenoord is uitstekend aan het nieuwe seizoen begonnen en staat na tien speelronden op een keurige vierde plaats in de Eredivisie. Ronald Koeman loopt echter niet mee in de polonaise en blijft kritisch op zijn spelers, van wie hij meer verwacht. Wanneer de coach wordt gevraagd naar de daadwerkelijke progressie van Feyenoord, is hij opvallend kritisch: “Die zie ik te weinig.”
Koeman wil zijn ploeg beter zien voetballen: “Tegen ADO Den Haag en VVV-Venlo hebben gewoon niet goed gespeeld, daar verandert een resultaat tegen Ajax niets aan. Wij hebben moeite het spel te maken, kunnen niet dicteren in een kleine ruimte”, zegt hij in Voetbal International. “Ik dacht dat we geleerd hadden van de wedstrijd tegen ADO Den Haag, maar tegen VVV-Venlo zie ik ons dan toch wéér diezelfde fouten maken. Dat snap ik dan niet.”
De opvolger van Mario Been tikt ook Ron Vlaar op de vingers: “Ik verwacht meer van Ron Vlaar. Samen met John Guidetti brengt hij leven in de brouwerij, maar het moet niet doorslaan. Het moet gepaard gaan met prestaties. John is ook pas negentien, hij moet ook nog alles leren, in zijn voetballen, zijn druk zetten. Hij kan en moet meer gaan brengen”, aldus Koeman.
Hier is het inderdaad vooral GAE / Feyenoord / Twente wat de klok slaat, in het dorp noordwaards is het vooral hun club / Ajax. Komt eigenlijk ook vanwege de historie van beide steden, mensen hier zullen zich eerder associeren met een arbeidersclub zoals Feyenoord dan met eentje die niet zo'n historie heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm apart, iig als ik in Deventer ben zie ik allemaal Feyenoord vaantjes in auto'sIk blijf het maar raar vinden zoiets..
Support your local
Inderdaad. Ik denk ook niet dat de verwachtingen van Koeman onrealistisch zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman.![]()
Hoe kan je je zo vergissen in een trainer. Vooralsnog.
Hij kiest gewoon een perfect moment om weer druk op de ketel te zetten, voordat de heren na die goede wedstrijd van zondag weer met hun hoofd in de wolken gaan lopen. De komende 2 wedstrijden zijn ook enorm belangrijk, misschien nog wel 'belangrijker'. Daar waar elk punt in de arena eigenlijk gewoon een bonuspunt is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk ook niet dat de verwachtingen van Koeman onrealistisch zijn.
Dat was de mening aan tafel bij VI, dat alleen Vlaar dit seizoen eigenlijk stil stond, terwijl de rest stappen maakte. Hij vroeg zich af of Vlaar nog wel ooit die stappen ging maken, of dat dit z'n plafond was en hij op den duur door een jeugdspeler voorbij gestreefd ging worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hoezo zou hj het niet meer bij kunnen houden?
ach.... overal zijn ze in het begin positief over Koeman.... dat trekt nog wel bijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman.![]()
Hoe kan je je zo vergissen in een trainer. Vooralsnog.
Volgens mij is dit ook de eerste keer dat hij ergens die Tonnie Bruins Slot niet bij zich heeft als assistent. Wellicht heeft hij dit keer de juiste technische staf om zich heen, die zijn tekortkomingen compenseren. Gio als ex-speler die veel indruk maakt en waar jonge spelers naar luisteren en tegen opkijken mede omdat ze hem vorig jaar nog een WK-finale hebben zien spelen en v. Gastel kent elke jeugdspeler op het complex uit z'n hoofd en maakt jonge spelers duidelijk beter. Koeman zelf zet de poppetjes goed neer, werkt tactieken uit en houdt de jonge spelers uit de wind in de pers terwijl hij af en toe nog even een speler persoonlijk bij hem roept om aan een vrije trap of pass te werken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[php]
ach.... overal zijn ze in het begin positief over Koeman.... dat trekt nog wel bij
quote:Feyenoord hoeft niet nóg een speler van Man City
Manchester City is zeer te spreken over de manier waarop Feyenoord omgaat met aanvaller John Guidetti. De steenrijke club heeft intensief contact met technisch directeur Martin van Geel en stuurt eerdaags spelersbegeleider Fergal Harkin weer naar de Kuip om te overleggen.
John Guidetti
De Engelse club stelde onlangs voor om nog een jonge middenvelder te verhuren aan Feyenoord. Een dergelijk talent maakt echter weinig kans op speelminuten, omdat op die positie spelers als Jordy Clasie en Kamohelo Mokotjo lopen. 'Dus gaat het niet door. Maar zoiets geeft wel aan hoe Manchester City met ons meedenkt', zegt Van Geel in het AD.
Dat er in de winterstop door Feyenoord nog actie zal worden ondernomen op de transfermarkt, is hoogst onwaarschijnlijk. 'Er is geen salarisbudget meer en wij mogen nog altijd geen transferzaken doen omdat wij in categorie één zitten', zegt Van Geel. 'Door het wegvallen van Kaj Ramsteijn en de langdurige absentie van Bart Schenkeveld zitten wij in defensief opzicht niet heel ruim in onze spelers. Er mag niet te veel meer gebeuren. We kijken of er jeugdspelers in aanmerking komen om door te schuiven. De winterstop is dan een mooi moment', meent Van Geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |