Na hoeveel tijd borstvoeden ben je gaan afbouwen? Ik las dat het eigenlijk alleen de eerste 6 weken nut heeft. Daarna ook mogelijk niet. Ik zit nu op bijna 7 weken na de bevalling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef het-is-mij het volgende:
@ Wickie, bah wat een narigheid, heel veel sterkte.
Ik ben absoluut geen goed borstvoedingsvoorbeeld maar heb tot 2x toe van die tabletjes gehad omdat ik die bv niet goed afgebouwd kreeg, moest er 2 nemen, weet ff niet meer hoe ze heten.
(Dostinex) en idd aardig wat bijwerkingen maar heb beide keren geen last van bijwerkingen gehad dus miss. toch het overwegen waard?
Succes!
Bv lukte bij tijn niet icm andere factoren daarom nog week of 6volledig gekolfd en toen die pillen,binnen 2dgn hoefde ik al niet meer druk eraf te kolvenen kwam er ook amper meer wat,alleen waterig en was t klaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:45 schreef wickie het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd borstvoeden ben je gaan afbouwen? Ik las dat het eigenlijk alleen de eerste 6 weken nut heeft. Daarna ook mogelijk niet. Ik zit nu op bijna 7 weken na de bevalling.
De pillen waren niet op voorraad we kunnen ze morgen ophalen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef J-net het volgende:
Juud: ik ben al vanaf 4 maanden na de bevalling weer regelmatig ongesteld, netjes in cyclus. En ik dip ontzettend in mijn productie dan. Dat merk ik echt aan een heel zielig huilend kind, ondanks extra aanleggen.... Enige wat hielp vorige week was een hele fles bijvoeden. Toen ging t weer hij had honger arm schaap
gaan ze uit van flesvoeding of van borstvoeding?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef J-net het volgende:
Wickie; ik lees vaak vooral mee hier, en ik wilde je even heel veel sterkte wensen.
T gaat nog steeds goed met BV hier. Meneertje is bijna 7 maanden.
Ik vind het combineren met anderre voeding nog wel lastig, gelukkig wat tips gekregen in t andere topic ook.
Als jullie nog tips hebben qua voeding voor n baby van 7 maanden.
Volgens CB is met 7 maanden 3x melk per dag voldoende.
Hij krijgt nu 6 uur BV van mij
9.30 deels gekolfde BV, deels opvolgmelk aangevuld met pap
Rond 13.30 gekolfde Bv aangevuld met opvolgmelk
Dan rond 15 fruithapje (2 EL)
17 a 17.30 groente en yoghurt
19 uur BV
23.30 BV
We gaan met lichtbruin brood beginnen gedoopt in melk (opvolg of BV) deze week.
CB adviseerde meteen lichtbruin vanwege zijn poeppatroon(1 a 2 keer per week)
Lees mijn reactie nou nog eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
gaan ze uit van flesvoeding of van borstvoeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |