Ja, dat was ik!
Terwijl ik nu zit te typen is mijn man haar in slaap aan het proberen te krijgen

We hebben het even een paar dagen laten rusten en zijn dinsdag weer begonnen. Ik leg haar maximaal 2x10 minuten aan. Dinsdag was ze daarna nog wakker en heeft mijn man haar op bed gelegd. Dat ging behoorlijk goed. Eerst wel wat huilen, maar het werd al snel stil. Binnen een half uur was het (vredig) gepiept. Gisteren viel op exact 20 minuten de tweede tepel uit haar mond en heb ik haar dus slapend op bed gelegd

Vanavond was ze binnen een paar minuten klaar met elke borst, maar nog klaarwakker. En nu is het na wat heftiger huilen dan dinsdag weer stil. Benieuwd of dat zo gaat blijven, maar het stemt hoopvol

Dit in vergelijking met vorige week, toen ik haar wakker op bed legde na die 2x10 minuten, is een wereld van verschil. Toen bleef ze maar huilen en heb ik het na 2 uur opgegeven.
Voorlopig dus even zoals nu blijven doen. Als ze in slaap valt leg ik haar op bed en anders doet mijn man het. Kunnen we altijd later nog kijken, als ze hieraan gewend is, of ik haar ook zo op bed kan leggen

En ik moet nu heel erg naar de wc, maar ik durf niet. Bang dat ze me hoort en ik de boel verpest