wie ik?quote:
Idd!quote:
Nee hoor, gelukkig niet! Maar ik lig er dan wel weer even uit met werken enz.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah
Is dat een zware operatie?
qltel is vandaag pas weer naar de postbus geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef indaha het volgende:
Is hij nu pas aangekomen, ik denk ik stuur hem niet naar jullie Duitse adres want dan komt hij te laat
Oeh, coolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie ik?
of hij?
niet meersays the bitch
![]()
Inderdaad zomaar. Ik weet nog wel waar ik was, op verjaardag van mijn schoonvader en was de pil vergeten die dag, 12 uur te laat ingenomen. Sindsdien misselijk. Maar als ik zo terugdenk ben ik al veel langer misselijk, alleen niet 24/7.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toen had je daar 'zomaar' last van? Wel heftig...
quote:
Jij mag wel voor mij hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en als er iemand "ineens" zwanger is dan wil ik eerst graag
Mannen okee, maar LEUKEquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:51 schreef Ynske het volgende:
[..]gevonden
k zie dr wel meer hoorgewoon ff op straat kijken
quote:
wat zijn jullie toch gulquote:
Kom ik aan met mijn bank.quote:
Wij hebben ook een hoekbank en we gebruiken eigenlijk maar 1 kant van de bankquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gave bank! Lijkt me echt heerlijk om zo'n grote bank te hebben
Haha dat kan natuurlijk ook nog dat je de helft ervan niet gebruiktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben ook een hoekbank en we gebruiken eigenlijk maar 1 kant van de bank. M'n vriend zit bij de leuning, ik heb mijzelf het hoekje toegeëigend vanaf dat 'ie binnen stond
en R. zit tussen ons in en duikt altijd op onze plek zodra wij er even vanaf zijn
Over 12 weken. Zal ik mijn huidige bank vast in V&A zetten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:15 schreef Bamba het volgende:
Gave bank Cat. Die blauw/bruine denim stof kan ik me zo even niet voorstellen, maar ik neem aan dat we vast foto's te zien krijgen
.
Wanneer wordt 'ie geleverd?
Mij ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gave bank! Lijkt me echt heerlijk om zo'n grote bank te hebben
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
Hoekbank!!!!!
Maar niet met een ronde hoek * spreekt uit ervaring *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |