misschien een heel stomme vraag, maar ben je niet zwanger?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, maar ik weet steeds beter erge misselijkheid te voorkomen. Ik weet nu beter wanneer ik moet stoppen met eten (omdat ik anders erg misselijk wordt). Het probleem is alleen dat ik dan nog niet veel gegeten heb, maar wel moet stoppen. Met als gevolg dat ik na een uur weer honger heb en chips pakNu is de bedoeling dat ik het eten bewaar wat ik niet op krijg en na een uur het alsnog op ga eten
Maar gister heb ik voor het eerst weer heel mijn bord leeg gegeten en dat ging best goed
Haha dat is helemaal geen stomme vraag!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een heel stomme vraag, maar ben je niet zwanger?
Ow ja dat kan natuurlijk ook , een klein Nipjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een heel stomme vraag, maar ben je niet zwanger?
Ik zou het niet eens heel erg vindenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow ja dat kan natuurlijk ook , een klein Nipje
Ik heb verschillende keren geprobeerd te stemmen, maar ik krijg helemaal geen mail en heb mijn man ook net nog eens laten stemmen, maar hij krijgt ook niets binnen .quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
Rewimo en Indaha, dm me even het mailadres waarmee jullie hebben gestemd alsjeblieft
En wanneer hebben jullie gestemd?
En krijgen jullie wél de activatiemail maar geen bedanktmailtje, of helemaal niets?
(CPR is het 'PR-hok' achter de schermen, waar Tombo ook in kan, sorry)
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens heel erg vinden![]()
En toen had je daar 'zomaar' last van? Wel heftig...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dat is helemaal geen stomme vraag!
Maar nee ik ben niet zwanger, iig 2 maanden geleden nog nietHet speelt ook al vanaf maart dus dan zou ik al bijna moeten bevallen
Copy thatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en als er iemand "ineens" zwanger is dan wil ik eerst graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
klote!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:32 schreef Bamba het volgende:
Oognip, wat vervelend dat je nog steeds zo vaak misselijk bent
Ik moest vandaag terug naar de gynaecoloog en holadiee, de endometriose is waarschijnlijk gewoon weer terug. Ik dacht het al wel, want kreeg weer steeds meer pijn. Nu moet ik vrijdag naar de radioloog voor een echo en als het idd de endo is, moet ik weer geopereerd worden
. Waarschijnlijk is er dan iets blijven zitten tijdens de operatie..gevalletje pech noemen ze dat dan
just found itquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ookmaar dan moet ik eerst een leuke vent
Oh bahquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:32 schreef Bamba het volgende:
Oognip, wat vervelend dat je nog steeds zo vaak misselijk bent
Ik moest vandaag terug naar de gynaecoloog en holadiee, de endometriose is waarschijnlijk gewoon weer terug. Ik dacht het al wel, want kreeg weer steeds meer pijn. Nu moet ik vrijdag naar de radioloog voor een echo en als het idd de endo is, moet ik weer geopereerd worden
. Waarschijnlijk is er dan iets blijven zitten tijdens de operatie..gevalletje pech noemen ze dat dan
Is hij nu pas aangekomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef Rewimo het volgende:
Indaha, namens Christan heel hartelijk bedankt voor jullie kaart
Dat mag ook , doe je bestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Copy thatEn jij mag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
wie ik?quote:
Idd!quote:
Nee hoor, gelukkig niet! Maar ik lig er dan wel weer even uit met werken enz.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah
Is dat een zware operatie?
qltel is vandaag pas weer naar de postbus geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef indaha het volgende:
Is hij nu pas aangekomen, ik denk ik stuur hem niet naar jullie Duitse adres want dan komt hij te laat
Oeh, coolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie ik?
of hij?
niet meersays the bitch
![]()
Inderdaad zomaar. Ik weet nog wel waar ik was, op verjaardag van mijn schoonvader en was de pil vergeten die dag, 12 uur te laat ingenomen. Sindsdien misselijk. Maar als ik zo terugdenk ben ik al veel langer misselijk, alleen niet 24/7.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toen had je daar 'zomaar' last van? Wel heftig...
quote:
Jij mag wel voor mij hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Mannen okee, maar LEUKEquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:51 schreef Ynske het volgende:
[..]gevonden
k zie dr wel meer hoorgewoon ff op straat kijken
quote:
wat zijn jullie toch gulquote:
Kom ik aan met mijn bank.quote:
Wij hebben ook een hoekbank en we gebruiken eigenlijk maar 1 kant van de bankquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gave bank! Lijkt me echt heerlijk om zo'n grote bank te hebben
Haha dat kan natuurlijk ook nog dat je de helft ervan niet gebruiktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben ook een hoekbank en we gebruiken eigenlijk maar 1 kant van de bank. M'n vriend zit bij de leuning, ik heb mijzelf het hoekje toegeëigend vanaf dat 'ie binnen stond
en R. zit tussen ons in en duikt altijd op onze plek zodra wij er even vanaf zijn
Over 12 weken. Zal ik mijn huidige bank vast in V&A zetten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:15 schreef Bamba het volgende:
Gave bank Cat. Die blauw/bruine denim stof kan ik me zo even niet voorstellen, maar ik neem aan dat we vast foto's te zien krijgen
.
Wanneer wordt 'ie geleverd?
Mij ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gave bank! Lijkt me echt heerlijk om zo'n grote bank te hebben
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
Hoekbank!!!!!
Maar niet met een ronde hoek * spreekt uit ervaring *
Ja, dat! En lekker voor iedereen. Vooral voor mezelf natuurlijk en als er geen bezoek is doe ik de rest naar beneden want dat staat minder massaal. Maar bezoek kan ook heerlijk hangen als ze het willen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef Oognip het volgende:
Die hoofdsteunen had ik nog helemaal niet gezien! Wat fijn! Geen gezeur meer met kussentjes.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over 12 weken. Zal ik mijn huidige bank vast in V&A FHF zetten?
quote:
Ik heb stof uitgezocht die de katten hier hopelijk niet zo aantrekkelijk vinden. En verder plaids FTW.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:24 schreef tombolafan het volgende:
En ik vind hem prachtigmaar met mijn katten blijft hij misschien 2 uur mooi
Verder vind ik een hoekbank heerlijk hoor! Zou zelf niet anders meer willen, maar vriend denkt daar anders over, want die kan nooit z'n benen kwijt, want dan zit/hang ik in de wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dat kan natuurlijk ook nog dat je de helft ervan niet gebruiktMaar het lijkt me wel gezellig zo'n grote bank waar alle katten lekker bij kunnen liggen
De ene helft voor ons, de andere helft voor de katten
Onze bank wordt helaas als krabpaal gebruikt, ik krijg het er maar niet uitgeslagen afgeleerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb stof uitgezocht die de katten hier hopelijk niet zo aantrekkelijk vinden. En verder plaids FTW.
Arme bank en arme jullie!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Onze bank wordt helaas als krabpaal gebruikt, ik krijg het er maar niet uitgeslagen afgeleerd
De kittens toch zeker wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme bank en arme jullie!
Dat doen die van mij gelukkig niet.
het is voor mij in ieder geval een reden om voorlopig nog geen ander bankstel te kopen. Bij Elies d'r ouders heeft 'ie dat dus 8 weken lang niet gedaan (gelukkigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme bank en arme jullie!
Dat doen die van mij gelukkig niet.
Valt best mee eigenlijk. Alles duikt meteen braaf op de krabpaal. Natuurlijk is er wel de missprong of het omhoog krabbelen langs de leuning, maar daar kunnen ze niks aan doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
De kittens toch zeker wel?
Hier doen de katten het ook niet, maar de kittens wel. Die hebben niet genoeg aan 4 krabpalen
Was je weer bekende zoektermen in aan het typen?quote:
Ik keek bij actieve topicsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was je weer bekende zoektermen in aan het typen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was je weer bekende zoektermen in aan het typen?
Doe dan die Ipad vs die andere touchpad waar laatst een rechtszaak over was?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. Ik heb een onderwerp voor mijn rapport nodig. Had nu Windows vs Mac OS maar ik kan geen 6 blaadjes schrijven over de voor en nadelen hoor
Van piemelfris naar Lushquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:36 schreef Bamba het volgende:
[..].
Oooh, die nieuwe kerstzeep van Lush ruikt trouwens heerlijk
Ik zie het bezwaar eigenlijk niet zo. Wat is er mis met een lekker luggie spuiten? Doe je op andere plekken toch ook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van piemelfris naar Lush
Maar echt jongens, bahhet idee
Waar ruikt hij naar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:36 schreef Bamba het volgende:
[..].
Oooh, die nieuwe kerstzeep van Lush ruikt trouwens heerlijk
Ten eerste lijkt het me niet gezondquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het bezwaar eigenlijk niet zo. Wat is er mis met een lekker luggie spuiten? Doe je op andere plekken toch ook?
Zolang het de dagelijkse wasbeurt maar niet vervangt.
Je moet het ook niet erin spuiten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ten eerste lijkt het me niet gezond![]()
Misschien komt daar ook nog een luggie van.quote:En ten tweede vind ik dat een man naar man moet ruiken
quote:
Jah, mannen ruiken gewoon al lekker als ze maar genoeg onder de douche gaanquote:Misschien komt daar ook nog een luggie van.
Ik ben niet zo goed in geuren spotten, maar hij ruikt heel erg frisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Waar ruikt hij naar?
Vanmorgen heb ik nog een BBS gedropt bij F-R. En ean op schoot gehad.
Ziet er blits uit! Citrus vind ik heerlijk, van dennenlucht word ik minder enthousiast. Gelukkig kom ik de komende tijd toch niet bij een shop in de buurt, ik heb nog zat spul liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in geuren spotten, maar hij ruikt heel erg fris. Het is deze:
http://www.lush.nl/shop/p(...)northern-lights-zeep
Hij is fluorescerend geel.
Ze is gisteren aangekomen dus ze hadden nog geen activiteiten ontplooid. Vandaag werd er gezwommen vertelde ze. Het was pokkeweer.quote:Oh, F-R is op vakantie bij je ouders las ik? Hoe vinden ze het?
Faalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben ook echt zo handigwil ik kip wraps maken ben ik compleet klaar (behalve 10 seconden wraps verwarmen) kom ik erachter dat ik geen wraps heb
![]()
Ik had je nog gesmstquote:
Gewoon van die grote dingen of moeten het kleintjes zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik had je nog gesmst
wil jij morgen wraps voor me halen als je boodschappen moet doen?
Gewoon wraps, maakt niet zoveel uit of ze groot of klein zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gewoon van die grote dingen of moeten het kleintjes zijn?
Dan neem ik ze meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gewoon wraps, maakt niet zoveel uit of ze groot of klein zijnik heb meestal 6 van die grote in 1 pak.
De dennengeur ruik ik persoonlijk niet. De citrus overheerstquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziet er blits uit! Citrus vind ik heerlijk, van dennenlucht word ik minder enthousiast. Gelukkig kom ik de komende tijd toch niet bij een shop in de buurt, ik heb nog zat spul liggen.
[..]
Ze is gisteren aangekomen dus ze hadden nog geen activiteiten ontplooid. Vandaag werd er gezwommen vertelde ze. Het was pokkeweer.
Slim van je, maar ik was al begonnen met Mac OS vs Windows. Lukt redelijk, tot nu toe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan die Ipad vs die andere touchpad waar laatst een rechtszaak over was?Dan kun je screenshots van de nieuwsartikelen erin plakken enzow, en als zijpaadje nog een stukje mac vs windows doen?
Naar man is wat anders dan naar pis wat in je onderbroek heb lopen druppenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ten eerste lijkt het me niet gezond![]()
En ten tweede vind ik dat een man naar man moet ruiken
Kom je ook even boodschappen voor mij doen?quote:
Is goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom je ook even boodschappen voor mij doen?
Ja maar hoeveel mannen stinken echt zo naar pis danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naar man is wat anders dan naar pis wat in je onderbroek heb lopen druppen
Gooi dan die touchpad erbijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slim van je, maar ik was al begonnen met Mac OS vs Windows. Lukt redelijk, tot nu toe.
Heel erg vergeetachtig he... Ik moet wel zeggen, zo erg als ze vandaag was heb ik nog niet eerder meegemaakt. Dit was echt erg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Ze klinkt wel heel erg vergeetachtig Oognip.Hopelijk gaat het goed met haar, zo in haar eentje in huis.
Nou ja haar ene zoon komt iig 1x in de 2 weken, mijn vader komt bijna nooit en dan heeft ze nog een dochter die denk ik 2x in de week komt. Verder niet echt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje Oognip, dat is best gevaarlijkHoudt er wel iemand een oogje op haar, iemand die in de buurt woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |