Geen overduidelijke troll herkennenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"Dat soort mensen".
Deze ecto begint naast z'n schoenen te lopen.
Als je vrouw bent, dan zit je zeker de hele dag naakt voor de spiegel jezelf te betasten?quote:
Boh, als ik vrouw zou zijn zou ik spontaan lesbisch worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je vrouw bent, dan zit je zeker de hele dag naakt voor de spiegel jezelf te betasten?
En couscous maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Boh, als ik vrouw zou zijn zou ik spontaan lesbisch worden.
Ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel mensen in dit topic hebben een IT-achtergrond. Bring it on, ik weet dat ik niet de enige ben.
IT is voor nerds.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel mensen in dit topic hebben een IT-achtergrond. Bring it on, ik weet dat ik niet de enige ben.
Je komt er voor uit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Sorry man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Je hoort code ook niet in je hoofd te moeten stappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:28 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb ooit 3 maanden ICT gedaan alleen toen kon ik het niet meer aan om als een robot continu javacodes in mijn kop te stampen.
nopequote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je hoort code ook niet in je hoofd te moeten stappen.
Je hebt dit en dit nog niet gezien ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:57 schreef robuust89 het volgende:
Oke, wat de neuk?
http://www.gfivemediallc.com/shop.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |