Ja bijdehand weet ik veelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind je het dan spannend?Of staat het goede antwoord er niet tussen?
Duidelijkheid is niet aanwezig hierquote:
Nee gohquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duidelijkheid is niet aanwezig hier
Dan vraag ik maar niksquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo daten i.p.v. meeten/chillen?
Dat kansloze kutkind denkt van me af te zijn door me eruit te gooien.quote:
Je staat er nog in hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kansloze kutkind denkt van me af te zijn door me eruit te gooien.
O god, heeft het hele dag niksdoen ook je hersens bereiktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had het meer over het "It's gonna be legen.... WAIT FOR IT....." etc..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet zo haatpiraatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O god, heeft het hele dag niksdoen ook je hersens bereikt
Arrrrrr dat waarrrrrrrrrrrdeloos stuk vrrrrrrrrreten is niks waarrrrrrrrrrrrrdquote:
Het is jammer dat ik niks aan mijn hersenen heb, dan kende ik je tenminste niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O god, heeft het hele dag niksdoen ook je hersens bereikt
Maar je moet wel iets aan je hersenen hebben. Waarom zit je anders te patsen met je vakantie, die al je hele leven duurt, tegenover een stel pubers/studenten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik niks aan mijn hersenen heb, dan kende ik je tenminste niet.
Altijd weer over jezelf praten jij, egoïst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Arrrrrr dat waarrrrrrrrrrrdeloos stuk vrrrrrrrrreten is niks waarrrrrrrrrrrrrd
quote:
Dat heet een TT, beste shiftoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had het meer over het "It's gonna be legen.... WAIT FOR IT....." etc..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Altijd weer over jezelf praten jij, egoïst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |