SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
Zum kotzen:
SuperrrTuxxx (uitkering, denkt dat ze boven mensen staat die boven haar staan.)Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja ach geld verdienen - uitgeven - verdienen - uitgeven. Het hoort bij het leven.
Tweesquote:
I love Driesquote:
Jaquote:
Omg wat een awesome topicquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand ik moet ineens aan iets denken![]()
Ik wil een liefdesverklaring doen aan een andere Fokker!![]()
Rinus is verstandiger.quote:
Nadeel van internet he, alles blijft bewaard.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nadeel van internet he, alles blijft bewaard.
En betere looksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En heeft betere () liedjes.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef bijdehand het volgende:
Mijn liefde voor TS is nog steeds onverminderd groot
quote:
Dankje lieverdquote:
quote:
Ik weet dat je liegtquote:
Die hangen 3 cm onder het beeld.quote:
Nee da's toch logisch in dit geval?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die hangen 3 cm onder het beeld.
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee da's toch logisch in dit geval?
quote:
Dat is engquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:51 schreef bijdehand het volgende:
Toen ik met jou wilde daten zei je nee
Qua spannend of qua 'boeoeoeoeoe er ligt een tux onder je bed...'?quote:
Wat denk je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Qua spannend of qua 'boeoeoeoeoe er ligt een tux onder je bed...'?
tuxquote:
quote:
Jungke toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Telefoonmaatschappij (Baas, broer van jippahcstaamnoofelet)![]()
![]()
Er mogen dan wel 3 emos onder mijn naam staan, maar ik ben er trots op (H)
Dus daten met mij is net zo eng als tux?quote:
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus daten met mij is net zo eng als tux?
Nee maar je zei niet of mijn antwoord goed wasquote:
Oh die was niet goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar je zei niet of mijn antwoord goed was
Vind je het dan spannend?quote:
Ja bijdehand weet ik veelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind je het dan spannend?Of staat het goede antwoord er niet tussen?
Duidelijkheid is niet aanwezig hierquote:
Nee gohquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duidelijkheid is niet aanwezig hier
Dan vraag ik maar niksquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo daten i.p.v. meeten/chillen?
Dat kansloze kutkind denkt van me af te zijn door me eruit te gooien.quote:
Je staat er nog in hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kansloze kutkind denkt van me af te zijn door me eruit te gooien.
O god, heeft het hele dag niksdoen ook je hersens bereiktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had het meer over het "It's gonna be legen.... WAIT FOR IT....." etc..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet zo haatpiraatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O god, heeft het hele dag niksdoen ook je hersens bereikt
Arrrrrr dat waarrrrrrrrrrrdeloos stuk vrrrrrrrrreten is niks waarrrrrrrrrrrrrdquote:
Het is jammer dat ik niks aan mijn hersenen heb, dan kende ik je tenminste niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O god, heeft het hele dag niksdoen ook je hersens bereikt
Maar je moet wel iets aan je hersenen hebben. Waarom zit je anders te patsen met je vakantie, die al je hele leven duurt, tegenover een stel pubers/studenten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik niks aan mijn hersenen heb, dan kende ik je tenminste niet.
Altijd weer over jezelf praten jij, egoïst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Arrrrrr dat waarrrrrrrrrrrdeloos stuk vrrrrrrrrreten is niks waarrrrrrrrrrrrrd
quote:
Dat heet een TT, beste shiftoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had het meer over het "It's gonna be legen.... WAIT FOR IT....." etc..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Altijd weer over jezelf praten jij, egoïst.
Wat is deze?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trisha Takinawa: Here comes Mayor Adam West himself. Mr. West, do you have any words for our viewers?
Mayor Adam West: Box, toaster, aluminum, maple syrup... no I take that one back. I'm gonna hold onto that one.
Bosschenaar??quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef SM- het volgende:
Eerste FOK post moet dan wel een toepasselijk topic!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef SM- het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef SM- het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Een dansende neger heeft hem opgegeten![]()
Denk je dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben jij wel autistisch bijdehand?
Geen flauw idee, heb zelf in ieder geval nooit die behoefte gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:23 schreef bijdehand het volgende:
Waarom zou een vrouw willen richten?
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb zelf in ieder geval nooit die behoefte gehad.
Fjoew.quote:
Mss is het een fetisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat heeft een vrouw eraan als zij kan richten?
Misschien viel het gewoon niet zo goed op bij jou?quote:
Ja of wil die vrouw ervoor zorgen dat die man goed kan richtenquote:
Daar dacht ik ook eerst aan, maar op dat laatste plaatje spat het alle kanten op (quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of wil die vrouw ervoor zorgen dat die man goed kan richten
Het mikken is niet slechts een kwestie van richten maar ook van druk enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of wil die vrouw ervoor zorgen dat die man goed kan richten
Ik ben een undercover autist!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien viel het gewoon niet zo goed op bij jou?
HELICOPTER!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook eerst aan, maar op dat laatste plaatje spat het alle kanten op (), dus dat lijkt me niet.
Ok, je hebt me door. Ik ben geen neger en mijn piemel is geen 30 cmquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Waar heb je nog meer over gelogen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, je hebt me door. Ik ben geen neger en mijn piemel is geen 30 cm
Het doet pijn dit toe te geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Dat had ik nooooit verwacht
![]()
Je was dan wel iedere keer goed verkleedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het doet pijn dit toe te geven.
Ik sla graag vrouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je was dan wel iedere keer goed verkleedVanwaar het idee om zwart te willen zijn?
Vandaar die lieve berichten tussen jou en STquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
Er zijn maar enkele redenen om zwart te willen zijn:
1. Je bent lui en wil de hele dag niksen (kan je ook een feeks uit Boschveld voor zijn)
2. Je slaat graag vrouwen
3. Je wil crimineel worden
4. Je wil een neger nigger noemen in The Bronx
/troll
Precies. Dus pas maar op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vandaar die lieve berichten tussen jou en ST
Stiekem heb ik een lul, maar niet tegen bijdehand doorvertellen hequote:
Maar hij ruikt naar vis dus ik klaag niet (waar jij bij bent)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een lul, maar niet tegen bijdehand doorvertellen he
Nog nieteens 10 cm.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, je hebt me door. Ik ben geen neger en mijn piemel is geen 30 cm
Je kan gewoon eerlijk zijn hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar hij ruikt naar vis dus ik klaag niet (waar jij bij bent)
Mijn piemel was inderdaad een stukje korter dan 30 cm, en al helemaal korter dan jouw tieten die letterlijk over je navel hingen.quote:
Ik hou niet van piemelsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan gewoon eerlijk zijn hoor
Hij zuigt er stiekem heel graag aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal ik hem operatief laten verwijderen?
Mag ik dan het resultaat bewonderen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal ik hem operatief laten verwijderen?
Ik dacht dat jij dat juist graag deed?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zuigt er stiekem heel graag aan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat juist graag deed?
Dan ben ik de Tuxxx van het topicquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Pas maar op hoor, dan gaan we je met zn allen uitlachen
Nog meer details?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:30 schreef bijdehand het volgende:
Tuxxx voelt alleen nog maar iets van piemel formaat heipaal, zo uitgelubberd is het daaronder
Goed plan, al blijf je daarmee in dit topic wel aan de gang.quote:
Je kent de hele voorgeschiedenis niet eensquote:
Niet van toepassing, dit is geen griezelfilmquote:
Omgquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet van toepassing, dit is geen griezelfilm
Elishaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed plan, al blijf je daarmee in dit topic wel aan de gang.
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deed je je scherm knuffelen?
Nee maar dan moet ik over m'n bureau heen terwijl ik dan net zo goed over jou heen kan!quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar dan moet ik over m'n bureau heen terwijl ik dan net zo goed over jou heen kan!![]()
![]()
niet waar. BB is niet bij je nu, je bureau welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar dan moet ik over m'n bureau heen terwijl ik dan net zo goed over jou heen kan!![]()
![]()
Dat stelt mij diep teleurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet waar. BB is niet bij je nu, je bureau wel
Misschien fokken wij wel gezellig naast elkaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet waar. BB is niet bij je nu, je bureau wel
Maw: 'dan mag je wel over me heen, bdh'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien fokken wij wel gezellig naast elkaar?
Ligt eraan op welke manier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maw: 'dan mag je wel over me heen, bdh'
De middelste.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik bedoel welke van de 2 monitoren.....
Welke mag wel dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier.
Ik ken er maar een.quote:
je kan ook over haar heenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je kan ook over haar heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dat is Scarlett.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je kan ook over haar heenNee das leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
voor jou wel. Als jij denkt dat t voor mij leuker is weet je niet waar we het over hebben hahahaquote:
Die ander is voor jou ook leukerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
voor jou wel. Als jij denkt dat t voor mij leuker is weet je niet waar we het over hebben hahaha
leg uit :pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die ander is voor jou ook leuker![]()
huh jawel, via pm dan ofzoquote:
sms andersquote:
niks gekregen, is je sms kapot?quote:
Misschien het verkeerde nummer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
niks gekregen, is je sms kapot?
wellicht. Welke heb je gebruikt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien het verkeerde nummer?
Die je laatst hebt gegeven, maar ik snap de hint al.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wellicht. Welke heb je gebruikt?
Shit dat is weer soloseks vanavondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die je laatst hebt gegeven, maar ik snap de hint al.![]()
Doe je het dan weer voor de webcam?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Shit dat is weer soloseks vanavond
ik twijfelde alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is Scarlett.
Overigens doe ik vrolijk mee met popcorn en bier en dit topic lezen.
Snel verdient danquote:
Ja kan je er deze keer wat langer over doen?quote:
Moet wel lukken denk ik...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kan je er deze keer wat langer over doen?
Mag jouw cam dan ook aan?quote:
Dan doen we het allebei gratis voor elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Krijg ik daar dan ook geld voor?
Wat een genie!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan doen we het allebei gratis voor elkaar
Je hebt me op msn, dus spreek me vnaavond maar aanquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt me op msn, dus spreek me vnaavond maar aan
Nu kan ik nooit meer een normaal gesprek met je voerenquote:
Nee daar moest ik net ook aan denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer een normaal gesprek met je voeren
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee daar moest ik net ook aan denken!!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Durf je nu niet meer aan te spreken hoor
Zolang je je ding in je broek laat is er geen probleemquote:
boh bijdehand, doe helicoptertje allesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang je je ding in je broek laat is er geen probleem
Ik heb al genoeg aan je msn-plaatjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang je je ding in je broek laat is er geen probleem
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan je msn-plaatje
gooood, and yours?quote:
Die linkse?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan je msn-plaatje
Ookquote:
Haha tof want ik ben die linkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha tof want ik ben die linkerVolgens mij niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Tuurlijk weet i kdat wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had gedacht dat je dat niet zou weten
Met dat springkussen op de achtergrondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op jouw plaatje is het niet moeilijk
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met dat springkussen op de achtergrond
Ik dacht van nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Je ziet wel een verschil tussen jullie twee hoor
Het is een lief springkussenquote:
Die beer op de achtergrondquote:
wtfquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Na 100 keer het te hebben gezien ga ik nog steeds stuk
Je hebt al afgezegd via pmquote:
kusjee?quote:
Wat heb je ervoor over?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Pics van een zoenende shifto en bijdehand?
bijdehand is een lekker ding.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:09 schreef shifto het volgende:
Eerst pics van de bijdehand, ik geloof niet dat hij eruit ziet als Dr Cox
Rita Verdonk ook, het is maar wie je het vraagt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
bijdehand is een lekker ding.
Vindt jij Rita en/of Dr Cox lekker?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Rita Verdonk ook, het is maar wie je het vraagt.
Ooooooohhhhhhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is zich aan het uitkleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |