heb ik met PSV. Tadic bedient hem meesterlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Koop Yaya Sanogo trouwens. Wat een beest.
Die had ik in FM 2011. Beste spits die ik ooit gehad heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Koop Yaya Sanogo trouwens. Wat een beest.
Daar heb ik echt nooit last van, eigenlijk. Ik kan prima onderhandelen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef Pinterman het volgende:
Vraag me soms af waarom je uberhaubt kunt 'negotiaten' of onderhandelen met spelers/clubs in dit spel.
Het is de afgelopen twee jaar in ieder geval niet veel anders dan:
- Hoi, ik wil Pietje kopen voor ¤2 miljoen.
- Neen. Pietje kost ¤5 miljoen.
- Oké, ¤3 miljoen dan.
- Neen, Pietje kost ¤5 miljoen.
- ¤4 Miljoen?
- Neen, ¤5 miljoen.
- Zucht... oké.
En dan mag je met Pietje gaan onderhandelen:
- Hoi Pietje. Ik geef je ¤5000 per week
- Neen, ik wil ¤9000 per week en een bonus van ¤1000 per wedstrijd, ¤500 per goal, 40% bij promotie, een highest earner clausule, oh, en mijn agent wil ook ¤50k.
- Euh... Als ik je nou eens ¤7500 geef en de helft van die bonussen?
- - Neen, ik wil ¤9000 per week en een bonus van ¤1000 per wedstrijd, ¤500 per goal, 40% bij promotie, een highest earner clausule, oh, en mijn agent wil ook ¤50k.
- Dat zei je net ook al...
- Neen, ik wil ¤9000 per week en een bonus van ¤1000 per wedstrijd, ¤500 per goal, 40% bij promotie, een highest earner clausule, oh, en mijn agent wil ook ¤50k.
Enzovoorts. Ad nauseumKrijg er echt nooit wat normaals van gemaakt.
Met welke club speel je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nooit last van, eigenlijk. Ik kan prima onderhandelen?
Ajax, en bij mij zakken ze meestal wel wat in prijs en salariseis. Zeker als je de zaakwaarnemer wat extra toeschuift.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:56 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Met welke club speel je?
Ik speel standaard met clubs met vrij lage reputatie, misschien is dat een verschil dan.
Nou ja, dat laatste merk ik inderdaad ook wel eens. Het lastige is dat je dus niet echt aan't onderhandelen bent, maar dat ze gewoon álles terug omhoog zetten (salaris, bonus, etc.) terwijl ze feitelijk alleen extra geld voor de agent willen. Lijkt een beetje alsof je met een autist zit te onderhandelen somsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Ajax, en bij mij zakken ze meestal wel wat in prijs en salariseis. Zeker als je de zaakwaarnemer wat extra toeschuift.
Zou best kunnen, als je een zwaar programma hebt en training op "zwaar" (of "heel zwaar") laat staan hebben je spelers sneller last van blessures.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben nog bezig in FM11, maar ik heb steeds enorm veel blessures. Ligt dat aan de training?
Heeft nog geen duel in het eerste elftal gespeeld dit seizoen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Doet John het daar ook zo goes? Bij mij wel namelijk!
Ook Berghuis valt niks tegen
Apartquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heeft nog geen duel in het eerste elftal gespeeld dit seizoen..
Wut?! 2122?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik wil mijn save van fm2011 niet verlaten. Zit daar al in jaar 2122
Hahaha ik weet het heel ziek. Game blijft gewoon gebalanceerd gelukkig. Zit nu bij Ajax met een stadion van 135000 plaatsen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:19 schreef Moron het volgende:
[..]
Wut?! 2122?Info over alles wil ik!
Vinden je spelers het niet raar om een manager van 135 jaar oud te hebben ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hahaha ik weet het heel ziek. Game blijft gewoon gebalanceerd gelukkig. Zit nu bij Ajax met een stadion van 135000 plaatsen.
Record is volgens mij rond de 100 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie.
Iig geen gebrek aan ervaringquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Vinden je spelers het niet raar om een manager van 135 jaar oud te hebben ?
Cheater !quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nee, mijn leeftijd is het enige wat ik ge-edit heb. Want als je oud begint te worden krijg je op een gegeven moment gewoon geen contract meer van je club, en moet je dus wel stoppen. Ik ben nu "young and talented manager" of iets dergelijks.
No way!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik wil mijn save van fm2011 niet verlaten. Zit daar al in jaar 2122
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |