Heb aan staan dat hij altijd moet updaten...geen idee of ie dat net gedaan heeft. zal dan wel hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste patch net geïnstalleerd? Meerdere mensen hebben problemen gekregen met opstarten na de nieuwe patch (12.0.3)
Hm dat kan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste patch net geïnstalleerd? Meerdere mensen hebben problemen gekregen met opstarten na de nieuwe patch (12.0.3)
done, done....geen succesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:32 schreef Scorpie het volgende:
Blijven proberen? Steam opnieuw starten?
Firewall etc uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
done, done....geen succes
maar ik zie niet dat ie aan het downloaden is...gister kon ik m wel spelen nu nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Komt wss omdat hij een update van FM aan het installeren is, en dat die het niet doet door een error.
het is gelukt!! een blij man hierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:39 schreef Scorpie het volgende:
Sluit steam eens af, ga maar de map waarin steam geïnstalleerd staat en verwijder de clientregistry.blob file
Mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
het is gelukt!! een blij man hier
moest spel cache valideren ofzo
Is precies wat ik al zei. BOOTYAH!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
het is gelukt!! een blij man hier
moest spel cache valideren ofzo
bullshit, mijn laptop is 1 maand oud - SI heeft al toegegeven dat er een probleem is met AMD processor en AMD ATI videokaart (lineo heet die lijn geloof ik) Iedereen die dezelfde soort computer set-up heeft, heeft last van die crash drumps..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ligt aan je pc die crashdumps, nadat ik een nieuwe pc had gekocht was het bij mij over.
DAN LIGT HET TOCH AAN DIE AMD, EN DIE AMD ZIT IN JE LAPTOP. DUS HET LIGT TOCH WEL AAN JE LAPTOP HE?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
bullshit, mijn laptop is 1 maand oud - SI heeft al toegegeven dat er een probleem is met AMD processor en AMD ATI videokaart (lineo heet die lijn geloof ik) Iedereen die dezelfde soort computer set-up heeft, heeft last van die crash drumps..
Totaal niet grappig echt, dikke faal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
DAN LIGT HET TOCH AAN DIE AMD, EN DIE AMD ZIT IN JE LAPTOP. DUS HET LIGT TOCH WEL AAN JE LAPTOP HE?
trolquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
DAN LIGT HET TOCH AAN DIE AMD, EN DIE AMD ZIT IN JE LAPTOP. DUS HET LIGT TOCH WEL AAN JE LAPTOP HE?
Daar ben ik niet thuis in neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
trol
Beetje raar he als Tropico 4, Empire Total War en veel zwaardere grafische spellen prima erop lopen maar FM2012 met z'n graphics uit 1998 het niet doet?!
Dikke faal van SI. Ze geven zelf doe dat ze het niet getest hebben op die combinatie van hardware.
Je hebt daadwerkelijk geen idee van programmeertaal he?
Bek houden dan en oprotten uit het FM topicquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Daar ben ik niet thuis in nee
boehoe ik was een M vergeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
Je hebt daadwerkelijk geen idee van spelling he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |