quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef genakt het volgende:
Vraag jij maar eerst of je nog een topic mag openen.
Ik ben al wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef Bankpasje het volgende:
bij deze vraag ik of je weg wilt gaan.
Neen U bent van harte welkom deel te nemen in dit topic.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef knoffel het volgende:
Beste Bosbeetle,
Graag zou ik deelnemen in dit topic. Heeft u hier bezwaar tegen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef genakt het volgende:
Vraag jij maar eerst of je nog een topic mag openen.
Fijn, dan wil ik u nu vriendelijk toch dringend verzoeken op te rotten met dit soort waardeloze topicsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Neen U bent van harte welkom deel te nemen in dit topic.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:37 schreef Meloewa het volgende:
Je vraagt via DM en ik mag mee doen, bedankt Bosbeelte
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:37 schreef knoffel het volgende:
[..]
Fijn, dan wil ik u nu vriendelijk toch dringend verzoeken op te rotten met dit soort waardeloze topics
quote:
Volgens mij ben ik tot nu toe nog het beleefds geweest is het niet? de rest denderd gelijk het topic in ,erg onbeschofd.quote:
Inderdaad dat getuigt niet van veel klasse of respect zoals men het tegenwoordig zegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik tot nu toe nog het beleefds geweest is het niet? de rest denderd gelijk het topic in ,erg onbeschofd.
Hoi Meloewa, heb je je dagelijkse portie aandacht weer nodig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik tot nu toe nog het beleefds geweest is het niet? de rest denderd gelijk het topic in ,erg onbeschofd.
Nee jij wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:39 schreef knoffel het volgende:
[..]
Hoi Meloewa, heb je je dagelijkse portie aandacht weer nodig?
Nee eigenlijk niet nee, maar toch bedanktquote:
Jij wilde mijn aandacht eisen en dat is je mooi gelukt ook nog.. kun je nu weer verder met je eigen leven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef knoffel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet nee, maar toch bedankt
Ga ik doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij wilde mijn aandacht eisen en dat is je mooi gelukt ook nog.. kun je nu weer verder met je eigen leven.
wie zegt dat jij mee mag doenquote:
quote:
Vanwaar deze mening?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef DrNick het volgende:
Kutuser en baggertopic; derhalve slotje.
Ik woon minder dan 5 km bij jou uit te buurtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef DrNick het volgende:
Poll: TS is een kutuser en derhalve:
• Slotje
• Permaban
• Bijde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja hoorquote:
Van mij wel, maar ik heb niks te zeggenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef DrNick het volgende:
• Slotje
• Permaban
• Bijde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
• Slotje
• Permaban
• Bijde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: ik ben een kutuser en derhalve:
• Permaban
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Goede toevoegingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Ok komt ie dan he
TROLOLOLOLOLOLLOLO
jij mag dus niet meedoen!quote:
Doe maar mee hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:17 schreef Fopje het volgende:
Ik ben het eigenlijk vergeten te vragen Bos
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:54 schreef HaJee het volgende:
Poll: Welke is goed?
• bijde
• beide
• geen van beide
Tussenstand:
[ afbeelding ]
DMquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:04 schreef RavioliPunch het volgende:
Als ik hier post met de vraag of ik mee mag doen, dan doe ik toch al mee door te posten of ik mee mag doen?
quote:
Kut, wij hebben aantal jaar geleden brand gehadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Een glimmende Charizard kaart?
Oh, maakt niet uit, het is al goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kut, wij hebben aantal jaar geleden brand gehadal mijn pokemon kaarten weg. Anders wassie voor jou geweest
Hoop dat je het niet erg vindt.
Ah joh, het is maar een kleinigheidje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef Fopje het volgende:
Gelukkig man voelde me er echt rot over.
Bijde natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:54 schreef HaJee het volgende:
Poll: Welke is goed?
• bijde
• beide
• geen van beide
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vandaag wel hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|