Ik vind het maar nonsens. Een vrouwenmond vervult dezelfde functie en is over het algemeen nog kosteloos ookquote:Elke man kent het, dat onfrisse luchtje dat zich tijdens een toiletbezoekje op het einde van de dag vanuit de onderbroek aan je opdringt. Ondernemer Tibor Korozsi zag een gat in de markt en ontwikkelde Freshim, de eerste verzorgende piemel-deo ter wereld. Gisteren werd in Amsterdam op feestelijke wijze de eerste lading flacons in de schappen opgenomen, in aanwezigheid van Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk.
Voordat Korozsi besloot om met het goedje de markt te bestormen, was hij van twee dingen afhankelijk: of het product niet al bestond, en of het commercieel interessant is. Nee, antwoordde drogisterijketen Etos op dat laatste criterium, hier zit de markt niet op te wachten. Openbaar toilet-winkel 2theloo in de Amsterdam Kalverstraat zag er wel brood in. Immers: vergelijkbare producten voor vrouwen doen het ook goed.
Of de deodorant voor down under werkelijk zal aanslaan bij de nuchtere Hollandse man? Korozsi is er zeker van. „Mensen moeten gewoon aan het idee wennen.” Hij ziet vooral potentie in de jonge doelgroep. „Ik heb jongens gesproken die enthousiast waren en het zeker wilden gebruiken. Een kennis van mij zit in het leger en stond op het punt een week lang op kamp te gaan. Die jongens kunnen niet eens douchen, dus hij vond het wel prettig om zo’n flesje mee te nemen.”
Ook Playboy-baas en fervent Freshim-gebruiker Heemskerk zweert bij de piemelspray: „Geur is een belangrijk onderdeel van onze uiterlijke verzorging. Water en zeep helpen niet op die locatie, dus dit goedje is daar een oplossing voor.”
Hoax!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef Dven het volgende:
Een vrouwenmond vervult dezelfde functie en is over het algemeen nog kosteloos ook
Ik weet niet waar hij z'n pielemans insteekt maar bij de meeste mensen voldoet dat prima.quote:Water en zeep helpen niet op die locatie
Een mannenmond heeft dezelfde functie en is vaker ook gratis.. dus voor die jongens op kamp daar bijv.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef Dven het volgende:
Van Spitsnieuws.nl
[..]
Ik vind het maar nonsens. Een vrouwenmond vervult dezelfde functie en is over het algemeen nog kosteloos ook
Na het zeiken hang jij even je lul in de wasbak!?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef mstx het volgende:
Ik weet niet waar hij z'n pielemans insteekt maar bij de meeste mensen voldoet dat prima.
Zo gezond is dat niet.quote:
Nou, er zijn bepaalde mensen.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Na het zeiken hang jij even je lul in de wasbak!?
Tijgerbalsem, is ook lekker frisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gebruik altijd gewone deo voor de derde oksel.
nee, dus niet nodigquote:Elke man kent het, dat onfrisse luchtje dat zich tijdens een toiletbezoekje op het einde van de dag vanuit de onderbroek aan je opdringt.
T' is toch wat hé, al die piemeldiscussies van tegenwoordigquote:
Je gebruikt ook geen deo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:12 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
Luister.... Als het niet goed ruikt, smaakt het ook niet goed.
Dus lul op met je kutidee. Echte kerels hebben hier niets aan. Een lul die goed ruikt maar te vies smaakt om afgezogen te worden is simpelweg een lul die gewassen moet worden.
Sanitair is reeds in vele soorten en maten op de markt, dus ik denk dat we niet te lang bij peo stil moeten blijven staan.
Jawel.quote:
Van deo gaat ie niet minder stinken. Anders was de douche verleden tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef FreckleSs het volgende:
Goed plan, mannen doen altijd alsof kutten zo erg kunnen stinken maar een pik kan net zo stinken.
Denk alleen niet dat veel mannen die gaan gebruiken.
DEO op je schaamstreekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een bullshit zeg.
Prima alternatieven (ook te combineren):
• Douchen
• Schaamhaar afscheren
• Nat washandje
[*]Normale deo (spray)
Op zichzelf en zijn vriendengroep als ik het zo las. Stelletje viespeukenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, op wat voor ransapen hebben ze dit onderzoek gebaseerd?
Jij gebruikt zeep bij je genitaliėn ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij z'n pielemans insteekt maar bij de meeste mensen voldoet dat prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |