Je gebruikt ook geen deo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:12 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
Luister.... Als het niet goed ruikt, smaakt het ook niet goed.
Dus lul op met je kutidee. Echte kerels hebben hier niets aan. Een lul die goed ruikt maar te vies smaakt om afgezogen te worden is simpelweg een lul die gewassen moet worden.
Sanitair is reeds in vele soorten en maten op de markt, dus ik denk dat we niet te lang bij peo stil moeten blijven staan.
Jawel.quote:
Van deo gaat ie niet minder stinken. Anders was de douche verleden tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef FreckleSs het volgende:
Goed plan, mannen doen altijd alsof kutten zo erg kunnen stinken maar een pik kan net zo stinken.
Denk alleen niet dat veel mannen die gaan gebruiken.
DEO op je schaamstreekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een bullshit zeg.
Prima alternatieven (ook te combineren):
• Douchen
• Schaamhaar afscheren
• Nat washandje
[*]Normale deo (spray)
Op zichzelf en zijn vriendengroep als ik het zo las. Stelletje viespeukenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, op wat voor ransapen hebben ze dit onderzoek gebaseerd?
Jij gebruikt zeep bij je genitaliėn ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij z'n pielemans insteekt maar bij de meeste mensen voldoet dat prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |