Ik denk het niet. Noem eens het alternatief nu alle analoge signalen echt uit de lucht zijn. Digitenne is gewoon de terechte vervanger van het ouderwetsche analoge signaal. Iets meer bandbreedte (nog steeds crap) en een schappelijke prijs.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne is wel op zijn retour.. Maar goed zal er niet 1/2/3 uit gaan maar over vijf jaar het wel wel gebeurd denk ik.
Ik wil ook best EL maar is op dit moment niet echt de moeite waard. Want kan eigenlijk alleen maar op zondagmiddag kijken. Maar goed als ik ooit het huis uit ben
.
Ja klopt, per stuk via de PC is duur. Heel seizoen is 100 EUR op de PC, als ik me niet vergis. Paar jaar geleden had ik zo'n PC abonnement.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap niets van hun prijzen. Als je op internet wilt kijken, via je browser, kost het je 6 euro per wedstrijd
ik heb digitenne dan ook alleen maar bij mn internetabbo gekregen en zit er tot januari aan vastquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne is wel op zijn retour.. Maar goed zal er niet 1/2/3 uit gaan maar over vijf jaar het wel wel gebeurd denk ik.
Ik wil ook best EL maar is op dit moment niet echt de moeite waard. Want kan eigenlijk alleen maar op zondagmiddag kijken. Maar goed als ik ooit het huis uit ben
.
Wat krijgen we ervoor in de plaats dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.ietf.org/rfc/rfc1149.txtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat krijgen we ervoor in de plaats dan?
KPN wil iedereen op de interactieve tv hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat krijgen we ervoor in de plaats dan?
Wat is het verschil? In het kort? Ben echt een n00b wat dit betreftquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
KPN wil iedereen op de interactieve tv hebben. Aantal abonnee's is flink gedaald van digitenne.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.ietf.org/rfc/rfc1149.txt
"A Standard for the Transmission of IP Datagrams on Avian Carrier"
Banaan in beslagdeeg dompelen en dan in de olie?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:16 schreef AnneX het volgende:
Gut, zit ik in de voetbal SC ???
Wat is jullie favoriete pisang recept?
De een is interactief. De ander niet. Opletten Steerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is het verschil? In het kort? Ben echt een n00b wat dit betreft
Digitenne gaat via de ether en interactieve tv via de kabel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is het verschil? In het kort? Ben echt een n00b wat dit betreft
Dus we gaan van analoog kabel naar ether en terug naar interactieve TV via de kabel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne gaat via de ether en interactieve tv via de kabel.
Ik pak meestal de eerste hit op Google als ik in zulks dilemma zit, Annequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:23 schreef AnneX het volgende:
Toen nam de deE maar...de meest simpele
http://www.eigenwijskoken.nl/PISANG.HTM
![]()
Dat was niet de meest simpele , Steerke.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik pak meestal de eerste hit op Google als ik in zulks dilemma zit, Anne
Ook na 4 keer lezen snap ik deze nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus we gaan van analoog kabel naar ether en terug naar interactieve TV via de kabel?
Neuhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus we gaan van analoog kabel naar ether en terug naar interactieve TV via de kabel?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh ja tuurlijk, en als je weer zin hebt, dan doe je er weer eens een! Ik snappum![]()
Wat een verschil in prijs met Ziggo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben bijna altijd thuis als psv speelt en t kost 12,50 per maand dus das dan best de moeite waard (nu is de beker er ook op bijv) ik vind t zn geld wel waard iig (vergeleken met 6 euro per wedstrijd)
Digitenne heeft maar 2 zenders EL. Ziggo 4.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een verschil in prijs met Ziggo.![]()
Ik betaal voor EL 16,95 per maand.
Aha.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef borisz het volgende:
Digitenne heeft maar 2 zenders EL. Ziggo 4.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne heeft maar 2 zenders EL. Ziggo 4.
Als je voor een van de topclubs bent mis je weinig idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat inderdaadmaar EL 3 en 4 mis ik niet heel veel op, mijn vader kijkt t nooit
Ja, maar zij is voor psv.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:22 schreef TAV74 het volgende:
Als je voor een van de topclubs bent mis je weinig idd.
Ajax doet het beter in de CL dit jaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die presteren beter dan Ajax op dit moment.
Op dit moment wel, maar Ajax begint pas om 20:45.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
Die presteren beter dan Ajax op dit moment.
Het is voor ons beide een weinig flatterende foto. Maar op de andere foto, staat kaas met zijn hand voor zijn ogen. Dan is ie echt net een chimpanseequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
Kaas kom hier ik heb wat pokon voor je.
euhm psv staat altijd nog 2e en ajax 6e, just sayinquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Op dit moment wel, maar Ajax begint pas om 20:45.
Vergelijk het eens als PSV CL zou spelen, dan is het tenminste eerlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ajax doet het beter in de CL dit jaar
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is voor ons beide een weinig flatterende foto. Maar op de andere foto, staat kaas met zijn hand voor zijn ogen. Dan is ie echt net een chimpansee
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Op dit moment wel, maar Ajax begint pas om 20:45.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |