In mijn tijd ook nog hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef golfer het volgende:
De term master bestond in mijn tijd nog niet. Toen had je gewoon alleen maar Ing, Ir, Drs, Mr en Dr.
Dat is ook nog maar een jaartje of 10 in het WO dacht. Volgens mij mag ik zelfs nog de titel Drs. voeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef golfer het volgende:
De term master bestond in mijn tijd nog niet. Toen had je gewoon alleen maar Ing, Ir, Drs, Mr en Dr.
In mijn tijd ook niet hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef golfer het volgende:
Die heb ik al een paar jaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Och, moet eerst maar 's zorgen dat ik m'n bachelor haal
ik mag volgens mij ook nog drs. voeren, terwijl ik msc. ben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In mijn tijd ook nog hoor. Ik heb gewoon Ing. als titel. De keus werd gewoon gegeven.
dan ben jij helemaal niet zoveel ouder dan ik! Ik ben in 2003 begonnen met studeren..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In mijn tijd ook niet hoortoen ik in 2000 begon met studeren was dat nog gewoon HBO
Anna heeft overigens nog Drs gekregen vorig jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik mag volgens mij ook nog drs. voeren, terwijl ik msc. ben.
Ik in 2004quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan ben jij helemaal niet zoveel ouder dan ik! Ik ben in 2003 begonnen met studeren..
Hoe jong ben je danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan ben jij helemaal niet zoveel ouder dan ik! Ik ben in 2003 begonnen met studeren..
ok, ik was 17 toen ik begon. vrij vroeg dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan![]()
Ik was 20 toen ik begon, was er niet heel snel bij dus
Beide tegelijk mag niet, dat bedoel je toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef borisz het volgende:
Je mag kiezen tegenwoordig. Of drs/ir of MSc. Beiden mag niet.
5 jaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ok, ik was 17 toen ik begon. vrij vroeg dus.
Daaruit concludeer ik dat je zo'n 6 jaar ouder bent....ik ben van 85, klopt dat?
Valt daar in jouw richting nog wat mee te verdienen, een promotie?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, over 5 jaar doet het er niet meer toe. Dan ben ik Dr. Maar eens kijken of dat tegen die tijd wat op gaat leveren..
Ik was nog 17 toen ik begon (werd wel twee weken later 18). We hadden een introductie toen en een van mijn mentorpapas was ongeveer even oud als ik maar al twee jaar bezig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan![]()
Ik was 20 toen ik begon, was er niet heel snel bij dus
in mijn richting valt nergens wat mee te verdienen. Ja, andere mensen blij maken...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt daar in jouw richting nog wat mee te verdienen, een promotie?
Si.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beide tegelijk mag niet, dat bedoel je toch?
Komt het vaak voor dat wanneer je bijvoorbeeld je onderzoek hebt gedaan, er verder niks mee gedaan wordt in het beleid van mensen die er iets aan zouden moeten hebben? Lijkt me namelijk zeer frustrerend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in mijn richting valt nergens wat mee te verdienen. Ja, andere mensen blij maken...
Als jij daar zelf gelukkig van wordt, dan is dat toch de voornaamste reden? Je doet je werk in de eerste plaats ook voor je plezier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in mijn richting valt nergens wat mee te verdienen. Ja, andere mensen blij maken...
je ziet nooit een direct effect. Soms wel indirect. Collega's van me hebben bijvoorbeeld wel voor de VN veiligheidsraad hun onderzoek gepresenteerd, dat is wel tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komt het vaak voor dat wanneer je bijvoorbeeld je onderzoek hebt gedaan, er verder niks mee gedaan wordt in het beleid van mensen die er iets aan zouden moeten hebben? Lijkt me namelijk zeer frustrerend.
k ga uit eten met mijn 3voor12-collega'squote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Ik moet nog wat bedenken. Ben weer 's alleen!
Ben jij zelf eigenlijk nog wel 3voor12 collega? Je bent toch gestopt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
k ga uit eten met mijn 3voor12-collega's
En houten bandenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef golfer het volgende:
Welk onderzoeksveld zit jij eigenlijk? Het scheelt sowieso per vakgebied hoe praktijkgericht/nuttig het is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je ziet nooit een direct effect. Soms wel indirect. Collega's van me hebben bijvoorbeeld wel voor de VN veiligheidsraad hun onderzoek gepresenteerd, dat is wel tof.
@ Anthraxx, dat is ook zo. Ik word soms wel moedeloos van mijn vrienden die ergens consultatn zijn en veel geld kunnen uitgeven en het lastig vinden rekening te houden met mij.. Maar goed.
Ik ga maar eens Zweeds leren. Tot laters!
Ik ben freelancerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben jij zelf eigenlijk nog wel 3voor12 collega? Je bent toch gestopt?
Ohh ja tuurlijk, en als je weer zin hebt, dan doe je er weer eens een! Ik snappumquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben freelancerOftewel...krijg de mail maar heb geen verplichtingen
Ach jee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik weet wat er met de eigenaar van belwinkel/internetcafe is gebeurd, dat was het slachtoffer uit de politiefile
Ik ben na zondag blij dat ik er weer even vanaf benquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb sinds gister eredivisie live
ik vind het wel leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben na zondag blij dat ik er weer even vanaf ben
Het is ook leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het wel leukmaar heb digitenne (
) dus durfde t nooit aan maar de kwaliteit was best goed tijdens de gratis periode
Dat zou ik ook willen eigenlijk. En dan niet tegen die achterlijke 6 euro per wedstrijd op internetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is ook leukIk zou het liefst pay per view hebben, als ik zondags thuis ben en er is een leuke wedstrijd vind ik het wel lekker om even te kunnen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |