Je kan altijd een goudvis nemenquote:
lekker! viskraam staat voor mn deur. misschien maar eens een gerookte makreelfilet met peper halen, das een tijd geledenquote:
Spekjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker! viskraam staat voor mn deur. misschien maar eens een gerookte makreelfilet met peper halen, das een tijd geleden
München is altijd leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:48 schreef Vork het volgende:
Ik ben net na mn verjaardag nog even in München. Ook leuk, al moet er wel worden gewerkt (helaas).
Het is toch niet hetzelfde. Volgend jaar ben ik gewoon weer op vakantie rond die tijd.
Heb je nog antwoord gehad van de kaaskop die op zoek was naar nederlanders en voedselveiligheid?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je nog antwoord gehad van de kaaskop die op zoek was naar nederlanders en voedselveiligheid?
/ weer uitgesnikt bij luistermeneer.
Gewoon vierenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:41 schreef Vork het volgende:
Zal ik dit jaar m'n verjaardag gaan vieren? Eigenlijk valt er niets te vieren, het is niet dat ik zo ontzettend blij ben met de binnenkort gehaalde mijlpaal.
Iewww neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je.
Als je maar niet "wrijft" over de bovenarm enzo.
Mijn Advanced Functional Programming tentamen klonk spannenderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:27 schreef borisz het volgende:
18u tentamen Advanced financial reporting. Geen zin in
. Gaat wel goed komen
.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn Advanced Functional Programming tentamen klonk spannender
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |