Je kan altijd een goudvis nemenquote:
lekker! viskraam staat voor mn deur. misschien maar eens een gerookte makreelfilet met peper halen, das een tijd geledenquote:
Spekjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker! viskraam staat voor mn deur. misschien maar eens een gerookte makreelfilet met peper halen, das een tijd geleden
München is altijd leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:48 schreef Vork het volgende:
Ik ben net na mn verjaardag nog even in München. Ook leuk, al moet er wel worden gewerkt (helaas).
Het is toch niet hetzelfde. Volgend jaar ben ik gewoon weer op vakantie rond die tijd.
Heb je nog antwoord gehad van de kaaskop die op zoek was naar nederlanders en voedselveiligheid?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je nog antwoord gehad van de kaaskop die op zoek was naar nederlanders en voedselveiligheid?
/ weer uitgesnikt bij luistermeneer.
Gewoon vierenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:41 schreef Vork het volgende:
Zal ik dit jaar m'n verjaardag gaan vieren? Eigenlijk valt er niets te vieren, het is niet dat ik zo ontzettend blij ben met de binnenkort gehaalde mijlpaal.
Iewww neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je.
Als je maar niet "wrijft" over de bovenarm enzo.
Mijn Advanced Functional Programming tentamen klonk spannenderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:27 schreef borisz het volgende:
18u tentamen Advanced financial reporting. Geen zin in
. Gaat wel goed komen
.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn Advanced Functional Programming tentamen klonk spannender
Succes!
Wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je.
Als je maar niet "wrijft" over de bovenarm enzo.
ik heb iemand de butter chicken zien maken, och wat jummie.. wel heeel veel ingredienten voor één recept..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Boskippen en Bieb.
we gaan die no butter van kayotic een keer maken vandaag.
Ja, maar het is heel erg geen functie voor mij. Ik bewandel inmiddels een iets ander pad. Weinig voeding, maar wel met mogelijkheden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je nog antwoord gehad van de kaaskop die op zoek was naar nederlanders en voedselveiligheid?
Zijn wij familie? annex wees me daar opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:41 schreef krakkemieke het volgende:
Voor AnneX!
Ik heb de fysio gemist, komt morgen wel. Volgens mij was die lorazepam vannacht geen goed idee, ik ben zo stoned als een garnaal. Ik weet niet eens de namen van de verpleging meer!![]()
![]()
Donderdag en Vrijdag wordt nog lekker weer ookquote:
dat is aan g wel toevertrouwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb iemand de butter chicken zien maken, och wat jummie.. wel heeel veel ingredienten voor één recept..
Ow, ben je helemaal klaar daar ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
helaas geen werkzaamheden meer in Munchen
ja?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Donderdag en Vrijdag wordt nog lekker weer ook
mag ik komen eten?quote:
Ik ga het eerst even uitproberen op onszelf en als het geslaagd is maak ik de volgende keer wat meer en dan ben je van harte welkom om mee te komen eten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
mag ik komen eten?ik weet niet of t recept van de butter veel verschilt van de no butter versie maar de butterversie was op MasterChef.. echt wat zag dat er
uit
bedanktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga het eerst even uitproberen op onszelf en als het geslaagd is maak ik de volgende keer wat meer en dan ben je van harte welkom om mee te komen eten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Boskippen en Bieb.
we gaan die no butter van kayotic een keer maken vandaag.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb iemand de butter chicken zien maken, och wat jummie.. wel heeel veel ingredienten voor één recept..
Familie irl? Of vanwege die pil?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zijn wij familie? annex wees me daar op
Lekker hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Die garam masala voor die no butter kip ruikt lekker zeg
En ik vind de ingredienten ook wel meevallen
http://www.masterchef.com.au/jimmys-butter-chicken.htmquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]valt wel mee toch? Nja misschien als je vooral AVG maakt wel ja
![]()
no butter chicken is wel iets eenvoudiger btw![]()
Meeste heb ik gewoon standaard in huisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
http://www.masterchef.com.au/jimmys-butter-chicken.htm
tis dit recept. kan alles wel halen maar kan het dan ook weer wegknikkeren
agv mis ik btw totaal niet...
Succes hè!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:18 schreef borisz het volgende:
Mijn vaste tentamenafnemer is er weer. Een echte Amsterdamse. Geweldig mens
.
Nog 45min. Mag van mij nu wel beginnen.
Maar dat is juist wel-butterchicken en die ik gemaakt heb is No butter chicken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
http://www.masterchef.com.au/jimmys-butter-chicken.htm
tis dit recept. kan alles wel halen maar kan het dan ook weer wegknikkeren
agv mis ik btw totaal niet...
mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dat is juist wel-butterchicken en die ik gemaakt heb is No butter chicken.
Hij was trouwens best wel lekker.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
Op naar Amsterdam naar Paradiso.
Tot morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Teken jezelf en je collega’s als waterdieren in een aquarium.
Nja, het vak is dan ook Communicatie en we weten allemaal wat voor wazig vakgebied dat is (he Lie)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond die rekensommen voor de Pabo uit 1930 toch iets meer toevoegen, Sunnie
we hebben dezelfde achternaamquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Familie irl? Of vanwege die pil?
Heb je ook een professor en tevens schaker in de familie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we hebben dezelfde achternaam
Nee? Rijmt wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we hebben dezelfde achternaam
Wie was er deaudgegaan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens steer, bij t internetcafe hier om de hoek (tussen de kappers weet je wel) daar lagen bloemen, en kaarsjes en foto's en huilende mensen rond 18 uur
ja dat weet ik dus niet. op internet is niks te vinden (dus zal wel wat meevallen) en om nou tussen de huilende mensen te gaan staan om mn nieuwsgieriheid te bevredigen ging me ook wat te verquote:
'k zou er een foto van genomen hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet. op internet is niks te vinden (dus zal wel wat meevallen) en om nou tussen de huilende mensen te gaan staan om mn nieuwsgieriheid te bevredigen ging me ook wat te ver
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet. op internet is niks te vinden (dus zal wel wat meevallen) en om nou tussen de huilende mensen te gaan staan om mn nieuwsgieriheid te bevredigen ging me ook wat te ver
Ze konden niet meer op Fok! komen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens steer, bij t internetcafe hier om de hoek (tussen de kappers weet je wel) daar lagen bloemen, en kaarsjes en foto's en huilende mensen rond 18 uur
Overheen gelezen. Wanneer hoor je iets dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef borisz het volgende:
Zie hierboven in dit topic.
Ja thuis van tentamen. Gevalletje net wel net niet.
Zo weinigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Muziek luisteren in bed is heerlijkMooie dingen worden er toch gemaakt soms
Er loopt nu een complete rescan van alle MP3's. 13000+ stuks. De teller stond op bijna 1000 uur muziekluistermogelijkheid
/nerdtalk
Soms lig ik in bed met de ipod en skip ik vn nummer naar nummer, en is het ineens drie uur geweest, heb dan een korte nacht...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Muziek luisteren in bed is heerlijkMooie dingen worden er toch gemaakt soms
Er loopt nu een complete rescan van alle MP3's. 13000+ stuks. De teller stond op bijna 1000 uur muziekluistermogelijkheid
/nerdtalk
uitbreiding wordt aan gewerktquote:
quote:werd vanavond gebeld door een werkgroepmaatje die eerst heel afhoudend en boosch was omdat we 'erin geluisd' waren qua hoeveelheid en moeilijkheidsgraad werk wat op ons afkwam, is ze nu DE regeltante en overenthousiast en belt mensen thuis om nieuwe features te vertellen
9 november.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Wanneer hoor je iets dan?
Da's irritantquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soms lig ik in bed met de ipod en skip ik vn nummer naar nummer, en is het ineens drie uur geweest, heb dan een korte nacht...
Ja en nee, heerlijk om al die nummers te luisterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's irritantIk lig nu in bed met de iPad en een Squeezebox Radio naast me. En een kat bovenop mijn benen dus lekker warm en zo
Ik vind van wel, maar anders dan Elephants...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef Felagund het volgende:
@PdeHoog: Is de nieuwe Yamagata eigenlijk wat? Nog niet geluisterd.
Dat klopt ja. 't Is ook heerlijk. Alleen jammer van die drie uurquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja en nee, heerlijk om al die nummers te luisteren
Pr0n aan het kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de hele toko was gesloten inc gordijnen naar beneden
Is dat in jouw geval niet wat dubbelopquote:
Zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, het vak is dan ook Communicatie en we weten allemaal wat voor wazig vakgebied dat is (he Lie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens,dat is heel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb helaas nog steeds niks gehoord van snoepfabriek. geef het weinig kans maar jammer dat ik niks hoor.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |