abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:50:19 #52
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_104002517
quote:
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:49 schreef blup het volgende:

[..]

pi_104035610
Mag op slot, verkocht via Marktplaats.

[TK] Samsung Galaxy S2 I9100 (Black)
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_104039562
[TK] Coolermaster Notepal W1

Verkocht, mag dicht.
To Wii or not to Wii....that's the question.
  zondag 6 november 2011 @ 20:50:24 #55
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104049330
[TK] Apple Ipad 2 32 GB Wifi (nieuw in verpakking + garantie)

Ik weet niet hoe het er normaal aan toe gaat, maar deze verkoper heeft nu al 3x de deadline en voorwaarden aangepast :{ Eerst zou ik een deal hebben voor 450 euro als er afgelopen vrijdagavond geen hoger bod kwam op FOK!, vervolgens werd dat veranderd naar "ik ga de iPad proberen terug te brengen, en hij staat ook op Tweakers, maar als dat allemaal niks wordt dan heb je een deal als er zaterdag niemand hoger heeft geboden", en nu wordt het ineens maandag en zou er gisterenavond hoger geboden zijn via Tweakers (wat overigens nergens in de reacties op Tweakers te vinden was). Dit soort "verkopers" lijken me geen aanwinst voor V&A :{
pi_104054820
quote:
Ik weet niet hoe het er normaal aan toe gaat, maar deze verkoper heeft nu al 3x de deadline en voorwaarden aangepast :{ Eerst zou ik een deal hebben voor 450 euro als er afgelopen vrijdagavond geen hoger bod kwam op FOK!, vervolgens werd dat veranderd naar "ik ga de iPad proberen terug te brengen, en hij staat ook op Tweakers, maar als dat allemaal niks wordt dan heb je een deal als er zaterdag niemand hoger heeft geboden", en nu wordt het ineens maandag en zou er gisterenavond hoger geboden zijn via Tweakers (wat overigens nergens in de reacties op Tweakers te vinden was). Dit soort "verkopers" lijken me geen aanwinst voor V&A :{
Ik ben het niet eens met deze kritiek, zie topic en zie ook mijn posthistory met meerdere betrouwbare aan en verkopen (recent nog een auto). Ten eerste heb ik de voorwaarden niet drie keer aangepast. Ik heb het de eerste keer aangepast nadat ik een tip kreeg van een FOKker om hem terug te brengen naar de Saturn. Ik heb geschreven dat ik dat op zaterdag zou gaan doen maar niet dat ik hier ook diezelfde zaterdag wat over kon laten weten. Aangezien de zaterdaghulp mij geen uitsluitsel kon geven hoor ik dit pas maandag. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat de advertentie op Tweakers stond, blijkbaar is het daar gebruikelijk dat er alleen via PM wordt geboden want heb daar meerdere biedingen gekregen.

Maar goed, of het nou wel of niet terecht is, van mij mag dit topic gesloten worden, ik kom er wel op een andere manier vanaf. De lol van het kopen en verkopen is er hier wat mij betreft een beetje vanaf...
pi_104061036
Even mijn visie op het geheel, ik moet kwiwi gelijk geven dat als er bepaalde dingen gezegd worden het netjes is als deze gewoon worden nagekomen. Daarmee doel ik dus op het bericht dat als er die vrijdag niet hoger wordt geboden het een deal is. Aan de andere kant heb je wel nog voor 11.00 je bericht aangepast dat je het bij Saturn gaat proberen. Op zich logisch natuurlijk omdat je dan het volle bedrag ervoor krijgt.

Dus ja, ik kan begrijpen dat kwiwi hier niet helemaal blij mee is. Maar aan de andere kant heeft Trusten wel geprobeerd het topic te updaten met de nieuwe informatie. En het bieden op tweakers gaat inderdaad vaak via PM dus dat zou prima kunnen.

@Trusten, ik weet dat je een prima verkoopster bent en het altijd goed probeert te regelen. Misschien toch dingen eerder onder voorbehoud noemen zodat je geen ruis krijgt over wanneer er nou wel / niet een deal is :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 7 november 2011 @ 10:07:42 #58
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104066350
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:16 schreef rene90 het volgende:
Misschien toch dingen eerder onder voorbehoud noemen zodat je geen ruis krijgt over wanneer er nou wel / niet een deal is :)
Wel zo handig, en logisch :) Mij maakt het verder niet uit (ging me gewoon om het principe), maar zulke acties wekken natuurlijk geen vertrouwen op bij mensen. En als je het niet zo breed hebt, zoals Trusten meldde, zul je toch het liefst willen dat mensen je vertrouwen en daardoor sneller geneigd zijn om fatsoenlijke prijzen te betalen voor je spullen (lijkt mij). Hopelijk was het een les voor een volgende keer.

Ik zal m'n post uit het slechte ervaringen topic ook even weghalen, want blijkbaar verkoop je hier wel vaker en naar tevredenheid van anderen. En ondanks dat ik het niet eens ben met je manier van zaken doen, gun ik je het geld dat je blijkbaar nodig hebt nog steeds gewoon.
pi_104067937
[TK] Verschillende computer onderdelen

Ik vind het bizar dat posts over oplichting en "flikker maar in de kliko" gewoon blijven staan in dit topic. Dat TS hoge prijzen hanteert ben ik eens, maar dit gaat helemaal nergens meer over. Een ieder kan voor zichzelf bepalen of de prijs te hoog is. TS aansporen om spul weg te gooien voegt al helemaal niks toe aan een topic.

Just my two cents, wou het toch even melden :)
Oh, and that's a bad miss!
pi_104073753
[TK] Asus ATI/AMD HD5750 Formula

Deze heb ik vanochtend op de bus gedaan, kan dicht :)
pi_104073925
[TK] 4x 1GB DDR2 ram

Het geheugen heb ik ontvangen. Topic mag dicht.
History can't change the past, the future can.
  maandag 7 november 2011 @ 14:50:41 #62
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_104075479
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[TK] Asus ATI/AMD HD5750 Formula

Deze heb ik vanochtend op de bus gedaan, kan dicht :)
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef Burner2000 het volgende:
[TK] 4x 1GB DDR2 ram

Het geheugen heb ik ontvangen. Topic mag dicht.
check
pi_104075991
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 10:07 schreef kwiwi het volgende:
Ik zal m'n post uit het slechte ervaringen topic ook even weghalen, want blijkbaar verkoop je hier wel vaker en naar tevredenheid van anderen. En ondanks dat ik het niet eens ben met je manier van zaken doen, gun ik je het geld dat je blijkbaar nodig hebt nog steeds gewoon.
Thnx voor je sympathieke reactie.
pi_104092433
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef Brentmeister het volgende:
[TK] Verschillende computer onderdelen

Ik vind het bizar dat posts over oplichting en "flikker maar in de kliko" gewoon blijven staan in dit topic. Dat TS hoge prijzen hanteert ben ik eens, maar dit gaat helemaal nergens meer over. Een ieder kan voor zichzelf bepalen of de prijs te hoog is. TS aansporen om spul weg te gooien voegt al helemaal niks toe aan een topic.

Just my two cents, wou het toch even melden :)
In het begin is het inderdaad een beetje los gelaten omdat er gewoon punten worden besproken die wel ergens op slaan. TS reageert er ook op en ontkracht bijvoorbeeld de opmerking over "oplichting". Dan is het duidelijker om dit te laten staan met de reactie van TS dan het weg te gaan halen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 9 november 2011 @ 11:58:56 #65
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_104156234
Oh, excuses :'(
pi_104156374
quote:
9s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:58 schreef bigshadow het volgende:
Oh, excuses :'(
Geen probleem ;)
Tis jammer dat door deze maatregel de goede onder de kwade moeten lijden ..... maarja het is niet anders
pi_104159981
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

In het begin is het inderdaad een beetje los gelaten omdat er gewoon punten worden besproken die wel ergens op slaan. TS reageert er ook op en ontkracht bijvoorbeeld de opmerking over "oplichting". Dan is het duidelijker om dit te laten staan met de reactie van TS dan het weg te gaan halen.
Ok, duidelijk :)
Oh, and that's a bad miss!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2011 @ 15:06:19 #68
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_104162413
[TK] 3 kaarten voor Triggerfinger, vanavond in de Melkweg


Misschien wel handig als er in de policy iets staat over concertkaarten, wat er wel en niet mag? Ik zag het niet staan, of heb ik er overheen gelezen?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Boks-Chick woensdag 9 november 2011 @ 15:09:12 #69
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104162515
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:41 schreef admiraal_anaal het volgende:

Wat is niet toegestaan
- Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
- Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
- Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
- Software(licenties) uitgezonderd spellen.
- Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
- Het aanbieden van dieren
- Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
- Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
- Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
- Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.

;).
lolwut
  woensdag 9 november 2011 @ 15:09:26 #70
22273 Dizer
Save the beard!
pi_104162523
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:06 schreef Tokus het volgende:
[TK] 3 kaarten voor Triggerfinger, vanavond in de Melkweg

Misschien wel handig als er in de policy iets staat over concertkaarten, wat er wel en niet mag? Ik zag het niet staan, of heb ik er overheen gelezen?
Wat is niet toegestaan
• Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
• Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
• Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
• Software(licenties) uitgezonderd spellen.
• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
• Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
• Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
• Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
• Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
• Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Friends don't let friends remain beardless...
  Boks-Chick woensdag 9 november 2011 @ 15:09:48 #71
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104162542
Dizer *;
lolwut
  woensdag 9 november 2011 @ 15:10:03 #72
22273 Dizer
Save the beard!
pi_104162552
quote:
19s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:09 schreef BrandX het volgende:
Dizer *;
BX *;
Friends don't let friends remain beardless...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 november 2011 @ 15:14:59 #73
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_104162726
Ah, daarzo. Zet daar dan ook bij dat je concerttickets bedoelt, dan is dat wel zo duidelijk.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_104162825
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:14 schreef Tokus het volgende:
Ah, daarzo. Zet daar dan ook bij dat je concerttickets bedoelt, dan is dat wel zo duidelijk.
:')
Of gewoon een leescursus. Dat is wel zo makkelijk.
Er staat toch E-tickets. Als je dat al niet begrijpt.
  Boks-Chick woensdag 9 november 2011 @ 15:29:20 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104163212
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:14 schreef Tokus het volgende:
Ah, daarzo. Zet daar dan ook bij dat je concerttickets bedoelt, dan is dat wel zo duidelijk.
wat snap je niet aan:

quote:
e-tickets (in welke vorm dan ook)
:?
lolwut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')