Ik vind het maar lastig allemaal. Ik bestel mijn huishoudelijke apparatuur wel lekker ergens anders.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]Nee 'n gewone, dan schep je gewoon 'n kopje koffie op.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef MisterSqueaky het volgende:
Een beetje credit voor de oorspronkelijke TS kan geen kwaad.
Tevens linkje naar frontpage:
Reusachtig witgoed bij bol.com
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef BlueMage het volgende:
Nou ik heb hier toch 'n mooi groot gourmetsetje op de kop weten te tikken, over 'n week kan ik samen met 100 gasten lekker gourmetten/steengrillen.Ook aan te bevelen voor kannibalen vanwege de zeer comfortable afmetingen idd.
Dat dit vrij verkocht mag wordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef BlueMage het volgende:
Nou ik heb hier toch 'n mooi groot gourmetsetje op de kop weten te tikken, over 'n week kan ik samen met 100 gasten lekker gourmetten/steengrillen.Ook aan te bevelen voor kannibalen vanwege de zeer comfortable afmetingen idd.
Afzuigcapaciteit : 290 m3/hquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef BlueMage het volgende:
Afzuigkap over de hele breedte van m'n woonkamer waar ik stevige rokers onder kan zetten.Ik ben het dus niet met luckass eens: ontzettend handige apparaten biedt bol.com aan.
Als daar al stroom doorgaat dan is dat in de vorm van bliksem vermoed ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat er niet veel geluid komt uit een subwoofer met een impedantie van 22 kilo-ohm.
Even op de vraag klikken en je ziet oa:quote:
quote:Antwoord:
De droger is te demonteren tot 640.000 individuele onderdelen die per postpakket afgeleverd worden. Ze worden dan ter plaatse door de gebruiker zelf in elkaar gezet, door de simpele handleiding van slechts 391 boekdelen te volgen. Ervaring met IKEA meubels aanbevolen.
| : 20-29 jaar
18 minuten geleden
Door:
padvinder95
- Cambridge
Hmmm. Zou dat ding de basis kunnen vormen van...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef BlueMage het volgende:
Afzuigkap over de hele breedte van m'n woonkamer waar ik stevige rokers onder kan zetten.![]()
Daarmee genereer je gewoon een orkaan in je huis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Afzuigcapaciteit : 290 m3/h
is dat een beetje te vergelijken met een doorsnee hoer?
Gaat toch wat moeilijk denk ik met die 125 mm afvoerpijp.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hmmm. Zou dat ding de basis kunnen vormen van...
[ afbeelding ]
?
ze bedoelen vast cm, foutjequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat toch wat moeilijk denk ik met die 125 mm afvoerpijp.
ow dan moet je idd eerst klikken op alle vragen. Bij de hoofdvraag staat het niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Even op de vraag klikken en je ziet oa:
[..]
Is wel vrij overdreven volgens mij, maar niet zo erg als een wasmachine van 8 meter hoog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb ook gelijk maar even vloerverwarming besteld.
Maar is 't nou raar om bijv 750 W vermogen voor 'n luidspreker voor huiskamergebruik wat overdreven te vinden?
Weet niet hoe dat moet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef Leandra het volgende:
Wrom is het topic niet gelinkt aan deel 1?
Of 'n kookplaat van 6 bij 5 m.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Is wel vrij overdreven volgens mij, maar niet zo erg als een wasmachine van 8 meter hoog.
Meldtquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef MisterSqueaky het volgende:
Een beetje credit voor de oorspronkelijke TS kan geen kwaad.
Tevens linkje naar frontpage:
Reusachtig witgoed bij bol.com
K heb ff in feedback gepost, hopelijk fixt een modje het voor onsquote:
290 kuub per uur valt nog wel mee. Huiskamer van 4x8 = 32m2, plafond van 2,5 meter hoogte geeft een inhoud van 80 kuub. Dan wordt de lucht dus zo'n 3,5x per uur ververst. Geen overbodige luxe als je aan het koken bent. K vind het eigenlijk wat weinig voor zo'n kolossaal dingquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Afzuigcapaciteit : 290 m3/h
is dat een beetje te vergelijken met een doorsnee hoer?
Tsja 't ding heeft ook 'n vrij smalle afvoer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:09 schreef destrovel het volgende:
[..]
Meldt
[..]
K heb ff in feedback gepost, hopelijk fixt een modje het voor ons
[..]
290 kuub per uur valt nog wel mee. Huiskamer van 4x8 = 32m2, plafond van 2,5 meter hoogte geeft een inhoud van 80 kuub. Dan wordt de lucht dus zo'n 3,5x per uur ververst. Geen overbodige luxe als je aan het koken bent. K vind het eigenlijk wat weinig voor zo'n kolossaal ding
Idd, ook 'n reusachtige nieuwe smartphone zodat ik nooit meer op de verkeerde toetsen duw lijkt er niet in te zitten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik hoopte op een bijpassende muurvullende TV, maar helaas, dat valt dan weer tegen.
Nou snap ik hem, ik nam de OP te serieusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
FP: Reusachtig witgoed bij Bol.com
Skiën in je achtertuinquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat te denken van een ijsmachine waar je skipistes mee kan bedekken?
Nog even en we krijgen vriezers waar je in kunt skiën!quote:
U vraagt, Bauknecht bouwt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nog even en we krijgen vriezers waar je in kunt skiën!
Alleen waarom blijven ze nou de inhoud verkeerd neerzetten?
Ah, 13 bij 8,5m is toch al een leuk bescheiden schaatsbaantje! Zou je er meer aan elkaar kunnen koppelen om zo een echte piste te maken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:45 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
U vraagt, Bauknecht bouwt.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011277556/index.html
En ze doen er echt niets aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef BlueMage het volgende:
Ze blijven 't gewoon consequent verkeerd opschrijven.
Oh en nog zo'n review gespot.
Eigenlijk kan ik ze geen ongelijk geven... 't Is gratis reclame, hoeveel Fokkers zullen er ondertussen iets besteld/gezocht hebben?quote:
Dit dus, daarbij hebben ze ook veel mensen flink wat lol bezorgd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik ze geen ongelijk geven... 't Is gratis reclame, hoeveel Fokkers zullen er ondertussen iets besteld/gezocht hebben?
Al 218 mensen hebben mijn review ook nuttig bevondenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit dus, daarbij hebben ze ook veel mensen flink wat lol bezorgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |