Ik vind het maar lastig allemaal. Ik bestel mijn huishoudelijke apparatuur wel lekker ergens anders.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]Nee 'n gewone, dan schep je gewoon 'n kopje koffie op.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef MisterSqueaky het volgende:
Een beetje credit voor de oorspronkelijke TS kan geen kwaad.
Tevens linkje naar frontpage:
Reusachtig witgoed bij bol.com
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef BlueMage het volgende:
Nou ik heb hier toch 'n mooi groot gourmetsetje op de kop weten te tikken, over 'n week kan ik samen met 100 gasten lekker gourmetten/steengrillen.Ook aan te bevelen voor kannibalen vanwege de zeer comfortable afmetingen idd.
Dat dit vrij verkocht mag wordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef BlueMage het volgende:
Nou ik heb hier toch 'n mooi groot gourmetsetje op de kop weten te tikken, over 'n week kan ik samen met 100 gasten lekker gourmetten/steengrillen.Ook aan te bevelen voor kannibalen vanwege de zeer comfortable afmetingen idd.
Afzuigcapaciteit : 290 m3/hquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef BlueMage het volgende:
Afzuigkap over de hele breedte van m'n woonkamer waar ik stevige rokers onder kan zetten.Ik ben het dus niet met luckass eens: ontzettend handige apparaten biedt bol.com aan.
Als daar al stroom doorgaat dan is dat in de vorm van bliksem vermoed ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat er niet veel geluid komt uit een subwoofer met een impedantie van 22 kilo-ohm.
Even op de vraag klikken en je ziet oa:quote:
quote:Antwoord:
De droger is te demonteren tot 640.000 individuele onderdelen die per postpakket afgeleverd worden. Ze worden dan ter plaatse door de gebruiker zelf in elkaar gezet, door de simpele handleiding van slechts 391 boekdelen te volgen. Ervaring met IKEA meubels aanbevolen.
| : 20-29 jaar
18 minuten geleden
Door:
padvinder95
- Cambridge
Hmmm. Zou dat ding de basis kunnen vormen van...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef BlueMage het volgende:
Afzuigkap over de hele breedte van m'n woonkamer waar ik stevige rokers onder kan zetten.![]()
Daarmee genereer je gewoon een orkaan in je huis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Afzuigcapaciteit : 290 m3/h
is dat een beetje te vergelijken met een doorsnee hoer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |