Gaat toch wat moeilijk denk ik met die 125 mm afvoerpijp.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hmmm. Zou dat ding de basis kunnen vormen van...
[ afbeelding ]
?
ze bedoelen vast cm, foutjequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat toch wat moeilijk denk ik met die 125 mm afvoerpijp.
ow dan moet je idd eerst klikken op alle vragen. Bij de hoofdvraag staat het niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Even op de vraag klikken en je ziet oa:
[..]
Is wel vrij overdreven volgens mij, maar niet zo erg als een wasmachine van 8 meter hoog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb ook gelijk maar even vloerverwarming besteld.
Maar is 't nou raar om bijv 750 W vermogen voor 'n luidspreker voor huiskamergebruik wat overdreven te vinden?
Weet niet hoe dat moet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef Leandra het volgende:
Wrom is het topic niet gelinkt aan deel 1?
Of 'n kookplaat van 6 bij 5 m.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Is wel vrij overdreven volgens mij, maar niet zo erg als een wasmachine van 8 meter hoog.
Meldtquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef MisterSqueaky het volgende:
Een beetje credit voor de oorspronkelijke TS kan geen kwaad.
Tevens linkje naar frontpage:
Reusachtig witgoed bij bol.com
K heb ff in feedback gepost, hopelijk fixt een modje het voor onsquote:
290 kuub per uur valt nog wel mee. Huiskamer van 4x8 = 32m2, plafond van 2,5 meter hoogte geeft een inhoud van 80 kuub. Dan wordt de lucht dus zo'n 3,5x per uur ververst. Geen overbodige luxe als je aan het koken bent. K vind het eigenlijk wat weinig voor zo'n kolossaal dingquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Afzuigcapaciteit : 290 m3/h
is dat een beetje te vergelijken met een doorsnee hoer?
Tsja 't ding heeft ook 'n vrij smalle afvoer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:09 schreef destrovel het volgende:
[..]
Meldt
[..]
K heb ff in feedback gepost, hopelijk fixt een modje het voor ons
[..]
290 kuub per uur valt nog wel mee. Huiskamer van 4x8 = 32m2, plafond van 2,5 meter hoogte geeft een inhoud van 80 kuub. Dan wordt de lucht dus zo'n 3,5x per uur ververst. Geen overbodige luxe als je aan het koken bent. K vind het eigenlijk wat weinig voor zo'n kolossaal ding
Idd, ook 'n reusachtige nieuwe smartphone zodat ik nooit meer op de verkeerde toetsen duw lijkt er niet in te zitten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik hoopte op een bijpassende muurvullende TV, maar helaas, dat valt dan weer tegen.
Nou snap ik hem, ik nam de OP te serieusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
FP: Reusachtig witgoed bij Bol.com
Skiën in je achtertuinquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat te denken van een ijsmachine waar je skipistes mee kan bedekken?
Nog even en we krijgen vriezers waar je in kunt skiën!quote:
U vraagt, Bauknecht bouwt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nog even en we krijgen vriezers waar je in kunt skiën!
Alleen waarom blijven ze nou de inhoud verkeerd neerzetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |