Manning is de heart-and-soul van Indy, haal dat weg en de boel stort als een kaartenhuis in elkaar. Ze hebben er ook zelf om gevraagd met Painter als back-up, die gast is at best een matige 3rd stringer, investeer dan in een half decent back-up. O-Line heb ik nooit geweldig gevonden en running-gamequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef Terreros85 het volgende:
En hier weer verder. Schrok vanmorgen wel toen ik de uitslag van de Colts zag: 62-7. Dat ligt niet alleen aan de afwezigheid van Peyton.
En de defense staat ook zo'n 40 minuten op het veld, wat ook niet helpt natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Manning is de heart-and-soul van Indy, haal dat weg en de boel stort als een kaartenhuis in elkaar. Ze hebben er ook zelf om gevraagd met Painter als back-up, die gast is at best een matige 3rd stringer, investeer dan in een half decent back-up. O-Line heb ik nooit geweldig gevonden en running-game.
Defense zal ook wat minder zijn, je speelt toch anders als je weet dat je die stop moet maken zodat Manning een game-winning drive kan opzetten. Dit team is gewend om elke week te winnen en een lead te beschermen of met een kleine achterstand het 4e kwart in te gaan.
Persoonlijk vind ik het jammer dat ze met één minder jaar ineens één van de beste QB-prospect in jaren kunnen binnenhalen. Ik hoop dat Miami die #1 pick pakt.
Ik heb het idee dat het niveau een stuk lager ligt dit seizoen. Packers zijn heel goed, Colts zijn heel slecht. De andere teams liggen allemaal heel dichtbij elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef rgras het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn er dit jaar al een abnormaal hoge hoeveelheid abnormale wedstrijden geweest?
Die was idd waardeloos. Rivers wist niet dat het 4th down wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef zjroentje het volgende:
Net Chargers-Jets gekeken. Die 2-minute drill van San Diego op het laatst. Wtf.
Hij was ook de hele tijd zijn schouders op aan het halen en in paniek naar de zijlijn aan het kijken. Hij was het even helemaal kwijt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die was idd waardeloos. Rivers wist niet dat het 4th down was
Zo lang hij dat maar niet in de Superbowl heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:46 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Hij was ook de hele tijd zijn schouders op aan het halen en in paniek naar de zijlijn aan het kijken. Hij was het even helemaal kwijt.
Daar zal hij toch echt eerst moeten komen. Ik zie het nog niet 1,2,3 gebeuren, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zo lang hij dat maar niet in de Superbowl heeft.
Ik ben ook sceptisch hoor. Maar aan de andere kant, waarom niet? Ik zie geen enkel team in de AFC dat er absoluut bovenuit stijgt. Tot maandag dacht ik dat de Ravens de beste waren, maar ook die verliezen heel merkwaardig van de Jags. Chargers hebben het materiaal, de ervaring en de juiste kicker (Kaeding is geblesseerd). Ik geef ze een goede kans.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Daar zal hij toch echt eerst moeten komen. Ik zie het nog niet 1,2,3 gebeuren, eerlijk gezegd.
Dat is dus gebaseerd op het verleden. Steelers hebben nog niet geimponeerd en de defense van de Pats moet eerst maar eens op stoom komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef BusterPosey het volgende:
Nou, ik schat de Patriots en de Steelers in een play-off game vooralsnog toch hoger in als de Chargers. Texans zijn ook niet slecht bezig.
Chargers hebben nou niet echt het team om de Steelers/Patriots te verslaan in een cold-weather game in Januari. Dan zullen ze toch echt home-field advantage moeten hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:06 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ben ook sceptisch hoor. Maar aan de andere kant, waarom niet? Ik zie geen enkel team in de AFC dat er absoluut bovenuit stijgt. Tot maandag dacht ik dat de Ravens de beste waren, maar ook die verliezen heel merkwaardig van de Jags. Chargers hebben het materiaal, de ervaring en de juiste kicker (Kaeding is geblesseerd). Ik geef ze een goede kans.
Over het winnen van de Superbowl gaat het nu even niet trouwens
Als het er op aan komt, verwacht ik dat beide teams er zullen staan. Ze zijn inderdaad niet altijd even solide geweest, maar dat kun je nu ook niet echt zeggen van de Chargers, lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat is dus gebaseerd op het verleden. Steelers hebben nog niet geimponeerd en de defense van de Pats moet eerst maar eens op stoom komen.
Vind ik ook wat overtrokken. Alsof dat het enige is wat telt. Jacksonville versloeg de Pats op hun terrein een paar jaar terug ook in de playoffs.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Chargers hebben nou niet echt het team om de Steelers/Patriots te verslaan in een cold-weather game in Januari. Dan zullen ze toch echt home-field advantage moeten hebben.
Daarom zeg ik dat ik ook zelf sceptisch ben. Het was nog niet imponerend Maar ik wil er wel in geloven. Zeker in de AFC.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Als het er op aan komt, verwacht ik dat beide teams er zullen staan. Ze zijn inderdaad niet altijd even solide geweest, maar dat kun je nu ook niet echt zeggen van de Chargers, lijkt me.
De wedstrijden die de Chargers wél hebben gewonnen, waren nu ook niet tegen echte hoogvliegers. (Minnesota, Kansas City, Miami en Denver.) Tegen de Jets en de Pats hebben ze verloren, ook beide AFC.
Dat snap ik, en dat mag natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:25 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik ook zelf sceptisch ben. Het was nog niet imponerend Maar ik wil er wel in geloven. Zeker in de AFC.
Jaguars/Ravens zijn allebei geen finesse teams zoals de Chargers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Vind ik ook wat overtrokken. Alsof dat het enige is wat telt. Jacksonville versloeg de Pats op hun terrein een paar jaar terug ook in de playoffs.
-edit- dat waren de Ravens natuurlijk :p
Zo, hopen voor de Bills dat 'ie zo blijft spelen. Zou mooi zijn.quote:Quarterback Ryan Fitzpatrick(notes) agreed to terms of six-year, $59 million contract on Friday in a deal that secures him as the Buffalo Bills long-term starter
Dat zou inderdaad mooi zijn. Al vind ik 6 jaar wel wat lang voor een speler zoals Fitzpatrick.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo, hopen voor de Bills dat 'ie zo blijft spelen. Zou mooi zijn.
Ah, goed dat je me daar even op wijstquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:30 schreef DjMark het volgende:
Alles begint vanavond 1 uurtje eerder.
Amerika is nog niet over naar de wintertijd.
Ik kijk altijd op p2p4u.net. Daar staan goede streams voor wedstrijden. Ik vind gamepass ook te duur en ik vind het een beetje zonde om alleen voor NFL zo'n kabelpakket aan te schaffen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:03 schreef Whutzur het volgende:
Even een vraagje, wat gebruiken jullie om jullie games te kijken?
ik gebruik soms veetle, maar die heeft vaak niet de games die ik wil.
(ik gebruik geen nfl gamepass vanwege financiele redenen.)
bedanktquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op p2p4u.net. Daar staan goede streams voor wedstrijden. Ik vind gamepass ook te duur en ik vind het een beetje zonde om alleen voor NFL zo'n kabelpakket aan te schaffen.
Ook 6 gemiste tackles bij die return...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:07 schreef BusterPosey het volgende:
Ravens zijn het spoor ook bijster, staan ineens met 17-3 achter tegen de Cardinals...
That was all PP7!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:08 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ook 6 gemiste tackles bij die return...
No it wasn't...quote:
24-3 inmiddelsquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:07 schreef BusterPosey het volgende:
Ravens zijn het spoor ook bijster, staan ineens met 17-3 achter tegen de Cardinals...
Niet alleen dit jaar hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Guard het volgende:
Cam geeft hem weer terug, Allen is wel een beest dit jaar
Dit jaar iets meer als voorgaande jarenquote:
Hehequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Spelen Warner en Faulk mee ofzo?
Maar Rice scoort de TD'squote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Het is ook eenrichtingsverkeer richting Boldin.
Inderdaad, alle ballen op Boldin, Pass interference, Rice met de TDquote:
De Fins maken het Eli ook niet echt heel moeilijk...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef BusterPosey het volgende:
Dolphins moeten weer punten, Giants houden Miami goed in bedwang de 2e helft. Ik denk dat ze de wedstrijd nog wel gaan winnen.
TD Cruz, Giants op voorsprongquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Guard het volgende:
[..]
De Fins maken het Eli ook niet echt heel moeilijk...
Uhm ja dat bedoelde ik ook.. zit je op een stream te kijken? Je loop iets achter lijkt het welquote:
Ik was met 3 dingen tegelijk bezigquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Uhm ja dat bedoelde ik ook.. zit je op een stream te kijken? Je loop iets achter lijkt het wel
Misschien heeft Newton nog iets moois in petto voor de laatste drivequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef Guard het volgende:
Ik voorzie een loss voor de Panthers.... again
Een turnover.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Misschien heeft Newton nog iets moois in petto voor de laatste drive
Blijft vaag. Dat gezicht ook van Pete Carollquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Guard het volgende:
The tuck rules strikes again:
http://www.nfl.com/gamece(...)highlights&tab=track
Die hand met bal gaat echt alle kanten bij Tebow. Nog erger dan Leftwitch.quote:
Jij zal nooit gaan toegeven dat Tebow het probleem is he?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef kidkash19 het volgende:
Playcalling is zo slecht bij Denver, wat een verschrikking moet dat zijn om als offense daar te spelen
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:37 schreef Moonlighter het volgende:
Ik zweer het je met Rex Ryan als coach zouden de Patriots een beter team zijn.
BB zal best een goede coach zijn, maar hij is echt niet de legend coach die men van hem maakt.
Eigenlijk is die Defense sinds hij coach is geworden alleen maar slechter geworden..
Ik zit mij zo te irriteren aan die defense
Is het bij je opgekomen dat ze het gewoon niet meeer zo vaak hebben hoeven te proberen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:08 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Laatste succesvolle on side kick was 1994. Goed moment om het nog een keer te proberen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:09 schreef Dos37 het volgende:
Het is natuurlijk best moeilijk zo'n onside kick anders doe je het gewoon altijd.
Volgens wikiquote:Between 2001 and 2010, surprise onside kicks were successful 60% of the time, while expected onside kicks were successful less than 20% of the time.[4] Accordingly, some analysts have suggested that the surprise onside kick is an underutilized strategy.[5]
Natuurlijk is het moeilijk om de ball 10 yards te kickenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:09 schreef Dos37 het volgende:
Het is natuurlijk best moeilijk zo'n onside kick anders doe je het gewoon altijd.
Dat is ook zo, BB doet het niet zo vaak. Dus een extra gevaar dat het mislukt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Is het bij je opgekomen dat ze het gewoon niet meeer zo vaak hebben hoeven te proberen?
Kwam niet zo heel vaak voor denk ik in de BB era dat de Patriots 2 scores of meer achter stonden laat in het 4e kwart
Wat ze zeiden is dat je de penalty niet kunt reviewen en dat ze alleen de score konden bekijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:23 schreef Guard het volgende:
Rare play, daar horen we nog wel het een en ander over deze week...
Ja klopt, ik was er even niet bij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Klopt, dus een safety.. anders was het een TD als ie hem daarbinnen had gehad
quote:Op maandag 31 oktober 2011 03:22 schreef popolon het volgende:
Na de sack: Stephen Tulloch is ook aan 't Tebowing.
[ afbeelding ]
Stephen Tulloch: 'No disrespect' intended
Ondertussen worden de Boys omver gelopen door de Eagles.
twitter:tchoice23 twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 18:51:51I just want to say thanks to all the great dallas cowboy fans. My time in Dallas has come to an end and the best is yet come. God bless. reageer retweet
Dat roep ik al 2,5 jaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:37 schreef Moonlighter het volgende:
BB zal best een goede coach zijn, maar hij is echt niet de legend coach die men van hem maakt.
Eigenlijk is die Defense sinds hij coach is geworden alleen maar slechter geworden..
Ik zit mij zo te irriteren aan die defense
quote:So you can invent bad blood if you want. You can pretend. But if you want to know about the real mocking, take a look at what Denver coach John Fox did to Tebow. The play calls, and even the gameplan. The whole thing made Fox look like a coach who had had enough of Tebow, and of Tebowmania. Fox isn’t buying into this guy, and never has.
He was all-but pressured into playing Tebow at all. The cult following had been frenzied enough, but after Tebow’s heroic comeback a week ago, well, that put everything over the top. Fans were dropping to a knee at the airport, the grocery store, the mall to honor a QB, and an entire belief system. Fox had to give in.
But a boss’ job is to put his workers in position to succeed. Fox seemed more interested in putting an end to the craziness. The Broncos coaches want out from underneath the Tebow burden.
The word “sabotage’’ keeps coming to mind. At the very least, Fox was handing Tebow the rope to hang himself with. When the game was already decided, the bigger the blowout, the stronger the message.
http://msn.foxsports.com/(...)Detroit-Lions-103011quote:Who went into hibernation? Look, Tebow isnt good enough now to be a starting quarterback in the NFL. The Broncos arent good enough to be a team in the NFL, either. So these are the early steps, the baby steps a quarterback has to take. The coaches need to actually help their baby QB with those steps.
Wilde eigenlijk al naar bed, maar ja, nu moet ik nog wakker blijven ookquote:
Is gekomen door de reallignement, vroegah speelde men in minder divisies, en toen er uiteindelijk 4 divisies per Conference kwamen heeft men ervoor gekozen om fierce divisionrivals bij elkaar te houden ipv te kiezen voor een geografische effiecientere verdeling.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nogmaals feli SF met de NFC west titel. Ziet iemand de 3 andere ploegen SF nog achterhalen?
Ik zit de indeling van de divisies te bekijken, kan iemand me uitleggen waarom Dallas in de NFC East speelt. Puur om geografische redenen/reisafstand bekorten lijkt het me beter dat ze ruilen met Carolina?
Zelfde geld voor AFC South, waarom speelt Indianapolis daarin, Miami zou toch veel logischer zijn?
Neuh, ik verzorg mij nagels beter en dit zijn gewoon debiele bets imo.quote:
quote:
Worst day ever, maar hij zegt zelf dat hij dat niet heeft gezegd.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:20 schreef BobW het volgende:
Wat lijkt hij daar te zeggen dan? Ik zie het niet
En thuis nog wel.quote:Op maandag 7 november 2011 00:21 schreef popolon het volgende:
Brady heeft een lekkere avond, 2 ints + fumble.
Ja maar dacht dat er nog een game kwam misschien, maar pas later vannacht. Wat was de einstand van de Bronco's?quote:
38-24quote:Op maandag 7 november 2011 01:42 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja maar dacht dat er nog een game kwam misschien, maar pas later vannacht. Wat was de einstand van de Bronco's?
Het is een klote play om te verdedigen die ervoor zorgt dat de Linebackers en Ends " thuis" moeten blijven en je zo dus effectief de pressure van je af houdtquote:RT @VittorioTafur: Hue and players said they worked on Tebow read-option all week in practice, yet couldn't stop it in second half
Ja net als de laatste minuten in de Superbowl van eh 2008 volgens mijquote:Op maandag 7 november 2011 12:25 schreef Dos37 het volgende:
Haha die laatste 2 minuten van Patriots - Giants. Echt geniaal
Van Manning naar Luck dus voor de Colts. Dan zitten ze goed qua QBs, nu alleen nog de andere holes vullen (waaronder de hele defensequote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef popolon het volgende:
Bills hebben echt niets te zeggen.
En Miami vergeet te tanken.
Het zegt genoeg over de NFL dat het zo'n hot topic isquote:Op maandag 7 november 2011 15:04 schreef kidkash19 het volgende:
Word echt verschrikkelijk moe van het Suck for Luck verhaal
Dan vind men wel weer een nieuw next-best-thing (Sammy Watkins van Clemson al is dat geen QB). Dat is het mooiequote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef kidkash19 het volgende:
Kijk ik begrijp dat de speler in kwestie een verschrikkelijk goede speler is met nog meer potentie maar wat nou als hij compleet flopt?
Tebow zit er anders niet veel vanaf momenteel.quote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef kidkash19 het volgende:
Ja elk jaar staat er wel weer iemand klaar met ik heb in al die jaren dat ik football kijk toch niet zo'n hypemachine gezien als dit
Inderdaad een heldquote:
Met zulke teams is dat juist heel voorspelbaar. Helaas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef BusterPosey het volgende:
49'ers kunnen zich al vast op gaan maken voor de play-offs. Eigenlijk onvoorstelbaar dat je met 3 andere teams in een divisie speelt en dan na 8 wedstrijden al 5 punten los staat.
SF 7-1
Sea 2-6
Arz 2-6
StL 1-7
Had wel wat meer verwacht van de Rams, maar die hebben wel veel blessures (gehad).quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Met zulke teams is dat juist heel voorspelbaar. Helaas.
Ik ook. Van mij mag Tebow succesvol zijn, ik gun het hem van harte.quote:Op maandag 7 november 2011 16:38 schreef kidkash19 het volgende:
Nou meer in de negatieve vorm, Luck word al als een HOF QB gezien met 6 Superbowls op zn naam en Tebow word ongelofelijk en onnodig bekritiseerd in pas zijn 5e start, zelfs de commentatoren beginnen het op te merken.
Daarom vind ik het zo leuk (behalve dat ik fan van hem ben) dat hij wel wat vooruitgang laat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |