Familie is toch niet verplicht?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit meer met reacties van mijn familie.vrienden /care. 2 vriend(inn)en van mij zijn ook bi
Dus dat overleef ik wel haha
Gun je zusje tenminste een sociaal leven door haar niet te laten FOK!ken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bij mij alleen zusje en dat wil ik graag zo houden anders gaan mensen me stalken en me uitlachen om mijn debiele posts
Ik heb haar verboden te FOK!ken ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gun je zusje tenminste een sociaal leven door haar niet te laten FOK!ken.
haar zusje ziet wat fok aanricht en gaat echt niet fokken hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gun je zusje tenminste een sociaal leven door haar niet te laten FOK!ken.
daar is voice mail voor uitgevondenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
Een prive nummer belt mij. Ik haat dat zo fucking fucking erg he
ik hang al op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
Jup.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je wist z'n FOK! nickname toch ook?
Voicemail zo 1990.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar is voice mail voor uitgevonden
Ik neem nooit op, ze smsen maar of bellen bekendquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |