De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat wel goed hoor op mijn voet na.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dingen zoals dat ik zulke toffe vriendinnen hebEn inderdaad
Maar hoe gaat het nou met jou
soms is het lastige iets leuks te bedenken wanneer iedereen ongeduldigd staat te wachten op een nieuwe topicquote:
Welk vak is het danquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
mua wel beetje geleerd maar heb vak helemaal niet gevolgd deze periode omdat te moeilijk dusja weinig kans
Succes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
mua wel beetje geleerd maar heb vak helemaal niet gevolgd deze periode omdat te moeilijk dusja weinig kans
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
Haha ik zie de OP niet, weer een kur TS dus.
gaat over gevels enzo en detailtekeningen allesquote:
ja maja als ik 3 haal ben ik trotsquote:
hoaxquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef aight1 het volgende:
Nectar heeft zijn leven gebeterd en is goede jongen nu
niet zo denken joh, gwn denken ik ga morgen dat tentamen zwaar knallen vriendquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
gaat over gevels enzo en detailtekeningen alles
[..]
ja maja als ik 3 haal ben ik trots
trololoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef aight1 het volgende:
spierdalaj wieperdolequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
Met kur bedoelde ik natuurlijk kurwa.
Nectar en P_z konden zaterdag al redelijk normaal postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef aight1 het volgende:
En nu danquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nectar en P_z konden zaterdag al redelijk normaal posten
nee P_z heeft geen krediet meer bij mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OVquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet eens Oceanviewjij lesbie :S
whyquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee P_z heeft geen krediet meer bij mij
Let ik te weinig voor op om daar te kunnen over oordelen.quote:
Hoezoooo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee P_z heeft geen krediet meer bij mij
Kijk je CSI ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef aight1 het volgende:
huilende kinderen die onder schot gehouden worden altijd mooi
Voor mij bestaat hij niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
P_z, die gozer heeft echt al zijn kansen bij mij verspeeld.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga jullie een geheimpje verklappen.
klapklapquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
Klopt, toen was het ook gewoon gezellig!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Coming out day is al geweest/quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
P_z, die gozer heeft echt al zijn kansen bij mij verspeeld.
Er hangt wel nog steeds een regenboogvlag op het station.quote:
monky ik had jou ook genonimeerd voor iets in de stemawards terwijl ik jou nauwelijks ken, lief hequote:
Op Leiden CS ook ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er hangt wel nog steeds een regenboogvlag op het station.
Helaas kan P_z niet altijd even gezellig mee posten, kijk maar naar vanavond.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, toen was het ook gewoon gezellig!
Dat vond ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, toen was het ook gewoon gezellig!
Ik heb op facebook mijn interesses gewijzigd in mannen en vrouwen. Dat is volgens mij nog niemand opgevallenquote:
Dankjewel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
monky ik had jou ook genonimeerd voor iets in de stemawards terwijl ik jou nauwelijks ken, lief he
Ja wat is er gebeurtquote:
Dingen die ik allang wist nu pas op fb plaatsen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vond ik ook
[..]
Ik heb op facebook mijn interesses gewijzigd in mannen en vrouwen. Dat is volgens mij nog niemand opgevallen![]()
Weet niet lang niet meer gesproken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatst wel, en ik ergerde me er aan, maar hij heeft een tagje dus niet blockbaar voor alles.
Beste hosselaar? Ik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
monky ik had jou ook genonimeerd voor iets in de stemawards terwijl ik jou nauwelijks ken, lief he
adblock togquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens blocken________________________________________!
Leg je kat erop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wowwwww mijn handen en voeten zijn koud
inb4 rezania die zegt: leg je kat erop
Ja, dat station bedoel ik.quote:
Wees blij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet niet lang niet meer gesproken.
daarom easy tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens blocken________________________________________!
Nee meisje was ontvoerd door 2 mannen. 1 man wilde haar vermoorden en die andere redde haar daarvan. Dus die man en dat meisje waren weer ondergedoken en nu schoot de popo hem dood. Dus meisje over haar toeren, want meisje is al 9 jaar lang ontvoerd ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja wat is er gebeurt
popo heeft die man gedood en nu is dochter boos ofzo?
Ik was fucking onzeker eroverquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dingen die ik allang wist nu pas op fb plaatsen.
Wat zei ze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rezania ik heb dat aan m'n zusje verteld dat een jongen van FOK! zegt 'leg je kat erop'
Ik heb je UI nu pas goed gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rezania ik heb dat aan m'n zusje verteld dat een jongen van FOK! zegt 'leg je kat erop'
En toen verstond ze het verkeerd en dacht ze; OMG OMG DIT GA IK AAN MIJN OUDERS VERTELLEN MIJN ZUS ZIT OP VIEZE SITES MET VIEZE MANNETJES!!!!1!!1!!!!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
In dat geval vind ik het heel moedig van je. Mijn steun heb je. Je weet zelf wel waarom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee meisje was ontvoerd door 2 mannen. 1 man wilde haar vermoorden en die andere redde haar daarvan. Dus die man en dat meisje waren weer ondergedoken en nu schoot de popo hem dood. Dus meisje over haar toeren, want meisje is al 9 jaar lang ontvoerd ofzo.
[..]
Ik was fucking onzeker eroverNog weinig mensen wisten het
oh dat is wel beetje raarquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee meisje was ontvoerd door 2 mannen. 1 man wilde haar vermoorden en die andere redde haar daarvan. Dus die man en dat meisje waren weer ondergedoken en nu schoot de popo hem dood. Dus meisje over haar toeren, want meisje is al 9 jaar lang ontvoerd ofzo.
[..]
Ik was fucking onzeker eroverNog weinig mensen wisten het
DANKUquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik heb je UI nu pas goed gezien.![]()
Goede UI wel.
mijn zusje weet dat ik FOK! en in een gare reeks zit die udowu heetquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En toen verstond ze het verkeerd en dacht ze; OMG OMG DIT GA IK AAN MIJN OUDERS VERTELLEN MIJN ZUS ZIT OP VIEZE SITES MET VIEZE MANNETJES!!!!1!!1!!!!!!!
Dan heb je die van mij nog niet gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik heb je UI nu pas goed gezien.![]()
Goede UI wel.
CSS manquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatst wel, en ik ergerde me er aan, maar hij heeft een tagje dus niet blockbaar voor alles.
Dankjewel, lief van jequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het heel moedig van je. Mijn steun heb je. Je weet zelf wel waarom.
Ja aan een kant wel, maar als je als kind zijnde niemand anders om je heen gewend bent..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh dat is wel beetje raar
maar hij heeft haar wel ontvoerd dus toch gemeen van binnen
Is toch een goed advies? Katten zijn over het algemeen warm en zo.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is toch een goed advies? Katten zijn over het algemeen warm en zo.
Ook niet verkeerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan heb je die van mij nog niet gezien.
Teveel info..?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn zusje weet dat ik FOK! en in een gare reeks zit die udowu heet
Mij zelf boeit het eigenlijk niet meer. Ik merk dat ik er steeds minder mee bezig benquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankjewel, lief van je
[..]
Ja aan een kant wel, maar als je als kind zijnde niemand anders om je heen gewend bent..
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
een anal yse van mijn haters:
- dalando; jaloers op mijn succes in rl
- bbqsausage; jaloers op mijn succes in rl
- spaghettivreter; jaloers op mijn succes in rl
- patje1993; jaloers op mijn intelligentie in rl
dan hebben we de 50-50 haters
- intronic; vind mij diep van binnen een leuke jongen
dan nog de 25% haters
- oceanview; kweenie wat met hem mis is
kende je hem al eerder?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
omg. niemand IRL weet over mijn Fok!bestaan. Alleen o.us
ow dat gaat ie nog wel een keer verklappen aan iemand die je kent. linksom of rechtsom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
omg. niemand IRL weet over mijn Fok!bestaan. Alleen o.us
Neuh. Hij kent mijn sociale kringen nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow dat gaat ie nog wel een keer verklappen aan iemand die je kent. linksom of rechtsom.
Wie is patje1993?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
een anal yse van mijn haters:
- dalando; jaloers op mijn succes in rl
- bbqsausage; jaloers op mijn succes in rl
- spaghettivreter; jaloers op mijn succes in rl
- patje1993; jaloers op mijn intelligentie in rl
dan hebben we de 50-50 haters
- intronic; vind mij diep van binnen een leuke jongen
dan nog de 25% haters
- oceanview; kweenie wat met hem mis is
Dat uitlachen doen wij nu al.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bij mij alleen zusje en dat wil ik graag zo houden anders gaan mensen me stalken en me uitlachen om mijn debiele posts
op een dag, keihard, wreed toeval, en kadeng. vooral het teruglezen kan soms hilarisch zijn als je mensen kent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Neuh. Hij kent mijn sociale kringen niet
Ik zit meer met reacties van mijn familie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Mij zelf boeit het eigenlijk niet meer. Ik merk dat ik er steeds minder mee bezig ben
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op een dag, keihard, wreed toeval, en kadeng. vooral het teruglezen kan soms hilarisch zijn als je mensen kent.
Familie is toch niet verplicht?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit meer met reacties van mijn familie.vrienden /care. 2 vriend(inn)en van mij zijn ook bi
Dus dat overleef ik wel haha
Gun je zusje tenminste een sociaal leven door haar niet te laten FOK!ken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bij mij alleen zusje en dat wil ik graag zo houden anders gaan mensen me stalken en me uitlachen om mijn debiele posts
Ik heb haar verboden te FOK!ken ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gun je zusje tenminste een sociaal leven door haar niet te laten FOK!ken.
haar zusje ziet wat fok aanricht en gaat echt niet fokken hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gun je zusje tenminste een sociaal leven door haar niet te laten FOK!ken.
daar is voice mail voor uitgevondenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
Een prive nummer belt mij. Ik haat dat zo fucking fucking erg he
ik hang al op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
Jup.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je wist z'n FOK! nickname toch ook?
Voicemail zo 1990.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar is voice mail voor uitgevonden
Ik neem nooit op, ze smsen maar of bellen bekendquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb 1 nicht, 2 neven en 1 tante op facebookquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Familie is toch niet verplicht?de laatste keer dat iemand uit mijn familie wat vroeg heb ik keihard ontkent.
Wat?quote:
Gelukkigquote:
Mijn idee ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik neem nooit op, ze smsen maar of bellen bekend
De mannelijke vorm van scharen toch?quote:
Spuit 11 dat doet iedereenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij wel van MarokkaanseKippetjes houdt.
Ja alleen levert het niet veel op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De mannelijke vorm van scharen toch?
Je leest gewoon traagquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb 1 nicht, 2 neven en 1 tante op facebookik was ze helemaal vergeten
[..]
Wat?
[..]
Gelukkig
[..]
Mijn idee ook
Succes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Okee. FOK! moet uit anders krijg ik deze onzin( lees: huiswerk ) niet af.
doei
Posten van DMs! Ban!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef speedking het volgende:
24-10-2011 @ 11:43:28
Steun FOK! en win een abo!...
hoi
En ik deed toen meteen mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef speedking het volgende:
24-10-2011 @ 11:43:28
Steun FOK! en win een abo!...
hoi
Docking.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De mannelijke vorm van scharen toch?
Logisch, 5 posts per secondequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij leest UDOWU dan ook niet actief mee.
Ik moest het googlen.quote:
Wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij leest UDOWU dan ook niet actief mee.
Haha das waarquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]och zo erg is het ook weer niet dan, wss valt het ze niet eens op.
Was ook stom grapjequote:
Dat hij nog niet echt kennis met je heeft kunnen maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen dan?.
haha je broer heeft een leven en jij nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, en hij heeft het al zo druk.
hahah okequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha das waar
[..]
Was ook stom grapje
ohquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat hij nog niet echt kennis met je heeft kunnen maken.
Hij gamed, dat is zijn leven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha je broer heeft een leven en jij niet
hoe valt dat
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
Komt het ochtendnieuws ook in de ochtendkrant?
FOK! is alles voor me.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Nectar het volgende:
no offence maar zon abo als prijs is nou niet echt de beste
sorry als ik hier iemand mee beledig ..
Nee het nieuws van de vorige dag meestal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
Komt het ochtendnieuws ook in de ochtendkrant?
abo is super. je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Nectar het volgende:
Goede reclame van nu.nl wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee het nieuws van de vorige dag meestal.
Ik neem niet eens de moeite om te stemmen. Als ik per se moet stemmen doe ik dat wel op Tweakers.net.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Nectar het volgende:
nee sry geluid stond uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Flippiee het volgende:
Aighttieboiii kijk je nog CSI? Ken je dat nummer dat net op de achtergrond draaide?
Oh ik heb het niet over stemmen.quote:
okequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Nectar het volgende:
ik drop straks een monster energy in die motherfucking freezer
Wordt een late nacht
Als je de kutzooi maar achterwege laat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Nectar het volgende:
ik drop straks een monster energy in die motherfucking freezer
Wordt een late nacht
marokko.nl had niets te klagen met die subsidie HAHAHAHAAHAHAHAHHAAHquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik vind al die website verkiezingen maar stom. hopelijk gaat er geen belastinggeld naar toe maar ik vrees het ergste
Geen idee, ik google wel evenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee sry geluid stond uitwelke was het
Ja man die vinger ging wel diep.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah ik had de juf ff goed aangepakt vond je niet
die was weg toch? daarbij vonk dat nog wel redelijk nuttig besteed geld, itt een websiteverkiezing.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
marokko.nl had niets te klagen met die subsidie HAHAHAHAAHAHAHAHHAAH
ze touchte mij 1equote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja man die vinger ging wel diep.
ja let me know want zou wel goed nummer zijn danquote:
Oh weetniet :pquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die was weg toch? daarbij vonk dat nog wel redelijk nuttig besteed geld, itt een websiteverkiezing.
Als je energydrank als plezier drankje gaat nemen dan gebeurt er idd niks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef coban het volgende:
Energiedrink heeft nooit invloed op mijn slapen gehad
Ik voel echt nooit verschil
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef coban het volgende:
Energiedrink heeft nooit invloed op mijn slapen gehad
Ik voel echt nooit verschil
Ik heb shazam wel, maar vergeten te gebruikenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet met shazam of soundhound luisteren.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je energydrank als plezier drankje gaat nemen dan gebeurt er idd niks.
Dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
abo is super. je weet niet wat je mist!
Jammer, ik doe altijd stiekem in Ah tussen 2 paden in.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb shazam wel, maar vergeten te gebruiken
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
abo is super. je weet niet wat je mist!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jammer, ik doe altijd stiekem in Ah tussen 2 paden in.
Volgens mij welquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja let me know want zou wel goed nummer zijn dan
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jammer, ik doe altijd stiekem in Ah tussen 2 paden in.
Wij hebben kutliedjes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef speedking het volgende:
[..]wij hebben die maroon 5 liedjes
Is maar een tientje man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
Misschien koop ik wel een abo, maar dan pas volgende maand. Ik heb nu al echt 75% van mijn maandgeld uitgegeven en ik heb het geld pas sinds vrijdag.
He, als je ipv 10 80st hands auto neemt kan je ook een nieuwe nemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn nieuwe 80ste hands auto heeft mij half NL door gebracht![]()
Doodsangsten want kapot benzinemetertje. Heb zeker 100 km lang met een brandend benzinelampje gereden.
Maandgeld? Zakgeld bedoel je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
Misschien koop ik wel een abo, maar dan pas volgende maand. Ik heb nu al echt 75% van mijn maandgeld uitgegeven en ik heb het geld pas sinds vrijdag.
wat the fuckquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
Wtf man, gewoon mensen die ARMIN op hun rug getatoeëerd hebben.
Bedoel je die nieuwe?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef speedking het volgende:
ik zit morgen bij een sukkel in de klas 5e uur
Ik weet het nog niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is maar een tientje man.of ga je voor de dure variant?
Gewoon het geld waar ik een maand mee moet doen.quote:
Ik ga weer TL traject volgenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn favo teamleider gaat weg hoor ik.
als je het geld moeilijker kan missen zou ik het niet doen. als je het zonder er iets voor te laten kan missen is het wel okquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.Moet nog even kijken.
[..]
Gewoon het geld waar ik een maand mee moet doen.
oke dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:37 schreef Nectar het volgende:
Ja ik wist wel dat het iets met posts was, maar het komt goed man. No worries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |