Er hangt wel nog steeds een regenboogvlag op het station.quote:
monky ik had jou ook genonimeerd voor iets in de stemawards terwijl ik jou nauwelijks ken, lief hequote:
Op Leiden CS ook ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er hangt wel nog steeds een regenboogvlag op het station.
Helaas kan P_z niet altijd even gezellig mee posten, kijk maar naar vanavond.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, toen was het ook gewoon gezellig!
Dat vond ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, toen was het ook gewoon gezellig!
Ik heb op facebook mijn interesses gewijzigd in mannen en vrouwen. Dat is volgens mij nog niemand opgevallenquote:
Dankjewel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
monky ik had jou ook genonimeerd voor iets in de stemawards terwijl ik jou nauwelijks ken, lief he
Ja wat is er gebeurtquote:
Dingen die ik allang wist nu pas op fb plaatsen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vond ik ook
[..]
Ik heb op facebook mijn interesses gewijzigd in mannen en vrouwen. Dat is volgens mij nog niemand opgevallen![]()
Weet niet lang niet meer gesproken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatst wel, en ik ergerde me er aan, maar hij heeft een tagje dus niet blockbaar voor alles.
Beste hosselaar? Ik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
monky ik had jou ook genonimeerd voor iets in de stemawards terwijl ik jou nauwelijks ken, lief he
adblock togquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens blocken________________________________________!
Leg je kat erop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wowwwww mijn handen en voeten zijn koud
inb4 rezania die zegt: leg je kat erop
Ja, dat station bedoel ik.quote:
Wees blij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet niet lang niet meer gesproken.
daarom easy tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens blocken________________________________________!
Nee meisje was ontvoerd door 2 mannen. 1 man wilde haar vermoorden en die andere redde haar daarvan. Dus die man en dat meisje waren weer ondergedoken en nu schoot de popo hem dood. Dus meisje over haar toeren, want meisje is al 9 jaar lang ontvoerd ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja wat is er gebeurt
popo heeft die man gedood en nu is dochter boos ofzo?
Ik was fucking onzeker eroverquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dingen die ik allang wist nu pas op fb plaatsen.
Wat zei ze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rezania ik heb dat aan m'n zusje verteld dat een jongen van FOK! zegt 'leg je kat erop'
Ik heb je UI nu pas goed gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rezania ik heb dat aan m'n zusje verteld dat een jongen van FOK! zegt 'leg je kat erop'
En toen verstond ze het verkeerd en dacht ze; OMG OMG DIT GA IK AAN MIJN OUDERS VERTELLEN MIJN ZUS ZIT OP VIEZE SITES MET VIEZE MANNETJES!!!!1!!1!!!!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
In dat geval vind ik het heel moedig van je. Mijn steun heb je. Je weet zelf wel waarom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee meisje was ontvoerd door 2 mannen. 1 man wilde haar vermoorden en die andere redde haar daarvan. Dus die man en dat meisje waren weer ondergedoken en nu schoot de popo hem dood. Dus meisje over haar toeren, want meisje is al 9 jaar lang ontvoerd ofzo.
[..]
Ik was fucking onzeker eroverNog weinig mensen wisten het
oh dat is wel beetje raarquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee meisje was ontvoerd door 2 mannen. 1 man wilde haar vermoorden en die andere redde haar daarvan. Dus die man en dat meisje waren weer ondergedoken en nu schoot de popo hem dood. Dus meisje over haar toeren, want meisje is al 9 jaar lang ontvoerd ofzo.
[..]
Ik was fucking onzeker eroverNog weinig mensen wisten het
DANKUquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik heb je UI nu pas goed gezien.![]()
Goede UI wel.
mijn zusje weet dat ik FOK! en in een gare reeks zit die udowu heetquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En toen verstond ze het verkeerd en dacht ze; OMG OMG DIT GA IK AAN MIJN OUDERS VERTELLEN MIJN ZUS ZIT OP VIEZE SITES MET VIEZE MANNETJES!!!!1!!1!!!!!!!
Dan heb je die van mij nog niet gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik heb je UI nu pas goed gezien.![]()
Goede UI wel.
CSS manquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatst wel, en ik ergerde me er aan, maar hij heeft een tagje dus niet blockbaar voor alles.
Dankjewel, lief van jequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het heel moedig van je. Mijn steun heb je. Je weet zelf wel waarom.
Ja aan een kant wel, maar als je als kind zijnde niemand anders om je heen gewend bent..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh dat is wel beetje raar
maar hij heeft haar wel ontvoerd dus toch gemeen van binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |