abonnement Unibet Coolblue
pi_108611629
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:19 schreef TheArt het volgende:

[..]

Die wedstrijdleiding is echt een grote grap :')
Ik ga dit jaar ook een paar toernooien overslaan omdat daar gewoon falers zitten hoor :P.
pi_108616205
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef FedExpress het volgende:
Nou, ze weten het nog mooier te maken. Met wisselvallig spel (veel fouten) 6-4 6-4 gewonnen. Nu moet ik zaterdag om 9.45 uur achtste finale, kwart staat dan om 12.45 gepland... Maarrrr ik moet werken tot 12. Kan het niet morgenavond? Neen, tegenstander heeft al plannen. Pfff... Hopen dat de kwart later gezet kan worden anders speel ik denk ik niet :(
Mjah....er wordt altijd zo makkelijk gedaan over toernooiplanning, maar dat is het echt niet hoor, bovendien is het het toernooiprogramma dat het zo plant...je gaat echt niet al die spelers handmatig plannen. Er zijn honderden spelers waar je rekening mee moet houden...Pas als er echte problemen zijn ga je dat handmatig lopen plannen. Fout is dat spelers die in het finaleweekend verhinderd zijn (zoals jij...) altijd het hele schema in de war schoppen.

Maar goed, dit klinkt natuurlijk allemaal wat achterlijk, dat geef ik toe. En bij het ene toernooi is het beter geregeld dan bij het andere..maar altijd dat geklaag hier. Ga er eens zelf aan zitten.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108617165
Maar voor een finale weekend moet wel de 1/8e finale gespeeld zijn op zijn minst! Normaal speel je in een laatste weekend alleen de halve en de finale, dus dat is wel echt slecht gepland van die leiding vind ik.
pi_108617280
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Mjah....er wordt altijd zo makkelijk gedaan over toernooiplanning, maar dat is het echt niet hoor, bovendien is het het toernooiprogramma dat het zo plant...je gaat echt niet al die spelers handmatig plannen. Er zijn honderden spelers waar je rekening mee moet houden...Pas als er echte problemen zijn ga je dat handmatig lopen plannen. Fout is dat spelers die in het finaleweekend verhinderd zijn (zoals jij...) altijd het hele schema in de war schoppen.

Maar goed, dit klinkt natuurlijk allemaal wat achterlijk, dat geef ik toe. En bij het ene toernooi is het beter geregeld dan bij het andere..maar altijd dat geklaag hier. Ga er eens zelf aan zitten.
Oh ik ken het goed. Het is zeker niet makkelijk, maar je moet als toernooileiding toch minstens die schema's na gaan lopen om te kijken hoe dat programma ze in heeft gepland. En als je dan tot de ontdekking komt dat in een schema van 64 iemand zijn tweede rondepartij pas op donderdag speelt, dan moet er toch wel een alarmbelletje afgaan. Desnoods ga je handmatig schuiven in de planning, want er zijn altijd schema's die absoluut niet zo vol zitten en waarvan partijen echt wel ook op een later tijdstip gespeeld kunnen worden.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 11:27:36 #275
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_108618765
Verhinderingen in het finale weekend zijn bij 9 van de 10 toernooien verboden... En volkomen terecht als je het mij vraagt.
pi_108619698
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Mjah....er wordt altijd zo makkelijk gedaan over toernooiplanning, maar dat is het echt niet hoor, bovendien is het het toernooiprogramma dat het zo plant...je gaat echt niet al die spelers handmatig plannen. Er zijn honderden spelers waar je rekening mee moet houden...Pas als er echte problemen zijn ga je dat handmatig lopen plannen. Fout is dat spelers die in het finaleweekend verhinderd zijn (zoals jij...) altijd het hele schema in de war schoppen.

Maar goed, dit klinkt natuurlijk allemaal wat achterlijk, dat geef ik toe. En bij het ene toernooi is het beter geregeld dan bij het andere..maar altijd dat geklaag hier. Ga er eens zelf aan zitten.
oh dat weet ik wel, zelf ook vaker gedaan. Weet echt wel dat het makkelijk is, maar het is gewoon belachelijk om een achtste finale op zaterdagochtend te zetten, klaar.
De enige verhindering die ik heb in het weekend is zaterdagochtend tot 12 uur (alleen omdat er eerder tennislessen zijn uitgevallen door de sneeuw, anders had ik niet eens hoeven werken en dus geen verhinderingen gehad). Maar als ik vooraf weet dat ik op zaterdag pas mijn achtste finale speel had ik me wellicht niet eens ingeschreven, heb meer te doen. Schrijf niet voor niets maar 1 onderdeel in!

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:27 schreef tja77 het volgende:
Verhinderingen in het finale weekend zijn bij 9 van de 10 toernooien verboden... En volkomen terecht als je het mij vraagt.
eens, maar dan mogen ze nog wel rekening houden met spelers :)
~Si vis amari, ama~
pi_108623573
Ben in ieder geval goede begonnen aan het nieuwe seizoen (in de GD7.)
Speel samen met een dame die 8,2 is en we hebben van 2x 6,9 gewonnen met 6-3 6-4.
Gister ook gewonnen met 6-1 6-1 (tegenstander was een stuk slechter) dus zitten nu in de volgende ronde, afvalschema van nog 8. :)
pi_108634708
tegenstander voor de kwart kon niet later ivm tennislessen/vervoer of iets, waardoor mijn achtste finale partij niet later kon. Heb dus een W.O. moeten geven voor het eerst in mijn tenniscarrière
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:06 schreef DKkuis het volgende:
Ben in ieder geval goede begonnen aan het nieuwe seizoen (in de GD7.)
Speel samen met een dame die 8,2 is en we hebben van 2x 6,9 gewonnen met 6-3 6-4.
Gister ook gewonnen met 6-1 6-1 (tegenstander was een stuk slechter) dus zitten nu in de volgende ronde, afvalschema van nog 8. :)
goed bezig!
~Si vis amari, ama~
pi_108650036
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 18:54 schreef FedExpress het volgende:
tegenstander voor de kwart kon niet later ivm tennislessen/vervoer of iets, waardoor mijn achtste finale partij niet later kon. Heb dus een W.O. moeten geven voor het eerst in mijn tenniscarrière

[..]

goed bezig!
Hmm dit is dan wel echt kansloos zeg. Die tegenstander moet dan een walkover geven, niet jij!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2012 @ 01:43:12 #280
21636 Feestkabouter
pi_108653050
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef Bak_Beest het volgende:
Maar voor een finale weekend moet wel de 1/8e finale gespeeld zijn op zijn minst! Normaal speel je in een laatste weekend alleen de halve en de finale, dus dat is wel echt slecht gepland van die leiding vind ik.
mee eens.
ik heb al vaker bij toernooien geholpen, en nu net de VTL-cursus gehad omdat ik dit seizoen toernooileider ben.
ja het programma plant, maar daar kun je je niet zomaar achter verschuilen. je hebt als wedstrijdleiding de verantwoordelijkheid om de voortgang in de gaten te houden. je kunt hierover als speler klagen bij de bondsgedelegeerde, die tikt de wedstrijdleiding op de vingers, en deze fout gaat in het rapport van de BGD naar de KNLTB.

je houdt als toernooileiding zelf (als het goed is) de planning van de paar spelers die in meer dan 1 groot schema meedoen (dat zijn er nooit zoveel) een beetje in de gaten.
en je zorgt ervoor dat van de paar grote schema's de eerste partijen vroeg gespeeld worden, en dat er voldoende voortgang blijft in die schema's. dat heet 'nadenken bij wat je doet'.
dat hebben ze in het genoemde toernooi niet echt gedaan.
pi_108656042
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 00:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hmm dit is dan wel echt kansloos zeg. Die tegenstander moet dan een walkover geven, niet jij!
nou niet dus, want de wedstrijd stond al gepland. ik ben er de dupe van dat ik laatste achtste finalist bekend was zeg maar.
Verder wat feestkabouter zegt. overweeg nog om de bondsgedelegeerde een mail te sturen of iets.
ik ga toevallig over paar weken de VTL cursus volgen.
~Si vis amari, ama~
pi_108656404
Zou ik wel doen als ik jou was, dit had iig niet zo gehoeven.
Hmm kon niet slapen vannacht en nu zo op naar huizen voor eerste poulewedstrijd in de GD7. Ben benieuwd niet zo'n sterk deelnemersveld want we zijn 2e geplaatst. :P
pi_108657332
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:03 schreef Daan2x256 het volgende:
Zou ik wel doen als ik jou was, dit had iig niet zo gehoeven.
Hmm kon niet slapen vannacht en nu zo op naar huizen voor eerste poulewedstrijd in de GD7. Ben benieuwd niet zo'n sterk deelnemersveld want we zijn 2e geplaatst. :P
Ik zie dat je ook mee doet in Hooglanderveen over 1 week in de GD7!
Konden we misschien een keer tegen elkaar spelen doe ik voor het eerst sinds jaren een keer niet mee in de GD maar speel ik 2x HD _O-
pi_108689477
Vervelende situatie, FedExpress.

Weet iemand toevallig wanneer de indelingen van de voorjaarscompetitie bekend worden? :)
  zondag 4 maart 2012 @ 11:08:24 #285
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_108690114
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:29 schreef tennisster198 het volgende:
Vervelende situatie, FedExpress.

Weet iemand toevallig wanneer de indelingen van de voorjaarscompetitie bekend worden? :)
Die zijn al bekend :)
  zondag 4 maart 2012 @ 11:54:01 #286
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_108691130
Dinsdagavond eerste toernooiwedstrijd *O*
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_108693783
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:08 schreef Drassss het volgende:

[..]

Die zijn al bekend :)
Ohw, jeetje! Dat wist ik niet, maar kan ze ook niet vinden op de site van de KNLTB.
En ik realiseer me nu dat ik ook niet weet welk teamnummer wij zijn. :P Dit kan veranderd zijn ten opzichte van vorig jaar, door promotie en degradatie van andere teams.
  zondag 4 maart 2012 @ 13:36:25 #288
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_108693952
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:31 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Ohw, jeetje! Dat wist ik niet, maar kan ze ook niet vinden op de site van de KNLTB.
En ik realiseer me nu dat ik ook niet weet welk teamnummer wij zijn. :P Dit kan veranderd zijn ten opzichte van vorig jaar, door promotie en degradatie van andere teams.
Wedstrijdtennis --> Competitites --> Uitslagen/standen en vervolgens je clubnaam zoeken. Lastig zonder teamnummer ;) Dus misschien even de competitieleider een mailtje sturen!
pi_108703898
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:29 schreef tennisster198 het volgende:
Vervelende situatie, FedExpress.

Inderdaad. Voor het eerst in mn leven een W.O. moeten geven. Dan ligt het ergens toch niet aan mij denk ik, haha
~Si vis amari, ama~
pi_108712795
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Inderdaad. Voor het eerst in mn leven een W.O. moeten geven. Dan ligt het ergens toch niet aan mij denk ik, haha
Nee idd. Ik heb in mijn hele leven één keer een W.O. moeten gegeven. M'n toenmalige dubbelmaatje ging ineens een lang weekend was (dat doe je niet, vind ik, je houdt rekening met je dubbelmaat, tegenstanders en toernooiorganisatie).

Boos was ik, boos. :( Kan het me nog levendig herinneren ;)
pi_108713251
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:36 schreef Drassss het volgende:

[..]

Wedstrijdtennis --> Competitites --> Uitslagen/standen en vervolgens je clubnaam zoeken. Lastig zonder teamnummer ;) Dus misschien even de competitieleider een mailtje sturen!
Gevonden! :) Had gezocht op districtscompetitie ipv voorjaarscompetitie. 8)7

Als we hetzelfde teamnummer zijn als vorig jaar, dan hebben we maar één keer dezelfde tegenstander als vorig jaar! Is dat gebruikelijk?
  zondag 4 maart 2012 @ 20:18:39 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108713435
Is er weleens een FOK!-tennistoernooi georganiseerd? Het lijkt me leuk om eens wat mensen van hier in het echt te zien en tegen jullie te tennissen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108713528
Niet dat ik weet. Het lijkt mij ook wel leuk (op zich), maar wel lastig om een locatie te regelen op een centrale plek, op een datum waarop iedereen kan, etc. :P
  zondag 4 maart 2012 @ 20:20:52 #294
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108713573
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef tennisster198 het volgende:
Niet dat ik weet. Het lijkt mij ook wel leuk (op zich), maar wel lastig om een locatie te regelen op een centrale plek, op een datum waarop iedereen kan, etc. :P
In Den Haag toch gewoon? Daar woon ik. :s)

Utrecht bijvoorbeeld, een datum prikken, een paar banen huren voor een middag ofzo.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108715109
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Nee idd. Ik heb in mijn hele leven één keer een W.O. moeten gegeven. M'n toenmalige dubbelmaatje ging ineens een lang weekend was (dat doe je niet, vind ik, je houdt rekening met je dubbelmaat, tegenstanders en toernooiorganisatie).

Boos was ik, boos. :( Kan het me nog levendig herinneren ;)
ja, dat zou ik ook niet leuk vinden! Daarna ooit nog een dubbel mee gespeeld? :P
~Si vis amari, ama~
pi_108715835
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ja, dat zou ik ook niet leuk vinden! Daarna ooit nog een dubbel mee gespeeld? :P
Wat denk je zelf? O-)
pi_108720278
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:26 schreef DKkuis het volgende:

[..]

Ik zie dat je ook mee doet in Hooglanderveen over 1 week in de GD7!
Konden we misschien een keer tegen elkaar spelen doe ik voor het eerst sinds jaren een keer niet mee in de GD maar speel ik 2x HD _O-
Nee he, wat jammer zeg. :)
Als mijn maatje tenmiste nog met mij wil spelen. :$ Ik kan gewoon echt niet verliezen. Als het namelijk opzich niet nodig is om te verliezen en we spelen een uur en ik voor de derde keer dit seizoen in de wintercompetitie met nog 5 minuten te spelen moet serveren bij 8-8. En ik verlies weer. Werd ik helemaal gek vanmiddag. :{ Maatje boos op mij want was best goede partij. 6-3 achter en door het goede spel van mijn maatje helemaal terug gekomen en dan alsnog verliezen. Moet van.de week eens kijken of mijn vaste maatje nog met me wil spelen. Schaam me dood. :/
Herendubbel kwartfinale gewonnen omdat onze tegenstanders niet kwamen opdagen. Niet echt een leuke dag vandaag...
  zondag 4 maart 2012 @ 22:01:41 #298
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_108720754
Ach dat is toch geen reden om niet meer met elkaar te ballen? Zou ik wel heel lafjes vinden.
pi_108722989
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef Drassss het volgende:
Ach dat is toch geen reden om niet meer met elkaar te ballen? Zou ik wel heel lafjes vinden.
Punt is wel dat al vaker is gebeurd... ;(
Zal wel weer los lopen. Maar leuk is anders nu.
  zondag 4 maart 2012 @ 23:35:58 #300
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_108725897
Eerste pot in de HE5 tegen een 6.7, fuck dat :') ;(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')