Ahhhquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn broer heeft wel een chick en ik niet![]()
Hoewel ik mezelf toch de knapste van het stel noem
Zo zie je maar, chicks gaan niet voor uiterlijk maar voor geld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn broer heeft wel een chick en ik niet![]()
Hoewel ik mezelf toch de knapste van het stel noem
Dan wel jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een zus, beetje moeilijk vergelijken lijkt me
Als vrouwen haar kiezen in plaats van jou, doe je iets fout.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een zus, beetje moeilijk vergelijken lijkt me
dit maakt schieuwnierigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje is ranker, mooier en aparter dan ik. Gelukkig zijn we wel heel verschillende types dus vinden mensen die haar leuk vinden mij niks en andersom
wiens bescheiden mening is dat?quote:
Niet om jou onderuit te halen, maar dat is niet een hele kunstquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef Evie het volgende:
[..]Kan er ook niks aan doen
![]()
Denk de mening van de meeste mensen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet om jou onderuit te halen, maar dat is niet een hele kunst
Schijt jezelf even onder en vertel daar over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 06:40 schreef stbabylon het volgende:
Het aantal on-topic posts in dit topic is to damn high!
Geen kans. Dat is smerig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 06:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schijt jezelf even onder en vertel daar over.
Waarom de eerste en de tweede opmerking?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:39 schreef Cue_ het volgende:
Vergelijken met m'n broer doe ik niet. Maar hij heeft wonderbaarlijk een vriendinnetje gevonden
Omdat t een mannetje isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom de eerste en de tweede opmerking?
En hoe heeft ie die opgepikt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat t een mannetje is
En omdat het niet de meest sociale jongen is die de laatste jaren veel tijd op z'n kamertje heeft doorgebracht.
Dat iemand WoW speelt? Dat zou inderdaad niet moeten kunnen.quote:
Nee, vrienden verkrijgen via WoW. Onmogelijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat iemand WoW speelt? Dat zou inderdaad niet moeten kunnen.
Het is alleen wel makkelijker om de kansloze rukkers er uit te filteren.
Laat staan een relatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, vrienden verkrijgen via WoW. Onmogelijk!
Nou precies, dat is helemaal onmogelijk.quote:
Hih jij hebt vrienden van WoW!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou precies, dat is helemaal onmogelijk.
Even wat mensen mailen dat hun relatie niet bestaat en een lading anderen dat we geen vrienden kunnen zijn.
Vrienden is misschien wat overdreven. Maar kennissen zou ik het zeker willen noemen. Meerdere malen langs geweest en/of andersom. En mijn ex heeft nu een vriend uit Noorwegen geimporteerd. Kent ze via WoW.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrienden is misschien wat overdreven. Maar kennissen zou ik het zeker willen noemen. Meerdere malen langs geweest en/of andersom. En mijn ex heeft nu een vriend uit Noorwegen geimporteerd. Kent ze via WoW.
quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Zij komt dan 2 weken over naar hem ofzo.. en dan zitten ze samen op een kamertje van 7 m2
Liefde overwint alles! En wat is nou 2 weken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Zij komt dan 2 weken over naar hem ofzo.. en dan zitten ze samen op een kamertje van 7 m2
Dat was toch gisteren vastgesteld in Tukkers hoofd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oj, als jij het zegt, moet het wel heel erg zijn.
Zullen we dat 'bed gedeelte' niet bespreken.. ieuwquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Liefde overwint alles! En wat is nou 2 weken!
Je bent toch of buiten de deur of je ligt samen in bed.
Meer ruimte heb je toch niet nodig!
Dat bespreek ik ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen we dat 'bed gedeelte' niet bespreken.. ieuw
Waarom niet? Denk je niet dat je broer zijn genotsknots in dat lieve kleine meisje kan steken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen we dat 'bed gedeelte' niet bespreken.. ieuw
Omdat ik daar niet aan wil denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:12 schreef Godtje het volgende:
Waarom niet? Denk je niet dat je broer zijn genotsknots in dat lieve kleine meisje kan steken?
Dat hij haar vol in de lieve kleine spleetoogjes spuit?
Sinds wanneer houden we Tuk's hoofd als leidraad?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toch gisteren vastgesteld in Tukkers hoofd?
Sinds Balistoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer houden we Tuk's hoofd als leidraad?
Het zit nu toch in je hoofd. Je kent je broer. Je kent zijn kamer en je hebt misschien al een foto van haar gezien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet aan wil denken![]()
*negeer!*
Wat ben jij een lulquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zit nu toch in je hoofd. Je kent je broer. Je kent zijn kamer en je hebt misschien al een foto van haar gezien?
Dus je weet nu in je hoofd hoe ze daar twee weken lang dampende neuk seks hebben.
Dr kut vocht over zijn hele gezicht omdat hij er vol in is gedoken. Hetzelfde gezicht wat jij straks een kus geeft als je hem weer ziet.
Maar heb je wel al geroken dat hij geneukt heeft als je hem zag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig ben ik heel slecht in beelden creeeren in m'n hoofd
Ik zie hem zelden en als ik hem zie kom ik meestal niet binnen die afstandquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:19 schreef Godtje het volgende:
Maar heb je wel al geroken dat hij geneukt heeft als je hem zag?
Want seks kan je ruiken.
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie hem zelden en als ik hem zie kom ik meestal niet binnen die afstand
Ja, tot jij het voor me verpesten moest.quote:
Ik? Tukker!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, tot jij het voor me verpesten moest.
Altijd die tukquote:
quote:
En zo mag je me natuurlijk helemáál niet noemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, scheetje.Het was niet mijn bedoeling.
Te gelikt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En zo mag je me natuurlijk helemáál niet noemen.
Nee, jij nooit toch.quote:
Zelfde herrie iets minder hardquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
Oeh akoestisch album van Chris Cornell, ik ben benieuwd.
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Alles goed, Missb? Gisteravond nog wat leuks gedaan? Heel toevallig. Of zo...
Teabaggen met de zak van je zoon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dat? Teabaggen met een zak waar geen gevoel in zit?
Ja, en met waterige puppy-oogjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]Probeer je het nu goed te maken met small talk?
Maar gisteravond weinig gedaan, zoonlief geholpen met huiswerk en daarna op de bank gelamzakt.
Getver, waterige oogjes, je hebt toch geen ziekte onder de leden he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, en met waterige puppy-oogjes.Maar die zie je helaas niet...
Zelfde als ik, dus. Behalve dat huiswerk dan.Niks mis mee... zo'n avondje lamzakken.
En vanavond?
Het is TRU. Ik haat TRU. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:14 schreef Godtje het volgende:
Oh Krea!
Echt iets voor jou.
bijeenkomsten voor mensen met hooggevoeligheid
quote:Opnieuw is China opgeschrikt door de gewelddadige dood van een jong kind in het verkeer. Nog geen week nadat het 2-jarige meisje Yueyue werd doodgereden op een drukke markt zonder dat ook maar iemand een vinger uitstak, is een 5-jarige kleuter met opzet vermorzeld onder de wielen van een vrachtwagen.
Het afschrikwekkende ongeluk gebeurde in Luzhou. Het jongetje Xiong Maoke liep naar school toen hij werd aangereden door een vrachtwagen. Volgens ooggetuigen zette de chauffeur zijn wagen vervolgens in de achteruit, om nog een keer over de jongen heen te rijden, zodat hij zeker wist dat die dood was. Het is in China namelijk goedkoper om een schadevergoeding te moeten betalen voor een dodelijk ongeluk, dan op te moeten draaien voor de medische behandeling van een gewonde.
De 35-jarige chauffeur ontkent dat hij met opzet nog een keer over Xiong Maoke heeft gereden. Wel heeft hij direct na het ongeluk zeven uur lang met de familie van de omgekomen jongen gediscussieerd over de hoogte van de te betalen schadevergoeding.
In China woedt momenteel een fel maatschappelijk debat over schuld en boete bij dodelijke ongelukken. Steeds vaker eisen nabestaanden met succes torenhoge schadevergoedingen. En niet alleen de veroorzakers moeten betalen, ook mensen die anderen probeerden te helpen, zijn in het recente verleden veroordeeld tot het betalen van een vergoeding. Het gevolg is dat veel Chinezen bang zijn om in te grijpen bij noodsituaties. Liever lopen ze door en doen ze alsof ze niets zien. Zoals dus bij de 2-jarige Yueyue.
Ziekte? Nee joh, superieur (quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Getver, waterige oogjes, je hebt toch geen ziekte onder de leden he?![]()
Vanavond beetje hetzelfdeDe doordeweekse avonden zijn hier een beetje standaard he, met zo'n joch in huis.
Jij?
Sja, het is cru allemaal, maar als jij als doodarme chinees ook nog eens het risico loopt de rest van je leven te moeten dokken voor een of andere onbekende, dan is het nog begrijpelijk ook...quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
even m'n zweterige abs afspoelen onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |