Ahhhquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn broer heeft wel een chick en ik niet![]()
Hoewel ik mezelf toch de knapste van het stel noem
Zo zie je maar, chicks gaan niet voor uiterlijk maar voor geld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mijn broer heeft wel een chick en ik niet![]()
Hoewel ik mezelf toch de knapste van het stel noem
Dan wel jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een zus, beetje moeilijk vergelijken lijkt me
Als vrouwen haar kiezen in plaats van jou, doe je iets fout.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een zus, beetje moeilijk vergelijken lijkt me
dit maakt schieuwnierigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje is ranker, mooier en aparter dan ik. Gelukkig zijn we wel heel verschillende types dus vinden mensen die haar leuk vinden mij niks en andersom
wiens bescheiden mening is dat?quote:
Niet om jou onderuit te halen, maar dat is niet een hele kunstquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef Evie het volgende:
[..]Kan er ook niks aan doen
![]()
Denk de mening van de meeste mensen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet om jou onderuit te halen, maar dat is niet een hele kunst
Schijt jezelf even onder en vertel daar over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 06:40 schreef stbabylon het volgende:
Het aantal on-topic posts in dit topic is to damn high!
Geen kans. Dat is smerig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 06:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schijt jezelf even onder en vertel daar over.
Waarom de eerste en de tweede opmerking?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:39 schreef Cue_ het volgende:
Vergelijken met m'n broer doe ik niet. Maar hij heeft wonderbaarlijk een vriendinnetje gevonden
Omdat t een mannetje isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom de eerste en de tweede opmerking?
En hoe heeft ie die opgepikt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat t een mannetje is
En omdat het niet de meest sociale jongen is die de laatste jaren veel tijd op z'n kamertje heeft doorgebracht.
Dat iemand WoW speelt? Dat zou inderdaad niet moeten kunnen.quote:
Nee, vrienden verkrijgen via WoW. Onmogelijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat iemand WoW speelt? Dat zou inderdaad niet moeten kunnen.
Het is alleen wel makkelijker om de kansloze rukkers er uit te filteren.
Laat staan een relatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, vrienden verkrijgen via WoW. Onmogelijk!
Nou precies, dat is helemaal onmogelijk.quote:
Hih jij hebt vrienden van WoW!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou precies, dat is helemaal onmogelijk.
Even wat mensen mailen dat hun relatie niet bestaat en een lading anderen dat we geen vrienden kunnen zijn.
Vrienden is misschien wat overdreven. Maar kennissen zou ik het zeker willen noemen. Meerdere malen langs geweest en/of andersom. En mijn ex heeft nu een vriend uit Noorwegen geimporteerd. Kent ze via WoW.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrienden is misschien wat overdreven. Maar kennissen zou ik het zeker willen noemen. Meerdere malen langs geweest en/of andersom. En mijn ex heeft nu een vriend uit Noorwegen geimporteerd. Kent ze via WoW.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |