stelletje &^%^@quote:Thank you for your message.
We checked your order again and found that you didn't paid the order with coins successfully,so we didn't send out your item
Please buy them again if you still want them
10 ipadstylussen, gewoon omdat ze maar 8 cent waren en per stuk 9 cent terug werd gestort. Maar niet heus dus...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef Tjado het volgende:
Haha welke order?
Kunnen jullie je helicopter van FocalPrice wel tracken? Bij mij geeft hij een error
edit: voorderest zijn al mn paypal transacties accounted for en onderweg
Nouja als je dat in ¤ uitrekent,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef Tjado het volgende:
100 knoopcel batterijtjes á 10.80
100 LEDjes á 2.69
2x 50 magneetjes á 5.00
Totaal $18.50 -- 18,5ct per throwie
Ik twijfel nog :p wel leuk straks voor de donkere dagen!
Dat je dat überhaupt is opgevallen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Tjado het volgende:
Valt me ook nu pas op dat Katherine Heigl voor Lightake adverteert :p
[ afbeelding ]
Zal ik je mn gegevens alvast pm-en? volgens track & trace is gls nu onderweg om het vandaag te leveren, foto volgt dus super snelquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:47 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Een fotootje als die binnen is, en je krijgt een scheetkussen en een varkentje van me.
Heb je ook nog een keer die foto van je andere schilderij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zal ik je mn gegevens alvast pm-en? volgens track & trace is gls nu onderweg om het vandaag te leveren, foto volgt dus super snelNu is het voor mn neefje hopen dat jij je woord houdt
LOL! Hoe kunnen ze dat ooit met de post versturen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:00 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/S(...)d30ec#ht_1074wt_1139
Mailman-throwie
Ik hoop dat je neefje een kleine derrière heeft. Komt helemaal in orde en ik zie je DM tegemoet nadat je de foto hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zal ik je mn gegevens alvast pm-en? volgens track & trace is gls nu onderweg om het vandaag te leveren, foto volgt dus super snelNu is het voor mn neefje hopen dat jij je woord houdt
bij deze:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:06 schreef Tjado het volgende:
[..]
Heb je ook nog een keer die foto van je andere schilderij?
[..]
ze zijn dr:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:11 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je neefje een kleine derrière heeft. Komt helemaal in orde en ik zie je DM tegemoet nadat je de foto hebt geplaatst.
Ga hier naar de ikea en voor dat geld heb je nog niet eens een canvas print, laat staan een schilderijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef Tjado het volgende:
Hmm zitten wel mooie tussen, maar iets duurder dan ik had gehoopt
De Designers komen zo te zien niet uit China....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef Tjado het volgende:
Hmm zitten wel mooie tussen, maar iets duurder dan ik had gehoopt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |