Naar aanleiding van een topic in lifestyle. Ik wil hier nog niet eens woorden aan vuil maken.quote:De New York Times probeert mannen stiletto's aan te smeren, hun laatste nummer bombardeert heren in vrouwenschoenen tot modetrend. Wat denken jullie: zal dit schoeisel bij het Vlaamse stoere manvolk aanslaan of niet?
Wagner op zijn hoge hakken.
Als het van de Amerikaanse journaliste Tricia Romano afhangt dan heeft de boyfriendjeans afgedaan. Vrouwen gaan geen kledij meer lenen bij manlief, maar het omgekeerde is net waar: heren lenen schoenen van hun vrouw. In de New York Times poseren namelijk zelfzekere, stoere mannen met torenhoge stiletto's. Het gaat niet om dragqueens, die al sinds de jaren '70 al op dit schoeisel door het nachtleven gaan, maar modebewuste heren.
Stoere outfit, vrouwelijke schoenen
Zo getuigt Sean Wagner uit LA dat hij ervan houdt vrouwenschoenen te dragen: "Ik maak altijd duidelijk dat ik een man ben en ik ook niet op een vrouw willijken, ik hou gewoon van hoge hakken. Nooit ga ik het huis uit zonder hakken van minstens 20 cm, ik ben dol op de hoogte. Het helpt je in een club, dan kun je iedereen goed zien. De meeste merken, als Louis Vuitton en Gucci, gaan nog niet hoog genoeg, daarom bestel ik mijn schoenen bij een speciaal bedrijf in Arizona. De rest van mijn outfit is altijd mannelijk, denk maar aan een lederen jasje of wit hemd."
Op maat
Het is blijkbaar een trend in het nachtleven van LA, sommige heren combineren het zelfs met shorts. En ze zijn nog kieskeurig ook, deze mannen houden van designerexemplaren van onder meer Yves Saint Laurent of Balenciaga. Toch is het niet makkelijk voor deze modebewuste mannen om mooie exemplaren te vinden, aangezien de meeste stiletto's maar tot maat 42 gaan, dus deze mannelijke liefhebbers moeten dus schoeisel op maat laten maken.
Hoewel sterren als David Bowie en Prince al geprobeerd hebben dit in het verleden als trend te lanceren, sloeg het nooit helemaal aan. Wat denken jullie, zien we binnenkort de Vlaamse mannen op hogere hakken dan ons eigen schoeisel?
Doe je ook mee aan de stilettorun danquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef Levolution het volgende:
Ik squat altijd met stiletto's aan, is goed voor mijn kuiten.
Messen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:37 schreef error_404 het volgende:
Enige stiletto die een man zou mogen hebben, hoewel ook al een beetje verwijfd:
[ afbeelding ]
Stilettoquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef Levolution het volgende:
Messen.
Echte mannen hebben klauwen van Adamantium.
Dan hoef je nooit meer op mij te rekenen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef coban het volgende:
Damnnn
Ik wil dat mijn man altijd dat soort schoenen gaat dragen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Een van de tekenen van het einde van de wereld.
Troll spotted.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb gisteren een paar gehaald en ze lopen voortreffelijk. Ik twijfel nu om ook Uggs te halen, aangezien stiletto's een beetje fris zijn met dit weer.
Bazen schoenen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was hier mis mee? Ik draag ze nog altijd met veel plezier.
Ik ben al bijna 2 meter, dus nee dankjequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:35 schreef babipangang het volgende:
Nou het zou me wel een stukje groter maken
Ja ho effe, dat waren meestal laarzen met een iets verhoogde hak, in ieder geval altijd breed en dicht bij de grond, dit zijn naaldhakken. Best een verschil, dit kan gewoon echt niet en is trés flikkerig. Cowboylaarzen hebben ook een hak, ook niet vergelijkbaar met dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
Hoewel er in de 17e eeuw ook mannen waren die hoge hakken droegen, ziet het er nu eigenlijk best raar uit. Sowieso zijn stiletto's super vrouwelijk.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een topic in lifestyle. Ik wil hier nog niet eens woorden aan vuil maken.![]()
Klacht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een topic in lifestyle. Ik wil hier nog niet eens woorden aan vuil maken.![]()
Klacht:
[ afbeelding ]
Als ik daarnaar kijk vraag ik me echt af hoe vrouwen (en nu ook mannen blijkbaar) daar in hemelsnaam op kunnen lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit dus, het liefst zou ik ze zelfs in bed aanhouden. Dit is mijn mooiste paar.
[ afbeelding ]
Of niet. Waarschijnlijk een of andere hipster die dit bedacht heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dikke hoax idd, kan niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest denken aan:
Denk niet dat vrouwen de doelgroep zijn voor dit soort modeflikkers.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef Juminelle het volgende:
Zijn er überhaupt vrouwen die dit nog enigszins sexy vinden bij een man?
Onzin. Sinds ik stiletto's draag komen vrouwen bij de vleet aankloppen bij Here Drinky. Vrouwen houden van modebewuste mannen, dat jullie ongemanierde en slecht gekleedde boeren dat niet begrijpenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Denk niet dat vrouwen de doelgroep zijn voor dit soort modeflikkers.
absoluut, ik zal er ook zeker een kek sjaaltje bij dragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:48 schreef Splutje het volgende:
Leuk voor als ik met mijn sjaaltje en Macbook in de Starbucks zit
Dat is een taartquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben je hem inderdaad niet waardig!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:20 schreef Specularium het volgende:
The fuck. Snij dan gelijk je penis eraf.
kinderkopjes? Zeg dan gewoon straatstenenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie het al voor me, een stel van die modenichten die struikelend en hortend over de kinderkopjes lopen. In de ene hand een beker van de starbucks en in de andere een iPhone, en maar claimen hoe hip ze zijn.
Die mensen moet je meteen een open botbreuk bezorgen
Whahaahahaha het is een taartquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het zit anders best lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
het staat totaal niet bij mannen
dat kan ik mij nou helemaal niet voorstellen...quote:
Onzin natuurlijk, het staat mannen net zo goed als vrouwen, je bent het gewoon niet gewend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
het staat totaal niet bij mannen
hoe de fuck krijg je je voet daarin¿quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |